تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار یزد: روابط عمومی ها بستر مشارکت مردم را فراهم کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار یزد: روابط عمومی ها بستر مشارکت مردم را فراهم کنند یزد - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: روابط عمومی ها می توانند بستر مشارکت مردم را در همه عرصه ها فراهم کنند.


محمدعلی طالبی روز جمعه در حاشیه همایش کارشناسان و روابط عمومی های استان یزد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تهیه اطلاعات دقیق از فعالیت های سازمان و انعکاس آن به مردم و فراهم کردن شاخص های مشارکت مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی از مهمترین وظایف روابط عمومی است.
این مسوول اظهار کرد: روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و سازمان متبوعش است ، این نهاد با جایگاه ویژه ای که دارد می تواند شاخص های حکمرانی را به خوبی محقق سازد.
وی خاطر نشان کرد: ارتباطات و روابط عمومی ها یک فرصت ویژه ای است و ما هم باید نگاه خاص به جایگاه این نهاد تاثیر گذار داشته باشیم.
این مسوول ادامه داد: نهادی که می تواند در دستگاه اجرایی شفاف سازی کرده و گزارشهای مسند و واقعی اراده دهد و درعین حال مسوولیت پذیر باشد روابط عمومی است.
طالبی این نهاد می تواند همکاری مردم با دستگاههای اجرای تسریع کند و در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی ، احتماعی ، اعتقادی ، قانونگرایی و مبارزه با فساد نقش مهم و اساسی داشته باشد.
معاون استاندار یزد به پیام نوروزی مقام معظم رهبری هم اشاره کرد و افزود: همدلی و همزبانی بخشی از نام گذاری امسال است که روابط عمومی ها باید برای تحقق آن تلاش مضاعف داشته باشند.
وی همچنین گفت: اگر ما منافع مشترک را جمع بندی کنیم و با اشتراکی که روابط عمومی ها به وجود آورده اند می توانیم به رشد و تعالی در جامعه اسلامی برسیم.
معاون استاندار خاطر نشان کرد: تحقق شاخص های حکمرانی و انتقال آنها به جامعه کمک می کند که ارتباط مردم با سازمانها و نهاد های دولتی بیش از پیش برقرار شود.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلو متری یزد قرار داردک3
7543/8068



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن