تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاخ آخر هفته به ایران می‌آید


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فاخ آخر هفته به ایران می‌آید
مجتبی سرآسیابی گفت: فاخ مربی آلمانی پدیده آخر هفته به مشهد خواهد آمد تا کار خود را در کنار مرزبان آغاز کند.

مجتبی سرآسیابی قائم مقام باشگاه پدیده شاندیز در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: مشغول نقل و انتقالات هستیم که در آخرین انتقال با وجود باقیماندن یکسال از قرارداد نژاد مهدی، رضایت ایشان را با توافق دوجانبه صادر کردیم و برای وی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی افزود: پدیده و نژاد مهدی در فصلی که گذشت به همدیگر کمک کردند تا هر دو به دلخواه خود دست پیدا کنند. رفاقت ما با نژادمهدی ادامه‌دار است و برایش آرزوی عاقبت به خیری داریم ضمن اینکه به باشگاه ذوب آهن هم بابت این خرید عالی اش باید تبریک گفت.

سرآسیابی با بیان اینکه به زودی بازیکنان ورودی پدیده شاندیز نیز معرفی خواهند شد گفت: همچنان مشغول انجام مذاکرات هستیم اما به احتمال فراوان از پس فردا اسامی بازیکنانی که به پدیده اضافه شده‌اند را نیز اعلام خواهیم کرد.

قائم مقام پدیده شاندیز در پاسخ به علت کم پیدا بودن مدیرعامل این تیم نیز متذکر شد: ایشان نظارت از بالای خود را بر مجموعه ما دارند و تنها به خاطر آرامش و حفظ سلامتی خود قدری از تنش های داخل فاصله دارند اما نظارتشان کامل است و هم اکنون نیز در حال تبدیل کردن منابع مالی اختصاص یافته حاج محسن پهلوان به پول هستند.


14:55 1394/04/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن