تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820396437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرایی شدن سند تحول بنیادین طی پنج سال آینده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر آموزش وپرورش در جمع فرهنگیان شهریار تاکید کرد: اجرایی شدن سند تحول بنیادین طی پنج سال آینده خبرگزاری پانا : وزیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار از اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور طی پنج سال آینده خبر داد .
۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد ساعت 10:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا ، علی اصغر فانی ،پس از افتتاح مجتمع ایرانی اسلامی شهرستان شهریار با حضور در جمع فرهنگیان این منطقه ، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در شهرهای غرب استان به همراه کاروان تدبیر و امید ،از زحمات فرهنگیان شهرستان شهریار و به ویژه مدیریت آموزش و پرورش این منطقه تقدیر وتشکر کرد.
وی تاکید کرد : آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد فرهنگی در کشو رسالتهای فراوانی به عهده دارد که از جمله می توان به رسالت انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر ،باید ها و نباید ها ، هنجارها ،ارزشها ،آداب و عادات و ....اشاره کرد و اگر اینها را فرهنگ بدانیم در واقع آموزش و پرورش عهده دار انتقال فرهنگ کشور است .
وزیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار با تاکید بر اینکه در این انتقال فرهنگ ، معلمان و فرهنگیان نقشی بسیار موثر و تاثیر گزار دارند ،گفت : باید از زحمات تمامی همکاران که در این راه خطیر انجام وظیفه می کنند تقدیر و تشکر کرد .
وی همچنین اظهار داشت : نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین در سال 1393 آماده شده و اجرای آن از سال جاری تا سال 1399 به طول می انجامد .
فانی تاکید کرد : سند تحول بنیادین سندی مهم و ارزشمند و بالادستی برای آموزش و پرورش است که مبنای برنامه ششم توسعه در برنامه آموزش و پرورش کشور خواهد شد .
همچنین در این مراسم ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار ضمن خیر مقدم گویی به وزیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار و هیات همراه ، حضور دوباره وی در منطقه شهریار را گرامی دانست و گفت : شهرستان شهریار با جمعیت دانش آموزی قریب به 130 هزار نفر و 9500 نفر همکار شاغل و بازنشسته به عنوان بزرگترین منطقه آموزشی کشور شناخته می شود .
علی ذبیحی افزود : تمامی فرهنگیان شهرستان شهریار با علم و آگاهی از تدبیر و طرح های دولت یازدهم همواره از حامیان آن به شمار رفته و بر این باورند که مشکلات معیشتی فعلی نه در دولت حاضر بلکه طی سالهای اخیر و کم شدن سهم آموزش و پرورش از درآمد ناخالص ملی بوده است که این اتفاق به طور قطع با طرح های وزیر آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید جبران خواهد شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن