محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1832377821
گفتوگوی تفصیلی فارس با امین حیایی/2 و پاپانی نمودار کاری اگر بدون نقطه اوج و فرود باشد برای بازیگر مرگ است/تلاش کردم از مردم فاصله نگیرم/دوست دارم با سلیقه خودم و یک حرفهای فیلم بسازم
واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گفتوگوی تفصیلی فارس با امین حیایی/2 و پاپانی
نمودار کاری اگر بدون نقطه اوج و فرود باشد برای بازیگر مرگ است/تلاش کردم از مردم فاصله نگیرم/دوست دارم با سلیقه خودم و یک حرفهای فیلم بسازم
همه دوست دارند پرکار باشند اما پرکاری یا کم کاری دست بازیگر نیست . زمان دارد، در کارنامه کاری همه بازیگران وقتی نگاه کنید خواهید دید دوره های متناوبی وجود دارد یک نقاط اوج و فرودی در کارها دیده می شود. نمودار کاری بازیگر اگر ساکن شود و نقطه اوج و فرودی نداشته باشد برای بازیگر مرگ است و برای مردم هم خسته کننده است.
خبرگزاری فارس-زهرا قزیلی: پربیراه نیست اگر بگوییم امین حیایی یکی از تاثیرگذارترین و با اخلاقترین بازیگران سینمای ایران به شمار میآید. او که با حضور سوپراستارهای دهه 60 مجذوب سینما شد، تلاش کرد مانند بازیگران اخلاق مدار آن دهه چون جمشید مشایخی، داود رشیدی، فرامرز قریبیان و... علاوه بر کسب تجربه، اخلاق حرفه ای را از آنان بیاموزد. او زمانی وارد سینما شد که بیشتر آثار جنگی و اکشن مورد اقبال مخاطب قرار می گرفت. امین حیایی برای رسیدن به موقعیت فعلی خود از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و به سرعت یکی از چهره های سینمای ایران بدل شد و امروز جزء یکی از بازیگران محبوب مخاطب است. به بهانه حضورش در فیلم سینمایی «آتیش بازی» گفت و گویی با او ترتیب دادیم و مجال پیش آمده را غنیمت شمردیم و درباره مسایل سینما، چگونگی ورود جوانان به سینما، افزایش ورود عوامل غیرحرفهای به سینمای ایران به گفت و گو نشستیم که بخش دوم و پایانی آن از نظرتان می گذرد: از حضور در یک ژانر پرهیز دارم/ تکرار مرا خسته میکند به نظر می رسد از این که به عنوان یک کمدین شناخته شوید پرهیز دارید و نقش های جدی زیادی بازی کردید. علت این که علاقه ندارید به عنوان کمدین شناخته شوید شوید چیست؟ دوست ندارم در یک ژانر جا بیافتم که احساس شود من تنها یک کمدین هستم . من توانایی های زیادی دارم که می توانم در هر نقشی بازی کنم . تفاوت ها برایم بسیار جالب است. تکرار من را اذیت می کند. در یک ژانر حرکت کردن من را خسته می کند . اگر یک ژانر کار کنم به نظرم تکراری است من بعد از هر کمدی از این ژانر فاصله می گیرم، دور می شوم با مردم مراوده پیدا می کنم شوخی های جدید، یا به قول من نمک های جدید را یاد می گیرم بعد در کار ارایه می دهم این گونه کار تکراری نمی شود. در اجرای نقش تغییر ایجاد میکنم تا تکراری نشود وقتی در کارنامه کاری شما توجه می کنیم، شاید نقش یک دزد را بارها بازی کردید اما هر کدام خصوصیت خاصی دارند که نمی توان گفت به ورطه تکرار افتادید. چگونه برای هریک از نقش ها تفاوت ایجاد می کنید؟ به عقیده من افراد متفاوتی در جامعه وجود دارد و به اندازه این افراد می توان کاراکتر متفاوت داشت. اگر یک قشری از کارمندان را مورد بررسی قرار بدهید نمی توانید افراد شبیه به هم را پیدا کنید. افراد در نوع رفتار، گفتار، پوشش و.... متفاوت هستند من هم از این تفاوت ها استفاده می کنم و رنگ دیگری به نقش می زنم . ما باید در جامعه رفت و آمد کنیم . گویش های مختلف را تجربه کنیم ، شخصیت های مختلف را ببینیم و همین در ایفای نقش هم تاثیر گذار است. به طور مثال وقتی یک نقش فرد لات به من پیشنهاد می دهند در شرایطی که من قبلا این نقش را بازی کردم، نگران تکرار نیستم چون وجه های مختلف کاراکتر را مورد بررسی قرار می دهم و در نوع رفتار و فرهنگش تغییر ایجاد می کنم تا تکرار نشوم. من سطح فرهنگ کاراکتر، نوع گویش حتی راه رفتن را تغییر می دهم تا برای تماشاچی تکراری نباشد و کار جدید باشد و از نقش لذت ببرد. انرژی مثبت از مردم دریافت کردم/تلاش کردم از مردم فاصله نگیرم با توجه به شهرت چقدر با مردم مراوده دارید که می توانید سطح فرهنگ و نوع رفتار و .... کاراکتر را تغییر دهید که به تکرار نیافتید . بسیاری از بازیگران در کشور ما در فضای کاری خودشان هستند و کمتر با جامعه مراوده دارند . من همیشه انرژی مثبت مردم را دریافت کردم و وقتی مردم به سمت من می آیند تلاش می کنم با انرژی مثبت پاسخگو باشم و خیلی صمیمی با مردم برخورد می کنم چون می دانم مردم با من حس صمیمی دارند و توقع دارند من هم با آنها صمیمی رفتار کنم . عکس هم می گیرند و... همین باعث می شود من بسیاری از افراد در جامعه را ببینم و نوع سلام کردن، برخورد، رفتار و... برایم مهم است و در ارایه نقش از آن استفاده می کنم . تلاش کردم فاصله با مردم نداشته باشم و احساس صمیمت با من بکنند. هیچ وقت از جانب مردم اذیت نشدم و همیشه به من لطف داشتند. همیشه با انرژی و حال خوب به سمت من می آیند و همین حال من را هم خوب می کند. بارها بوده خسته بودم اما از انرژی مردم حالم خوب شده.
نمودار کاری اگر بدون نقطه اوج و فرود باشد برای بازیگر مرگ است در یک برهه زمانی بسیار پرکار بودید چه انگیزهای برای پرکاری داشتید؟ انگیزه های مالی دخیل نبود؟ پرکاری ما دست خودمان نیست. یک زمان هست در بورس هستید فیلم هایت هم فروش خوبی در گیشه دارد و برآن اساس پرکاری رخ می دهد. فیلم که بفروشد معمولا زیاد سراغ بازیگران فیلم می روند و فیلمنامه های مختلف می آید. وقتی در تلویزیون مشغول فعالیت می شویم و فیلمی در سینما نداریم میزان پیشنهادات کمتر می شود. همه دوست دارند پرکار باشند اما پرکاری یا کم کاری دست بازیگر نیست . زمان دارد، در کارنامه کاری همه بازیگران وقتی نگاه کنید خواهید دید دوره های متناوبی وجود دارد یک نقاط اوج و فرودی در کارها دیده می شود. نمودار کاری بازیگر اگر ساکن شود و نقطه اوج و فرودی نداشته باشد برای بازیگر مرگ است و برای مردم هم خسته کننده است. همین اوج و فرودها مردم با بازیگر همراه می شوند و روی موج سوار می شوند. شنیده می شود بعد از نمایش فیلم پرفروش برخی از بازیگران به هر پیشنهادی جواب مثبت نمیدهند تا میزان دستمزدشان بالاتر برود. بالاخره هر کاری در حوزه اقتصادی تکنیکهای خاص خودش را دارد. شرایط مالی آخرین مرحله برای من محسوب می شود شما چقدر به تکنیکهای اقتصادی بازیگری قائل هستید؟ من در انتخاب کارها آخرین مرحله بخش مالی را در نظر می گیرم. اول فیلمنامه وعوامل و مفهوم اثر برایم مهم است بعد در آخرین مرحله مالی قرار می گیرد. درباره مالی هم بحث می کنیم . همیشه وقتی کار خوب باشد من درمورد مالی به توافق رسیدم اما اگر کاری را دوست نداشته باشم قیمتی را پیشنهاد می دهم که پشیمان شوند اما مواردی بوده که تهیه کننده قبول کرده که مبلغ درخواستی من را تامین کند من شاید از فیلمنامه راضی نبوده باشم اما وقتی سر کار حاضر می شوم تمام انرژی ام را می گذارم تا کار خوب ارایه شود. در جلسات ، سعی می کنم ساختار فیلمنامه را درست کنم با بحث و گفت و گو به نتایج مثبت رسیدیم و انرژی گذاشتم. بازیگر زمانی میتواند دستمزد بالا طلب کند که در فروش فیلم موثر باشد در یک بازه زمانی دستمزد برخی ستارههای سینما افزایش سرسام آوری داشت که قرار شد یک سقف قراردادی برای بازی در فیلم در نظر گرفته شود. شما در این باره چه عقیده ای دارید؟ به عقیده من زمانی یک بازیگر می تواند روی قیمت دستمزد خود مانور دهد که به واقع توانسته باشد گیشه سینما را جذب کند و مخاطب را به سینما بکشاند و به فروش فیلم کمک کند. در آن زمان است که می تواند بگوید فروش فیلم به دلیل حضور من در این فیلم بوده است و سهم مرا از فروش لحاظ کنید. باید در این شرایط که ذکر آن رفت سهمش را طلب کند، تهیه کننده و کارگردان زحمت خود را کشیده است اما اگر به خاطر بازیگر سالن سینما پر می شود بازیگر باید حقش را طلب کند. در قراردادها این مهم باید لحاظ شود. وقتی مبلغ قرارداد از یک سقفی بالاتر باشد تهیه کننده توان پرداخت ندارد به همین جهت برخی از دوستان از جمله من با این امر کنار می آییم و می گوییم بخشی از دستمزد را از درصدی از فروش به ما پرداخت شود. ما همه جور با کاری که خوب و قابل اعتنا باشد کنار می آییم چون کار در درجه اهمیت است. ما برای مردم کار می کنیم و باید از سوی آن ها کار پسندیده و دیده شود. در حوزه کمدی کمتر با الناز شاکردوست همبازی بودید درباره با بده بستانهایی که با الناز شاکردوست در «آتیش بازی» داشتید.توضیح دهید. خانم شاکردوست کارشان را حرفهای انجام می دهند و کارشان را دوست دارند و با تعهد کار را انجام می دهند همین ها باعث می شود آن بده بستان ها (پینگ پنگ) درست اتفاق بیافتد و بتوانیم درست بازی ها و حس ها را انتقال بدهیم. همین در کار بسیار اهمیت دارد که حاشیه وجود نداشته باشد وتنها به خود کار فکر کنیم و کار برایمان اهمیت داشته باشد تا بتوانیم نتیجه مثبت بگیریم. خانم شاکردوست خیلی همراه و همکار بودند و واقعا همه گروه از کار راضی بودند. البته ارتباط افراد و مدیریت پشت صحنه برعهده کارگردان است که بتواند به صورت متعادل و درست مدیریت کند تا پشت صحنه درگیر حاشیه ها نشودو حس تبعیض و تفاوتی وجود نداشته باشد و حس ها درست انتقال یابد و با آرامش کار کنند. امین حیایی با نوع فیلمنامههایی که برایش ارسال می شود و برخی نقش ها که بازی می کند به نظر میرسد هنوز جوان اول سینمای ایران محسوب میشود. لطف شماست. اما بسیاری از فیلمنامه ها که برای فرستاده می شود می گویند براساس کاراکتر و توانایی من فیلمنامه نوشته شده است و اذعان دارند وقتی نقش را می نوشتند به نحوه بازی من فکر می کردند. خیلی از آن ها تکراری است که باید موقعیت های شخصیت تغییر کند که من علاقه ای به ایفای نقش های تکراری ندارم. آقای گودرزی در هر دو فیلم «شیش و بش» و «آتیش بازی» می دانست که من کاراکترهای شبیه به این دو کاراکتر را بازی کردم اما به گونه ای آن را تغییر داد که تفاوت با کارهای قبلی مشهود و مشخص شود و متفاوت شد.
سریال «کلاه پهلوی» کار بی نظیری بود/همه با عشق کار کردیم شما جزء بازیگرانی هستید که به حضور در تلویزیون هم پاسخ منفی ندادید و کار تاریخی که بسیار زمان بر و وقت گیر است را قبول کردید. بله من نقشم در سریال «کلاه پهلوی» را بسیار دوست داشتم . درام داستان بسیار خوب بود. بازی در این سریال از ما انرژی گرفت اما کار بسیار بی نظیری بود. ما با عشق آن کار را انجام دادیم. حدود 9 سال کلاه پهلوی طول کشید اما همه با عشق کارکردند و همه این ها فقط به خاطر یک گروه خوب، داستان بسیار خوب بود. کار خیلی سختی داشت سریال با مشکل بودجه شدید مواجه شد بارها متوقف شد اما فقط همان عشق به کار همه را نگه داشت و همه دوستان زحمت کشیدند و در بدترین شرایط کار را انجام دادیم تا به ثمر برسد. کریم تشنه قدرت بود/توقف طولانی و حفظ راکورد بسیار سخت بود بخش عمده ای از بار سریال به دوش کاراکتر «کریم» بود که شما آن را بازی کردید. در طول تاریخی که روایت می شود شخصیت کریم جایگاهش تغیر می کند و از یک جوان روستایی تا یک شخصیت وابسته به دربار که جنبه اروپایی را رعایت میکند تغییر کرد. کریم تشنه قدرت بود، می کشت، افراد را می فروخت تا به مقصد و مقصودش که رسیدن به قدرت است دست یابد. کار بسیار سنگینی بود حفظ راکورد شخصیت در زمانهای مختلف و توقفها همان جور که گفتید خیلی آزار دهنده بود. ما سر کارهای دیگر حاضر می شدیم دوباره بر میگشتیم و باید آن حس را به درستی حفظ می کردیم و ادامه می دادیم. با عشق و علاقه می توان به نتایج خوب رسید. وقتی عشق داشته باشی گذشت در وجود انسان شکل می گیرد و از خیلی از اتفاقات ناخوشایند چشم پوشی می کنید. اما اگر عشق نباشد خستگی، بی احساسی به کار و بی اعتنایی وجود انسان را می گیرد و زودتر دوست دارد کار به اتمام برسد. ما سر کلاه پهلوی دوست داشتیم کار زودتر تمام شود اما نه به هر قیمتی. دوست داشتیم کار درست تمام شود و نتیجه خوبی را شاهد باشیم. اگر توقف های کار زیاد بود به دلیل وسواس های به جای کارگردان و بقیه عوامل بود که کاردرست انجام شود. یک کار ملی و حرفه ای با عوامل و بازیگران خوب ، فیلمنامه خوب و... حیف بود که سرسری از آن عبور کنیم. می توانستند به لحاظ مالی بیشتر توجه کنند که کار 9 سال به طول نیانجامد. می شد کار ظرف 5 سال تمام شود. فیلمنامه «کلاه پهلوی» را بی وقفه خواندم/ بودجه به سریال درست نرسید برای ایفای نقش کریم فیلمنامه را خوانده بودید؟ بله . اولین بار که فیلمنامه را آقای دری به من دادند 15 قسمت را پشت سر هم خواندم و از اتاق بیرون نمی آمدم. همسرم مرا برای خوردن غذا صدا می کرد و من در پاسخ می گفتم نه بگذار ببینم چه اتفاقی رخ می دهد. فیلمنامه کشش بسیار خوبی داشت. فیلمنامه درام بسیار زیبایی داشت . آرزوی ما این بود که فیلمنامه به صورت کامل اجرایی شود و آن صحنه هایی که نوشته شده بود مثل خود نوشته اجرا شود. بسیاری ازصحنه ها شد اما در کل شاید 70 درصد آنچه که آقای دری روی کاغذ نوشته شده بود اجرایی شد. اگر امکانات مناسب در اختیار آقای دری قرار می دادند و کمک می کردند فیلمنامه به صورت کامل اجرا می شد . مانند سریال های «الف ویژه» به سریال «کلاه پهلوی» بودجه نرسید. اگر کار تاریخی پیشنهاد شود بازی میکنید؟ اگر دو سه دوربین باشد و با ریتم تندتری کار پیش برود، بله. اما در کلاه پهلوی با یک دوربین 35 کار فیلمبرداری شد که برای هر فوکوس متر بگذارند، نورپردازی با آرک و نور را تنظیم کنند و همه چیز متفاوت است و هر قسمت یک سینما بود. ما از یک صبح تا شب ممکن بود یک پلان فیلمبرداری شود. یک پلانی که هنرور داشتیم و تعداد زیادی افراد در صحنه حضور داشتند تا آماده شوند شب می شد و یک پلان ضبط میشد. دوباره فردا با گریمهای سنگین باید آماده می شدند تا پلان بعدی گرفته شود. کار خیلی سخت بود همه تحمل می کردند. در چله تابستان صحنه های مربوط به فرمانداری فیلمبرداری می شد. همه بازیگران لباس گرم پوشیده بودند و جلوی شومینه نشسته بودند. کار در زمستان جلوی دوربین رفته بود اما به دلیل توقف برخی از صحنه های زمستانی فیلم جا مانده بود به همین دلیل باید فضای صحنه و راکورد حذف می شد. آقای رشیدی در فرمانداری می نشستند از فرط گرما با شومینه روشن گریم روی صورتشان می ریخت. خانم خیراندیش هم با لباس های زمستانی درلوکیشن فرمانداری حضور داشتند با شومینه روشن. لباس ها زمستانی و پشمی بود. همه این شرایط را تحمل می کردند چون کار خوب بود. وقتی به کار اعتماد داشته باشیم و کار را دوست داشته باشیم پای همه چیز باید ایستاد. عوامل جدید هم که سرصحنه حاضر می شوند نباید غر بزنند و همراه با کار باشند و صبر داشته باشند که به نتیجه برسند. در تلویزیون هر بازی را که قبول کردم دوست داشتم بسیاری از بازیگران سینما در مدیوم تلویزیون حاضر نمی شوند شما چرا در این مدیوم بازی می کنید و پاسخ منفی نمیدهید. من به کارهای بسیاری نه گفتم . اما به کاری که دوست داشته باشم و خوب باشد، کارگردان قابل توجه داشته باشد؛ نه نمی گویم. معتقدم ما در هر مدیومی که باشیم می توانیم موفقیت داشته باشیم. اگر عوامل، فیلمنامه و کارگردان خوب باشد در هر بستری (سینما، تلویزیون و تئاتر) می توان موفق بود. یک زمان هست که در تئاتر بهتر می توانیم فعالیت کنیم و مفهومی را به مخاطب برسانیم که شاید در تلویزیون این امکان وجود نداشته باشد، می رویم و تئاتر کار می کنیم. مخاطب در تئاتر یک وجه های دیگری از کار بازیگری مرا می بینند، این ها همه امتیاز است و نباید خود را محدود کرد. در سینما ، تلویزیون و تئاتر باید با گروه حرفه ای کار کرد.من در تلویزیون هر بازی را که قبول کردم دوست داشتم، با عشق بازی کردم و احترام به کار می گذارم. سریال «آپارتمان»(اصغر هاشمی) اولین حضور تلویزیونی من بود. «همسایهها» (محمدحسین لطیفی) ، «کلاه پهلوی» (سید ضیاءالدین دری) ، «مهر خوبان» (سید مهدوی)، «روزگار جوانی» کارهایی است که به یاد ماندنی و خاطره انگیز برای تماشاچی شد. هنوز هم وقتی بازپخش می شود مخاطب مرا تشویق به بازی در این مدل کار ها می کند. نظرات مردم هم برای من بسیار اهمیت دارد. دوست دارم با هنرمند،تبریزی و حاتمیکیا همکاری کنم با کدام کارگردان ها دوست داشتید کار کنید که محقق نشده است از کارگردانان قدیمی و جدید؟ از نوع طنز آقای هنرمند لذت میبرم. آقای تبریزی را خیلی دوست داشتم، حاتمیکیا. این دوستان چون با تیم خودشان کار کردندو موفق عمل کردند ما سعادت همکاری با این عزیزان را نداشتیم. امیدوار بودم بایک گروه کاملا حرفهای مثل دوستان کار کنیم که خدا قسمت کرد با گروه های دیگر حرفه ای کار کردیم و نتایج دیگری گرفتیم. دوست دارم با سلیقه خودم و با تیم حرفهای کاری فیلم بسازم درحوزه نمایش کارگردانی کردید در سینما علاقه ای به کارگردانی ندارید؟ آن کاری که در حوزه نمایش انجام دادم مجموعه ای از کلیپ و فرم بود که سه روز وقت تمرین به ما دادندو بعد از این سه روز ما اجرا رفتیم که 15 شب ، 18 اجرا رفتیم که استقبال مخاطب بسیار خوب بود. قول تبلیغات و بیلبورد دادند، قول مساعدت مالی بود که هیچ یک محقق نشد و همه چیز دلی بود. شاکرم که شرایطی پیش آمد تا بتوانم کاری برای سپاسگزاری از خداوند کار کنم. برای کارگردانی در سینما برنامه دارم . دوست دارم با سلیقه خودم و با تیم حرفه ای کاری را جلوی دوربین ببرم. ترجیح می دهم با سرمایه خودم کارم را جلوی دوربین ببرم. انشاءالله هر قدر راه باز باشد، من در این حوزه پیش می روم . امیدوارم بتوانم همان تیم حرفه ای را جمع کنیم و طرح های خوبی داریم که در گونه های مختلف است، بذرش را کاشتیم حال تا کی ثمر بدهد! حال امروز سینمای ایران را چگونه می بینید؟ رو به بهبود است الحمدالله. مردم شاد شدند می آیند فیلم می بینند دوباره صف جلوی سینما تشکیل می شود که امیدواریم این اتفاق ادامه داشته باشد. من با مردم فیلم خودم را دیدم خیلی خوب بود وقتی مردم با فیلم ارتباط برقرار می کنند حال ما هم خوب می شود. جواب زحمات مان را می گیریم. انتهای پیام/
94/03/17 - 11:18
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]
صفحات پیشنهادی
گفتوگوی تفصیلی فارس با امین حیایی همزمان با اکران «آتیش بازی»/1 باید به مخاطب فرصت بدهیم تا بازیگر
گفتوگوی تفصیلی فارس با امین حیایی همزمان با اکران آتیش بازی 1باید به مخاطب فرصت بدهیم تا بازیگر محبوبش را پیدا کند سرعت شهرت بیشتر از محبوبیت است بیژن در اخراجیها خلاقیت خودم بودامین حیایی با اشاره به وضعیت ورود افراد غیرحرفهای به سینما گفت مخاطب در دوران گذشته بازیگر مورد علاگفتگوی تفصیلی فارس با «بیژن کامکار» «کامکارها» هیچوقت از هم نمیپاشند/دف را به موسیقی سنت
گفتگوی تفصیلی فارس با بیژن کامکارکامکارها هیچوقت از هم نمیپاشند دف را به موسیقی سنتی ایران وارد کردم بعد از 17 شهریور دیگر با رادیو همکاری نکردمبیژن کامکار گفت اگر تمام گروههای موسیقفی دنیا به هم بریزند گروه کامکارها از هم نمیپاشد همیشه وقتی با هم کار میکنیم بین ما پیوندوزیر بهداشت در گفتوگوی تفصیلی با فارس هشدار داد اگر نظام پزشکی با متخلفان زیرمیزی برخورد نکند، نهادهای دیگر و
وزیر بهداشت در گفتوگوی تفصیلی با فارس هشدار داداگر نظام پزشکی با متخلفان زیرمیزی برخورد نکند نهادهای دیگر وارد میشوندوزیر بهداشت گفت اگر نظام پزشکی رودربایستی با متخلفان را کنار نگذارد و به خصوص در تهران با پزشکان متخلف زیرمیزی برخورد جدی و قوی نکند نهادهای دیگر دست روی درستپیشنهاد رابین هودی امین حیایی برای اخراجیها!
پیشنهاد رابین هودی امین حیایی برای اخراجیها امین حیایی گفت من پیشنهاد رابین هوودی برای اخراجیهای ۲ داشتم من گفتم مثل رابین هوود از عراقیها دزدی کنیم و برای بچههای خودمان بیاوریم پربیراه نیست اگر بگوییم امین حیایی یکی از تاثیرگذارترین و با اخلاقترین بازیگران سینمای ایرانگزارش مشروح فارس از مناظره آزادی بیان در اندیشه اسلامی: حسینی: آزادی بیان تهدید است یا فرصت؟!/قاضیزاده: آزادی
گزارش مشروح فارس از مناظره آزادی بیان در اندیشه اسلامی حسینی آزادی بیان تهدید است یا فرصت قاضیزاده آزادی بیان بدون آزادی سیاسی ممکن نیستعضو هیأت علمی مؤسسه پژوهشی امام خمینی گفت براساس آنچه امام ره فرمودند هر حکومتی دو بعد دارد مشروعیت ـ حقانیت و صلاحیت بنابراین آزادی ببازنشر آخرین گفتوگوی فارس با مهران دوستی ۷۵ سالگی رادیو در گفتوگوی فارس با مهران دوستی/ قدیمیترین گوینده را
بازنشر آخرین گفتوگوی فارس با مهران دوستی۷۵ سالگی رادیو در گفتوگوی فارس با مهران دوستی قدیمیترین گوینده رادیو بعد از انقلاب هستممهران دوستی گفت برخی معتقدند من قدیمیترین گوینده رادیو بعد از وقوع انقلاب اسلامی هستم و البته باید بگویم تعداد برنامههایی که داشتهام برایم خارجگزارش فارس از اختتامیه مسابقه بینالمللی کاریکاتور داعش از طنزهای داعشی «رضا رفیع» تا پیشنهاد «
گزارش فارس از اختتامیه مسابقه بینالمللی کاریکاتور داعشاز طنزهای داعشی رضا رفیع تا پیشنهاد رحیم پورازغدی برای تربیت هنرمندان جبهه اسلامیمراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور داعش شب گذشته با اجرای رضا رفیع و سخنرانی رحیم پورازغدی برگزار شدبخش اول گفتوگوی تفصیلی فارس با قائممقام مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی پتروشیمی در حد صنایع دفاعی استراتژیک است/
بخش اول گفتوگوی تفصیلی فارس با قائممقام مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمیپتروشیمی در حد صنایع دفاعی استراتژیک است همه صنعت پتروشیمی باید یکجا در بورس عرضه میشدقائممقام مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی با بیان اینکه بلوغ خصوصی سازی پتروشیمی زمانی محقق خواهد شد که این شرکتها دوباره در هماخباری در گفتوگوی تفصیلی با فارس مطرح کرد 3 رویکرد اصلی دانشگاه جامع علمیکاربردی/ کمبود ۹ هزار شغل در کشور
اخباری در گفتوگوی تفصیلی با فارس مطرح کرد3 رویکرد اصلی دانشگاه جامع علمیکاربردی کمبود ۹ هزار شغل در کشورسرپرست دانشگاه جامع علمیکاربردی 3 رویکرد اصلی این دانشگاه را تشریح کرد و با اشاره به برنامههای دانشگاه جامع برای اشتغالزایی و کمک به اقتصاد کشور و تحقق اقتصاد دانشبنیانگزارش فارس از بخش نخست «شبِ علوم انسانی» دورتیگیه: علوم انسانی بدون فلسفه بیپایه است/ مجتهدی: به ظا
گزارش فارس از بخش نخست شبِ علوم انسانیدورتیگیه علوم انسانی بدون فلسفه بیپایه است مجتهدی به ظاهرگرایی آلوده نشویمکریم مجتهدی معتقد است که ما خودمان سیر تاریخی را انتخاب نمیکنیم و بسیاری مسائل در دنیا به ما تحمیل میشود درحالیکه پروفسور دورتیگیه با وجود اعتقاد به دید تاریخی مبرای هشتاد و دومین دوره دانش افزایی زبان فارسی بنیاد سعدی فارغالتحصیلان ادبیات فارسی را به همکاری دعوت کرد
برای هشتاد و دومین دوره دانش افزایی زبان فارسیبنیاد سعدی فارغالتحصیلان ادبیات فارسی را به همکاری دعوت کردبنیاد سعدی برای اجرای دقیق برنامههای علمی آموزشی خود در هشتاد و دومین دوره دانش افزایی از بین فارغ التحصیلان دارای شرایط برای تدریس و سرپرست گروه دانش پذیران همکار میپذگزارش فارس از آیین افتتاحیه پنجمین جشنواه بین المللی فیلم شهر ایوبی: خانه سینما نیاز به پلاک باشکوهتری دارد/ا
گزارش فارس از آیین افتتاحیه پنجمین جشنواه بین المللی فیلم شهرایوبی خانه سینما نیاز به پلاک باشکوهتری دارد اظهار نگرانی کیمایی برای کودکان متکدی تا دغدغه درخشنده از بیکاریرئیس سازمان سینمایی گفت ما دست نیاز به سوی شهرداری انشالله بتوانیم فرهنگ و هنر کشور را اعتلا ببخشیم از شهرگزارش فارس از نشست مسابقه بینالمللی کاریکاتور داعش ارسال 1072 اثر به مسابقه بینالمللی کاریکاتور داعش/برپایی
گزارش فارس از نشست مسابقه بینالمللی کاریکاتور داعشارسال 1072 اثر به مسابقه بینالمللی کاریکاتور داعش برپایی نمایشگاه در ۴ کشوردبیر مسابقه بینالمللی کارتون و کاریکاتور داعش گفت 1072 اثر از هنرمندان 43 کشور دنیا به دبیرخانه ارسال شد 202 نفر از شرکت کنندگان مسابقه ایرانی هستندحاجیشریف در گفتوگو با فارس عنوان کرد بیتوجهی مسئولان ارشاد به عرضه قرآنهای بدون مجوز
حاجیشریف در گفتوگو با فارس عنوان کردبیتوجهی مسئولان ارشاد به عرضه قرآنهای بدون مجوزمعاون نظارت بر جاپ و نشر قرآن کریم سازمان دارالقرآن با اشاره به عرضه قرآنهای بدون مجوز در نمایشگاه کتاب و بیتوجهی مسئولان ارشاد گفت تاکنون مسئولان ارشاد هیچگونه اقدام عملی برای مقابله با اگفتوگوی مشروح فارس با محمدرضا احمدی بهترین هدیه زندگیام را از دستان رهبری گرفتم/ موفقیت محمدحسین طباطبائی ان
گفتوگوی مشروح فارس با محمدرضا احمدیبهترین هدیه زندگیام را از دستان رهبری گرفتم موفقیت محمدحسین طباطبائی انگیزهام را برای حفظ کل بیشتر کردوقتی حفظ کل قرآن را به پایان رساندم برای تثبیت محفوظاتم با وجود سن کم به حوزه رفتم سال 1381 در دیدار خصوصی با مقام معظم رهبری از ایشان هدیمیردامادی در گفتوگوی مشروح با فارس: جریان ایرانشناسی و اسلامشناسی باید آگاهانه در خدمت حفظ هویت تاریخی ایرا
میردامادی در گفتوگوی مشروح با فارس جریان ایرانشناسی و اسلامشناسی باید آگاهانه در خدمت حفظ هویت تاریخی ایرانی اسلامی ایران و کشورهای منطقه باشدمعاون پژوهشی بنیاد ایرانشناسی گفت در حقیقت امروز جریان ایرانشناسی و اسلامشناسی هوشیارانه و آگاهانه باید در خدمت حفظ هویت تاریخی ایردر گفتوگوی تفصیلی فارس با دبیرکل اتاق تعاون ایران تأکید شد ساختار نفتی_ دولتی دو بیماری اقتصاد ایران/ باور تع
در گفتوگوی تفصیلی فارس با دبیرکل اتاق تعاون ایران تأکید شدساختار نفتی دولتی دو بیماری اقتصاد ایران باور تعاون در برخی مسئولان وجود ندارد خامفروشی ممنوع دلایل رنج اقتصاد ایران از بیماری دولتی و نفتی بودن آسیبهای واردات و لزوم توجه به تولید ملی نقش تعاون در اقتصاد و تجربه م-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها