تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815360847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متفاوت ترین و پرخاصیت ترین چای جهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
متفاوت ترین و پرخاصیت ترین چای جهان

Turmeric-lg-e1360024589390.jpg


شناسهٔ خبر: 2763431 - شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
مجله مهر > دیگر رسانه ها

زردچوبه یکی از ادویه جات های پر خاصیتی است که از زمانهای قدیم در هند مورد استفاده فراوان قرار گرفته است. باشگاه خبرنگاران نوشت: در حال حاضر نیز به طور علمی ثابت شده است که زردچوبه در پیشگیری و درمان سرطانها و زوال عقل کاربرد دارد. حال طرز تهیه یک نوع چای ارائه میگردد که به طور معجزه آسایی در درمان 50 بیماری نقش مهمی را ایفا می کند.متفاوت ترین و پرخاصیت ترین چای جهانزردچوبه یکی از ادویه جات های پر خاصیتی است که از زمانهای قدیم در هند مورد استفاده فراوان قرار گرفته است. از خواص این ادویه می توان به پاکسازی راحت سموم از بدن، بهبودی حالت تهوع، استفراغ و دیگر بیماری ها اشاره کرد.
 
در حال حاضر نیز به طور علمی ثابت شده است که زردچوبه در پیشگیری و درمان سرطانها و زوال عقل کاربرد دارد. حال طرز تهیه یک نوع چای ارائه میگردد که به طور معجزه آسایی در درمان 50 بیماری نقش مهمی را ایفا می کند.مواد لازم:
 نصف قاشق غذاخوری از هر کدام از زنجبیل، میخک و دارچین/ 1.6قاشق غذاخوری زردچوبه/ نصف لیوان شیر/ مقداری عسل به مقدار دلخواه/ مقدار اندکی هل/ یک لیوان و نصفی آبطرز تهیه:
یک لیوان و نصفی آب را به مخلوط مواد ذکرشده اضافه کنید. از آنجا ک در این چای ادویه ها را به صورت دانه هایشان مصرف می کنید لذا لازم است که تا به جوش آمدن آن (حدود 5دقیقه) صبر کنید.مواد را به خوبی هم زده و شیر داغ را به آن اضافه کنید.گفتنی است که در روزهای طولانی مدت و خسته کننده می توان از این چای به تعداد دفعات نامحدود استفاده کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن