تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803940643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشارزاده قلعه‌نویی را نمی‌خواست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: افشارزاده قلعه‌نویی را نمی‌خواست
علیرغم اینکه بهرام افشارزاده در زمان حضور امیر قلعه‌نویی بارها به حمایت او پرداخته بود اما شواهد نشان می‌دهد او چندان مایل به ادامه همکاری با او نبوده است.
به گزارش نامه نیوز ، در گزارشی که ایران ورزشی منتشر کرده است نشان می‌دهد علیرغم حمایت‌های افشارزاده از سرمربی تیمش در فصل گذشته در رسانه‌ها، او چندان مایل به ادامه همکاری با قلعه‌نویی نبوده است. هرچه افشارزاده در طول فصل اصرار به حمایت از امیرقلعه‌نویی داشت و نسبت به ماندن او ابراز تمایل می‌کرد، حالا افشاگری‌های جواد قراب، واقعیت موضع او مقابل سرمربی استقلال را مشخص کرده است.


این اواخر البته تقریباً همه می‌دانستند که بهرام افشارزاده موافق ماندن امیرقلعه‌نویی نیست. تا آنجا که حتی مصاحبه جنجالی او مبنی بر حمایت یک تنه‌اش از سرمربی در جمع اعضای هیات‌مدیره‌ای که مخالف او بودند هم نتوانست نظرها را درباره موضع مخالف او نسبت به سرمربی تغییر دهد. تا اینکه بالاخره جلسه مدیرعامل باشگاه در مقطع حساسی از مسابقات با جلسه‌ای که با مخالفان قلعه‌نویی تشکیل داد، به حرف و حدیث‌هایی که درباره‌اش گفته می‌شد دامن زد. با این حال جالب بود که افشارزاده حتی در این شرایط هم اصرار داشت که حمایت خود را از امیرقلعه‌نویی اعلام کند، مبادا که وجهه خود را در بین هواداران این سرمربی خراب کند!


این افکار محافظه‌کارانه افشارزاده هم بود که باعث شد حتی بعد از پایان رقابت‌های فصل و پایان قرارداد امیرقلعه‌نویی، او باز هم به گزینه بودن امیرقلعه‌نویی اشاره داشته باشد! کار به جایی رسید که افشارزاده همچنان در مصاحبه‌هایش اعلام می‌کرد که باشگاه از امیرقلعه‌نویی هم مثل سایر گزینه‌ها برنامه می‌گیرد. او در مصاحبه‌ای که در تاریخ 28 اردیبهشت ماه با رسانه‌ها انجام داد، تأکید کرد: «قلعه‌نویی هم می‌تواند برنامه‌های خود را برای فصل آینده ارائه دهد و برنامه‌های او نیز در هیات‌مدیره مورد بررسی قرار می‌گیرد. اگر برنامه وی ایده‌آل باشد احتمال دارد فصل آینده نیز از او استفاده کنیم. از پیشکسوتان هم در این خصوص نظر می‌گیریم. استقلال قدمت 65 ساله دارد که باید از کیان آن دفاع کرد. در این مدتی که بودم احساس کردم علاقه‌مندان زیادی از اقشار مختلف استقلالی و پرسپولیس هستند که همین وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا کارهای‌مان در پیشبرد بهتر ورزش باشد.»


او درباره اینکه آیا دریافت رزومه از مربیان داخلی و خارجی به معنای قطع همکاری با قلعه‌نویی است، گفته بود: «آنچه تصمیم‌گیری شده واقعیت است. هر کسی برنامه داد و برنامه او مورد حمایت هیات‌مدیره واقع شود، انتخاب می‌شود.» افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا از قلعه‌نویی برنامه خواسته‌اید یا خیر؟ تأکید کرده است: «من اطلاعی ندارم. او با من مشورت نکرده که برنامه بدهد یا خیر. هر کسی برنامه داد روی چشم می‌گذاریم تا بهترین برنامه را بگیریم. ما این موضوع را روی سایت گذاشته‌ایم و اعضای هیات‌مدیره هم امضا کرده‌اند.»


اظهارنظرهای جواد قراب اما مشخص می‌کند که هیچ یک از این صحبت‌ها صحت نداشته و مدیرعامل باشگاه استقلال حتی برای استعفای زوری سرمربی تیمش، شخصی را مأمور کرده بوده! جواد قراب، از پیشکسوتان باشگاه استقلال درباره مأموریتی که از افشارزاده گرفته بود، می‌گوید: «چندی قبل او با من تماس گرفت تا با قلعه‌نویی صحبت محترمانه‌ای داشته باشم و به او بگویم خودش محترمانه از حضور در استقلال منصرف شود و یک سالی از این تیم دور باشد. البته من اینطور با قلعه‌نویی صحبت نکردم و به او گفتم برای فصل بعد چه نظری دارد که او هم گفت می‌تواند جبران کند. من هم خیلی محترمانه صحبت‌های امیر قلعه‌نویی را به افشارزاده گفتم که آن موقع افشارزاده به من گفت لازم باشد امیر قلعه‌نویی را هم به هیات‌مدیره دعوت می‌کند تا صحبت‌هایش را مطرح کند اما فعلا که چیزی معلوم نیست و شاید این هیات‌مدیره در استقلال ماندنی نباشد.»


این در حالی است که حتی قراب هم معتقد است در بین گزینه‌های داخلی مدنظر باشگاه، قلعه‌نویی از همه بهتر است: « به نظر من اگر قرار است مربی داخلی آورده شود از خود قلعه‌نویی بهتر نداریم. اگر هیات‌مدیره با سرمربی درست صحبت کند و به او برنامه بدهند و بگویند که باید از آدم‌های قوی کنار خود استفاده کند سرمربی هم نمی‌تواند روی حرف هیات‌مدیره چیزی بگوید. اگر در فصل گذشته امثال ما کنار قلعه‌نویی بودیم بهتر نبود؟ سرمربی استقلال باید از جنس خودش باشد یعنی کسی باشد که کنار تشویق شدن هو هم شده باشد. در بین گزینه‌هایی که برای استقلال معرفی شد به نظر من برای منصوریان خیلی زود است که به استقلال بیاید او حیف است و باید دو سه سال دیگر تجربه کسب کند تا بتواند در استقلال موفق شود.»


قراب البته نسبت به تصمیم افشارزاده برای تشکیل کمیته انتخاب سرمربی و استفاده نکردن از او برای مشورت دادن در این زمینه، بسیار ناراحت است و در این رابطه می‌گوید: «تشکیل دادن چنین گروهی واقعا حرکت زشتی بود. مگر فقط همین نفرات پیشکسوت استقلال هستند؟ اگر چه برخی از آنها اصلا پیشکسوت استقلال محسوب نمی‌شوند. از افشارزاده سوال می‌کنم که چرا وقتی مشکل دارد به من می‌گوید اما من نباید در این کمیته جایی داشته باشم؟ او 2 روز در به در به دنبال من بود که مرا واسطه کند تا با قلعه‌نویی حرف بزنم اما خیلی زود مرا یادش رفت.»


جالب اینجاست که بهرام افشارزاده با وجود صحبت‌هایی که پیش از این درباره امیر قلعه‌نویی کرده بود و حتی اعلام این موضوع که برنامه قلعه‌نویی را مورد بررسی قرار خواهد داد، صحبت‌های قراب درباره استعفا دادن قلعه‌نویی را تأیید می‌کند! او در این رابطه تأکید می‌کند: «من به قراب این ماموریت را دادم که با قلعه‌نویی صحبت کند تا او بعد از پایان فصل خودش به صورت محترمانه استعفا دهد و کنار برود. من نظرم این بود که به جای اینکه ما قلعه‌نویی را برکنار کنیم و بگوییم که برای فصل آینده سرمربی ما نیست، خود قلعه‌نویی بگوید که دیگر در استقلال نمی‌ماند تا شان این مربی هم حفظ شود اما این اتفاق هم نیفتاد.»


مدیرعامل استقلال در خصوص انتقادهای قراب از اینکه چرا در کمیته انتخاب سرمربی نیست، می‌گوید: «من جوابی به این انتقادات نمی‌دهم چون باید ابتدا تکلیف باشگاه مشخص شود. ما منتظر تصمیم وزارت ورزش هستیم که تکلیف باشگاه را مشخص کند و سپس به دنبال انتخاب سرمربی خواهیم بود.»


صحبت‌های دیروز افشارزاده درباره مأموریتی که به قراب داده بود را کنار ادعاهای سابق مدیرعامل باشگاه که می‌گذاریم، سندهای تناقض‌ها و دوگانگی‌های رفتاری مدیرعامل باشگاه استقلال را به وضوح می‌توان متوجه شد! تضادهایی که در طول فصل هم بارها استقلال را به حاشیه برد و دردسرهایی برای تیم به وجود آورد!


منبع: ورزش سه


۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن