تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815150581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار لنگرود عنوان کرد نقش مهم روابط‌عمومی‌ها در انتخابات آینده


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار لنگرود عنوان کرد
نقش مهم روابط‌عمومی‌ها در انتخابات آینده
فرماندار لنگرود گفت: نقش روابط عمومی‌ها در برگزاری هر چه بهتر انتخابات و مشارکت حداکثری مردم تاثیرگذار است.

خبرگزاری فارس: نقش مهم روابط‌عمومی‌ها در انتخابات آینده



به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، سیدرضا جوادپور عصر امروز در نشست با روابط عمومی‌های اداره‌های این شهرستان با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: روز روابط عمومی فرصتی برای قدردانی از تلاش روابط‌عمومی‌ها است.
وی جایگاه روابط عمومی‌ها را در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مردم از خدمات نهادها و اداره‌ها با کمک خبرنگاران خطیر خواند و افزود: روابط عمومی می‌تواند فعالیت نهادها و دستگاه‌ها را ارزیابی کرده و منعکس کند.
فرماندار لنگرود با اشاره به نقش روابط عمومی در ارتقا و پیشرفت اداره‌ها، تصریح کرد: انتقال خدمات دولت به مردم از طریق روابط عمومی و با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع به جامعه امکان‌پذیر است.
وی به مزین بودن امسال به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی اشاره کرد و افزود: روابط عمومی پیونددهنده سازمان‌ها با مردم است و نقش کلیدی در این همدلی دارد.
جوادپور با اشاره به اینکه روابط عمومی باید منعکس کننده سیاست‌های نظام و دولت باشد، خاطرنشان کرد: روابط عمومی تریبون انعکاس اخبار حزب و گروه خاصی نیست.
وی به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای ابرقدرت دنیا اشاره کرد و گفت: امروز ایران با گروه 1+5 روی یک میز نشسته و مذاکره می‌کند که این قدرت برخاسته از اتحاد و همدلی دولت با ملت به رهبری مقام عظمای ولایت است.
این مسئول با اشاره به در پیش بودن برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال جاری، متذکر شد: مشارکت حداکثری مردم، قانون‌مداری و بی‌طرفی در برگزاری انتخابات از مهم‌ترین اصولی است که باید رعایت شود و نقش روابط عمومی‌ها در برگزاری هر چه بهتر انتخابات می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
به گزارش فارس، در پایان نشست مذکور فرماندار لنگرود از روابط عمومی‌های اداره‌های این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل کرد.
انتهای پیام/2300

94/02/30 - 18:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن