تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799102616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و مردم است شهرری - ایرنا - به بهانه فرارسیدن 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات ، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران دستگاههای اجرایی و مردم مسوولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران به افکار عمومی و مخاطبین دستگاه ها را بر عهده دارند.


به گزارش ایرنا، بیست و هفتم اردیبهشت سالروز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری و در کشورمان این روز را به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین شد.
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی درعصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز و دو چندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان ها، ادارات و شرکت ها دوامشان در عرصه ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن ها وابسته است.
امین بابایی افزود: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکارعمومی است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند.
وی تصریح کرد: به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
بابایی ادامه داد: آنچه اهمیت دارد این است که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر،برای آنکه محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در راس هرم سازمانی قرار گرفته است ،بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد در این صورت است که روابط عمومی می تواند در سازمان موفق عمل کند.
دبیرشورای اطلاع رسانی شهرستان ری تاکید کرد: نظام های ارتباطی نمی توانند نسبت به تحولات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بی تفاوت باشد و رشد رسانه ها نیز در گرو حضوری موثر و توانمند در جوامع اطلاعاتی و دسترسی به حجم وسیعی از این اطلاعات است.
بابایی خاطر نشان کرد: بهرحال نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه روابط عمومی در کشور با اجرایی شدن این توجهات می تواند گام های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی درکشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد.
به گفته وی، درواقع می توان بیان کرد روزملی ارتباطات و روابط عمومی می تواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در ایران ایجاد کند.
مدیر روابط عمومی حرم مطهر امام خمینی (ره) هم گفت: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
مصطفی خلیلی افزود: درعصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛ فلسفه مدیریت است، اگر ناکار آمد شود مدیریت فرسوده و ناکارآمد خواهد شد.
وی تصریح کرد: روابط عمومی می تواند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمانها و با جاری ساختن روح روابط عمومی درکل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد.
خلیلی ادامه داد: روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای درعملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات از سویی دیگربایستی تلاش کرد و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت کنیم.
وی خاطر نشان کرد:امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است.
خلیلی تاکید کرد: نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20روز یکشنبه بمناسبت روز جهانی ارتباطات در گفت وگو با ایرنا افزود: روابط عمومی بازوی توانمند مدیریت شهری بوده و می توانند برای رفع مشکلات مردم بسیار اثرگذار باشند.
مرتضی حسنی با اشاره به تقویت ارتباطات و تعاملات مناطق شهرداری و سازمان ها با مردم، خاطر نشان کرد: بخش های مختلف روابط عمومی باید با معرفی خدمات به مردم دیوار بی اعتمای را بیش از پیش کاهش دهند.
وی اظهارداشت: اطلاع رسانی شفاف و صادقانه منجر به ارتقا فرهنگ شهروندی می شود و فضای همدلی بستر امیدواری شهروندان را ازعملکرد مدیران شهری فراهم می کند.
حسنی بر ارتقا عملکرد رسانه ها و جلوگیری از موازی کاری در حوزه اطلاع رسانی تاکید و خاطر نشان کرد: خوشبختانه با همراهی اصحاب رسانه در این کلانشهر بستر تعامل و مشارکت هر چه بیشتر شهروندان با مجموعه مدیریت شهری فراهم شده است.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه بیست تهران بیان کرد: بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.
/1724/1367



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن