تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805136741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هولگر فاخ دوازدهمین آلمانی فوتبال ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هولگر فاخ دوازدهمین آلمانی فوتبال ایران
علیرضا مرزبان، سرمربی پدیده، یک مربی آلمانی دیگر را برای همکاری در فوتبال ایران فراخواند.

هولگر فاخ سرمربی سابق بوروسیا مونشن گلادباخ در حالی به عنوان دستیار به پدیده اضافه می‌ شود که در 20 سال اخیر 12 مربی آلمانی در فوتبال ایران فعالیت کرده اند:

1. یورگن گده: سال 1372 در 35 سالگی به ایران آمد، سرمربی کشاورز، تیم‌ملی امید و پرسپولیس و بعدها دستیار سرمربی در تیم‌ملی ایران، شهید قندی یزد و استقلال، ذوب‌آهن و آلومینیوم هرمزگان بود. به جز ایران سرمربی تیم‌ملی ازبکستان، الاهلی عربستان، نفتچی ازبکستان بود و آخرین مسوولیتش سرمربیگری آلومینیوم در سال 1393 بود.

2. هانس دیتراشمیت: در سال 1381 زمانی که 57 ساله بود به ایران آمد. او سال ها برای تیم هانوفر بازی کرده و بعدها مربی این تیم شد. سرمربی تیم های آماتور بایرمونیخ، هانوفر 96 و لوبک بود و بعد از پرسپولیس در آفریا مربی تیم های مختلف غنا و مالی بود. او در سال های گذشته یک تصادف سنگین کرد اما جان سلامت به در برد.

3. رولند کخ: در سال 1381 و در 50 سالگی مربی استقلال شد و فصلی بد داشت او قبل و بعد از استقلال همیشه دستیار مربیان بزرگی مثل کریستوف دام بوده و در آستریاوین، اشتوتگارت، بشیکتاش، اینتراخت فرانکفورت، کلن و ... فعالیت کرده است.

4. راینر سوبل: سرمربی پرسپولیس در سال 83 که نتایج نسبتا خوبی با این تیم گرفت، در 56 سالگی به پرسپولیس آمد، بازیکن سابق بایرن مونیخ قبل از پرسپولیس در تیم الاتحاد مصر، اشتوتگارت کیکرز، گیزرسلاترن، نورنبرگ و ... فعالیت کرده و بعد از آن به در دنیا موتفلیس و باشگاه های امارات و غنا فعالیت کرد.

5. برند کراوس: مربی آلمانی ـ اتریشی که سال 84 در 47 سالگی به ایران آمد و سرمربی پگاه شد. بازیکن دورتموند، مونشن گلادباخ و راپیدوین و سرمربی، مونشن گلادباخ، رئال سوسیه داد، دورتموند و مایورکا بود و بعد از پگاه در تیم های پگاه، تندریف و ... مربیگری کرد.

6. ارنست مدین دروپ: مربی آلمانی که سال 1386 در 48 سالگی به ایران آمد و هدایت تراکتورسازی را در دسته اول به عهده داشت که ناکام ماند. قبل از آن سرمربی بیله فیلد در زمان باقری و دایی بود، در بوخوم هم کار کرده بود.

7. اریش روته مولر: سال 87 در 63 سالگی دستیار دایی در تیم‌ملی و سپس صمد مرفاوی در استقلال شد. مدرس بزرگ آلمانی در تیم های کلن و هانزاروشتوک بوده و دستیار برتی فوگتز، ریبک و فولر در تیم‌ملی آلمان بوده است. بعد از ایران سرمربی تیم‌ملی افغانستان شد.

8. رالف سومدیک: در سال 1390 زمانی که 53 ساله بود دستیار استیلی در پرسپولیس شد. او سال ها دستیار و سپس سرمربی بوخوم بود، مدتی سرمربی غنا بود و بعدها دستیار تیم های هامبورگ و دورتموند هم بود.

9. میشائیل هنکه: در 54 سالگی و در سال 1390 دستیار پرویز مظلومی در استقلال بود. او سال ها دستیار بورسیا دورتموند، کیرزسلاترن، ساربوکن و بایرن مونخی بود.

10. چی یرلیت بارسکی: در سال 1387 برای هدایت سایپا به ایران آمد. لیت بارسکی بازیکن تیم‌ملی فوتبال آلمان در سه جام‌جهانی 1982 تا 1990 بود اما در دوران مربیگری هیچ گاه تبدیل به یک مربی بزرگ نشد.

11. توماس هسلر: در سال گذشته برای دستیاری علیرضا مرزبان به کشورمان آمد. هسلر یک فصل در ایران بود. از سال 90 تا 98 در سه دوره جام‌جهانی حضور پیدا کرد.

12. هولگر فاخ: و سرانجام آخرین مورد اوست که قرار است دستیاری مرزبان را عهده دار باشد.


10:50 1394/04/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن