تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813016832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنزین نباید بر مایحتاج مردم اثر بگذارد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بنزین نباید بر مایحتاج مردم اثر بگذارد
کد خبر: ۵۰۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ - 27 May 2015


یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به حذف یارانه بنزین و تک نرخی شدن قیمت آن تاکید کرد که دستگاه‌های نظارتی نباید اجازه دهند این مسأله تاثیر زیادی بر مایحتاج روزمره مردم بگذارد.

محمدرضا امیری کهنوج در گفت‌وگو خبرنگار پارلمانی ایسنا، درباره تاثیر افزایش قیمت های حامل های انرژی بر سایر اقلام مصرفی و افزایش اجتناب ناپذیر آن گفت:‌ متاسفانه این اتفاق می افتد و یک ضعف است، دستگاه های نظارتی باید این مسأله را کنترل کنند و از افزایش قیمت جلوگیری کنند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، افزایش قیمت حامل‌های انرژی بر بخش کشاورزی را نیز بی تاثیر ندانست و افزود : به طور کلی بحث افزایش قیمت بنزین یا حامل های انرژی دیگر به طور طبیعی بر بازار تاثیر می گذارد، اما اگر دولت می خواهد این کار را انجام دهد باید قبل از آن تسهیلات ویژه برای کشاورزان فراهم کند، مثلا موتورهای دیزلی را برقی کند.

او ادامه داد: البته نمی توانیم لزوما بگوییم که افزایش قیمت کار بدی است مشروط بر اینکه قبل از اعمال آن اقدامات زیرساختی انجام شده باشد که متاسفانه این طور نبوده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد:‌برای جلوگیری از افزایش قیمت راه کارهایی وجود دارد مثلا وزارت نفت یارانه ای به کشاورزانی که به هر دلیل نتوانستند موتورهای خود را برقی کنند بپردازد. اگر اقدام همزمان نیز انجام شود کمک خوبی به کشاورزان است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن