تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815597214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از پروژه هاي ساختارمند در حوزه بهداشت و سلامت حمايت مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۴۵ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: از پروژه هاي ساختارمند در حوزه بهداشت و سلامت حمايت مي کنيم موج - کرمانشاه - دومين همايش بين المللي و ششمين کنگره ملي آموزش و ارتقاي سلامت با حضور ميهمانان خارجي و داخلي در کرمانشاه آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ رضايي بابادي، استاندار کرمانشاه، در آيين افتتاح اين همايش سلامت را يکي از ارکان اصلي توسعه پايدار و تضمين کننده پيشرفت جامعه ذکر کرد و گفت: با توجه به تغيير روند بيماري ها از واگير به مزمن به نظر مي رسد زمان آن فرا رسيده که مردم و مسوولان براي پيشگيري از بيماري هاي قلبي، ديابت، انواع سرطان و نيز بيماري ها و آسيب هاي ناشي از رفتارهاي پر خطر دست به دست هم داده و اقداماتي اساسي را انجام دهند.
رضايي، سه راهکار اساسي را براي دستيابي به اين مهم بر شمرد و افزود: اين راهکارها شامل تخصيص بودجه به بخش بهداشت، ارائه آموزش هاي لازم به جامعه در زمينه بيماري هاي واگير و پرخطر و تبادل اطلاعات ملي و بين المللي در راستاي پياده سازي تجارب کشورهاي موفق است.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اجراي طرح تحول سلامت در کشور، خاطر نشان کرد: در خصوص تخصيص بودجه در راستاي دسترسي عادلانه به خدمات، خوشبختانه اين طرح توانسته بار عظيمي از صرف هزينه، انرژي و خدمات را از دوش مردم بردارد.
وي در ادامه اظهار داشت: افزايش دسترسي فرهنگي و اقتصادي مردم به خدمات سلامت، نمود عيني اين ادعاست و هر چقدر در حوزه سلامت و بهداشت هزينه کنيم اثرات مثبت آن چندين برابر خواهد شد و سود مي بريم.
رضايي، اهميت آموزش به مردم در حوزه سلامت را يادآور شد و گفت: در طرح تحول نظام سلامت، لزوم ارتقاي کيفيت و کميت ويزيت پزشکان، افزايش زايمان طبيعي، ارتقاي خدمات اورژانس و... همگي با آموزش مداوم در اين طرح شکل گرفته است و استانداري کرمانشاه نيز با تلاش و برنامه ريزي در راستاي نهادينه کردن اقدامات سلامت محور از جمله ترويج و ارتقاي سطح زندگي سالم در استان حمايت خود را از پروژه ها و طرح هاي ساختارمند و اختصاص بودجه در حوزه بهداشت و سلامت اعلام مي کند.
استاندار کرمانشاه برگزاري کنگره ملي آموزش و ارتقاي سلامت را در زمينه تبادل اطلاعات علمي مهم بر شمرد و گفت: اين کنگره علاوه بر اعتلاي فرهنگ سلامت مردم کرمانشاه نويدبخش اقدامات ارزنده دولت و مردم در اين زمينه است.
در افتتاحيه اين کنگره، علاوه بر استاندار کرمانشاه، همچنين رئيس دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه، نماينده انجمن آموزش و ارتقاي سلامت جهاني (IUHPE)، يک عضو فرهنگستان علوم پزشکي، دبير انجمن آموزش و ارتقاي سلامت ايران و سرپرست دفتر آموزش و ارتقاي سلامت وزارت بهداشت نيز سخنراني کردند.
دراين کنگره بيش از 900 نفر از مسوولين آموزش بهداشت و ارتقاي سلامت از ايران و هشت کشور آمريکا، فرانسه، انگليس، افغانستان، اکراين، گرجستان، قزاقستان و عمان حضور دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن