تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813057836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دليل ضعف اقتصاد، نبود خصوصي‌هاست نه تحريم‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۷ق.ظ)
خوانساري تاکيد کرد: دليل ضعف اقتصاد، نبود خصوصي‌هاست نه تحريم‌ها موج - رئيس اتاق بازرگاني تهران گفت: نبايد فراموش کرد که مشکلات کشور تنها نشأت‌گرفته از سد تحريم‌ها نيست، بلکه به باور مسئولين نيز مرتبط است.
مسعود خوانساري رئيس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و کشاورزي تهران با تاکيد بر لزوم شکل‌گيري شبکه حمل‌ونقل در کشور به خبرنگار خبرگزاري موج اظهار کرد: نقش صنعت حمل‌ونقل در اقتصاد کشور قابل کتمان نيست و با سرمايه‌گذاري و رشد شبکه‌هاي حمل نقل کشور، طبيعتاً بسياري از مشکلات فعالان اقتصادي از طريق راه‌هاي ارتباطي برطرف مي‌شود.
وي ادامه داد: با توجه به موقعيت استراتژيک کشور و دسترسي به آب‌هاي آزاد و کشورهاي همسايه فراوان، مطمئناً رشد شبکه حمل‌ونقل «ريلي، جاده‌اي و هوايي» مي‌تواند ضمن آنکه راه‌هاي مواصلاتي را براي جابه‌جاهايي داخلي فراهم کند، توانايي درآمدزايي از طريق حق ترانزيت را هم براي اقتصاد پديد مي‌آورد.
خوانساري افزود: رکود بر توليد حاکم است و تحريم‌ها تاکنون لغو نشده‌اند و امروز در اين شرايط اين‌چنيني، حوزه‌هاي صنعت و بازرگاني زير فشارها فراواني قرارگرفته‌اند و بايد براي برون‌رفت از تحريم، به فکر راه چاره‌اي باشند.
عضو هيات رئيسه اتاق بازرگاني ايران، در خصوص لغو تحريم‌ها و تأثير آن بر اقتصاد نيز گفت: نبايد فراموش کنيم که تمامي مشکلات کشور نشأت‌گرفته از تحريم‌ها نيست، بلکه به باور مسئولين نيز مرتبط است. مسئولان بايد به اين درک برسند که اگر به بخش خصوصي اعتماد کنند و فعالان اقتصادي را وارد گود اقتصاد کنند، شرايط فعلي با سهولت بيشتري طي مي‌شود.
خوانساري تاکيد کرد: عبور از گردنه تحريم‌ها، نيازمند تقويت بخش خصوصي براي پويايي بيشتر در اقتصاد است.
وي به زمان پس از تحريم‌ها نيز اشاره داشت و افزود: بايد در اقتصاد رونق ايجاد شود و براي ايجاد اين رونق، بايد بر ظرفيت تشکل‌ها تکيه بزنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن