تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798630947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران ميزبان المپيادهاي جهاني کامپيوتر و زيست شناسي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۱۸ق.ظ)
ايران ميزبان المپيادهاي جهاني کامپيوتر و زيست شناسي موج- رئيس باشگاه دانش پژوهان جوان از ميزباني ايران در المپيادهاي جهاني کامپيوتر در سال 2017 و المپياد جهاني زيست شناسي در سال 2018 خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن ساعي دهقان گفت: در راستاي برگزاري رويدادهاي بين المللي علمي در کشور و با توجه به برگزاري موفق 2 المپياد جهاني فيزيک دانش آموزي سال 2007 ميلادي و المپياد جهاني نجوم و اخترفيزيک در سال 2009 ميلادي، پس از تقاضاي جمهوري اسلامي ايران با ميزباني کشورمان براي المپياد کامپيوتر در سال 2017 موافقت شد.
وي با بيان اين که در بيست و نهمين المپياد جهاني کامپيوتر در سال 2017 بيش از 80 کشور شرکت خواهند کرد، ادامه داد: پس از تأييد ميزباني ايران از سوي کميته بين المللي المپياد جهاني کامپيوتر، برگزاري اين المپياد به همت وزير آموزش و پرورش در هيات وزيران در سال 1392 به تصويب رسيد.
رئيس باشگاه دانش پژوهان جوان تصريح کرد: مطابق تصويب هيات وزيران در اولين گام، شوراي راهبردي المپياد جهاني کامپيوتر 2017 در وزارت آموزش و پرورش به رياست وزير و با حضور معاون پشتيباني وزارتخانه، رئيس سازمان ملي استعدادهاي درخشان و دانش پژوهان جوان تشکيل شد و قرار است در جلسات آينده از شهرداري تهران، وزارت امور خارجه، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و سازمان ميراث فرهنگي دعوت به عمل آمده تا نمايندگاني به اين کميته معرفي کنند.
وي افزود: اين شورا که تاکنون 3 جلسه داشته، درباره نحوه برگزاري المپياد و چگونگي اجرا تصميم گيري مي‌کند در آخرين جلسه مصوب شد که کميته اجرايي به رياست معاون پشتيباني وزير آموزش و پرورش تشکيل شده تا چارت مسابقه نهايي و به تصويب برسد.

معاون دانش پژوهان جوان سازمان ملي استعدادهاي درخشان و دانش پژوهان جوان با بيان اين که ميزبان المپياد جهاني کامپيوتر در سال 2017 ميلادي، شهر تهران و يکي از دانشگاه‌هاي بزرگ خواهد بود، خاطرنشان کرد: قرار است که در سال آينده ميلادي هياتي از ايران به مسابقات جهاني کامپيوتر اعزام شوند تا تجربيات لازم را براي ميزباني المپياد را کسب کنند.

وي تاکيد کرد: ان شاءا... به بهانه برگزاري المپياد جهاني کامپيوتر در سال 2017 ميلادي، چند مسابقه برنامه نويسي دانش آموزي در کشور برگزار خواهد شد تا درنهايت تيمي که به نمايندگي ايران در الميپاد شرکت مي‌کند از يک فرآيند علمي بيرون بيايد و از سوي ديگر يک جنب و جوشي علمي نيز در مدارس کشور ايجاد شود.

رئيس باشگاه دانش پژوهان جوان در ادامه با بيان اين که در سال 2018 ميلادي نيز ايران ميزبان بيست و نهمين المپياد جهاني زيست شناسي خواهد بود، گفت: برگزاري اين المپياد هم به تصويب هيات وزيران رسيده و امسال هم قطعي بودن برگزاري المپياد در شوراي راهبردي المپياد با حضور وزير آموزش و پرورش تأييد شد.
وي افزود: البته وزير آموزش و پرورش پيشنهاد دادند با توجه به نوع مخاطبان و شرکت کنندگان ميزبان برگزاري الميپاد جهاني زيست شناسي شهر شيراز باشد؛ بنابراين بزودي کميته راهبردي اين المپياد نيز تشکيل خواهد شد.

ساعي دهقان با بيان اين که رويداد المپياد جهاني زيست شناسي خيلي پيچيده تر از المپياد جهاني کامپيوتر است، تصريح کرد: در المپياد زيست شناسي به آزمايشگاه‌هاي بسيار پيچيده در انواع مختلف نياز است و بايد از هم اکنون به فکر تهيه آن‌ها باشيم اما برگزاري المپياد کامپيوتر بسيار ساده و تنها ابزار آن رايانه است.
معاون دانش پژوهان جوان سازمان ملي استعدادهاي درخشان و دانش پژوهان جوان در پايان از پيشنهاد ايران براي ميزباني پنجاه و چهارمين المپياد جهاني فيزيک در سال 2023 به کميته بين المللي برگزاري اين المپياد خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن