تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799055031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان یزد در بافق برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همایش مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان یزد در بافق برگزار شد یزد - ایرنا - گردهمایی تخصصی و همایش مدیران و کارشناسان وابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان یزد روز پنجشنبه در سالن همایش آهن شهر بافق برگزار شد.


به گزارش ایرنا ،معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در این همایش گفت: برگزاری این گونه گردهمایی ها که همراه با برنامه های علمی متخصصان است به ارتقا نقش و فعالیت روابط عمومی ها کمک کند.
محمدعلی طالبی با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته ارتباطات افزود: هر قدر فعالیت مدیران روابط عمومی تخصصی تر شود وظایف و ماموریت های سازمان در راستای ارائه خدمت به مردم بهتر و کیفی تر خواهد شد.
وی تکریم ارباب رجوع را ضروری خواند و خاطر نشان کرد: فهرست خدماتی که یک نهاد دولتی ارائه می دهد باید توسط روابط عمومی تهیه و در معرض دید مراجعین قرار گیرد تا مردم سرگردان نباشند.
معاون استاندار یزد موفقیت مدیر روابط عمومی را منوط به خلق و خوی حسنه دانست و افزود: برحورد حوب و احترام به ارباب رجوع باعث می شود که مردم دیدگاه خوبی به دولت مردان و نظام جمهوری اسلامی داشته باشند.
طالبی ، شهرستان بافق را گنجینه معادن استان خواند و گفت: این همایش فرصت مغتنمی است تا با ظرفیت های معدنی ، اقتصادی و کشاورزی این شهرستان آشنا شویم.
فرماندار بافق هم در این همایش فرا رسیدن روز جانباز را تبریک گفت و افزود: شهرستان بافق با هشت هزار و 500 کیلو مترمربع وسعت دارای سه دهستان و یک بخش مرکزی و 47 هزار نفر جمعیت است.
سید مهدی طلایی مقدم به سند راهبردی شهرستان بافق و بازنگری آن در سال 93 اشاره کرد و گفت: تکمیل صنایع جوار معدنی، ایجاد صنایع جوار ریلی، توسعه بخش کشاورزی با محوریت نخیلات و پسته و میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در این سند منظور شده است.
وی با بیان اینکه شهر بافق بر سر پنج راه ریلی کشور قرار دارد از سرمایه گذاران خواست در این صنعت سرمایه گذاری کنند زیرا صنایع جوار ریلی زود بازده است.
طلایی مقدم، شهرستان بافق را از لحاظ کشاورزی، دامپروری و پرورش ماهی مستعد خواند و بیان کرد: هم اکنون در این شهر کویری ماهی خاویار پرورش داده می شود و سال آینده شاهد تولید خاویار در بافق خواهیم بود.
فرماندار بافق به پرورش ماهی تیلاپیا در سال های گذشته هم اشاره و خاطر نشان کرد: چنانچه محیط زیست و شیلات به توافق برسند پرورش این گونه ارزشمند در بافق از سرگرفته خواهد شد.
وی گفت: همچنین نخستین ایستگاه تحقیقات ماهیان آب شور کشور در بافق فعالیت می کند و تاکنون تحقیقات انجام شده بر روی گونه های خاویار و تیلاپیا نتایج خوبی در پی داشته است.
طلایی مقدم اکو توریسم، توریسم مذهبی، ژئو توریسم و توریست سلامت را از جاذبه های گردشگری شهرستان بافق بر شمرد و یاد آورشد: نوروز امسال با وجودیکه بافق در مسیر شهرستانهای دیگر قرارندارد تعداد گردشگران آن نسبت به پارسال 22 درصد افزایش داشته است.
در پایان این همایش شرکت کنندگان از معادن سه چاهون و چغارت و همچنین شرکت جوار معدنی نورد فولاد دیدن کردند.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلو متری یزد قرار دارد. ک2
7543/8068



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن