تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802716883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاونت درمان وزارت بهداشت: راه‌اندازی ۳۶۶ بلوک زایمانی تا پایان سال ۹۴/ کاهش ۵.۵ درصدی سزارین با اجرای طرح تحول نظام سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاونت درمان وزارت بهداشت:
راه‌اندازی ۳۶۶ بلوک زایمانی تا پایان سال ۹۴/ کاهش ۵.۵ درصدی سزارین با اجرای طرح تحول نظام سلامت
برای حفظ حریم شخصی مادر باردار، استفاده از تجهیزات کامل و فراهم‌کردن شرایط حضور پدر و یا همراهی در کنار مادر، هزار و ۱۳۰ اتاق تک‌نفره زایمان در سراسر کشور در حال احداث است.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی ۳۶۶ بلوک زایمانی تا پایان سال ۹۴/ کاهش ۵.۵ درصدی سزارین با اجرای طرح تحول نظام سلامت



دکتر محمد آقاجانی در گفتگو با سایت مهرخانه، پس از گذشت بیش از یک‌ سال از آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: ما در تمامی شهرها شاهد کاهش فرانشیز و پرداخت 6 درصد هزینه‌ها از سوی مردم بودیم. در سال گذشته حدود 7 میلیون و 500 هزار نفر از خدمات کاهش فرانشیز 6 و 3 درصد استفاده کرده‌اند.
مراجعه 30 میلیون بیمار به مراکز ویزیت کشور
دبیر اجرایی ستاد کشور طرح تحول سلامت به مراکز ویزیت اشاره کرد و گفت: در تمامی شهرها مراکز ویزیت با حضور پرشک عمومی، متخصص و فوق‌تخصص راه‌اندازی شده است که با قیمت‌های بسیار عالی خدمات ارائه می‌کنند. تاکنون 30 میلیون نفر از این خدمات بهره برده‌اند.
کاهش 5.5 درصدی زایمان‌های سزارین
وی ادامه داد: به منظور ترویج زایمان طبیعی در طرح تحول نظام سلامت، با کاهش موارد زایمان سزارین روبه‌رو بوده‌ایم؛ به‌طوری‌که در سال گذشته نسبت به سال 92، تعداد زایمان‌های سزارین؛ چه در مراکز دولتی و چه مراکز خصوصی، حدود 5.5 درصد کاهش یافت و 470 هزار زایمان طبیعی به‌صورت رایگان انجام شد.
انجام زایمان بی‌درد و زایمان در آب در برخی از بیمارستان‌های وزارت بهداشت
آقاجانی در خصوص چگونگی آماده‌سازی و ترغیب والدین برای زایمان طبیعی گفت: برای آماده‌سازی مادر باردار و حمایت مرد از همسرش، هشت جلسه کلاس آموزشی و آماده‌سازی برای مادران به صورت رایگان به منظور کاهش ترس و اضطراب مادر و فراگیری ورزش‌های دوران بارداری و پس از آن برگزار کردیم که در یک جلسه آن پدران نیز شرکت داشتند. همچنین زایمان بی‌درد و زایمان در آب به صورت رایگان در بیمارستان‌های وابسته به وزارت بهداشت اجرا می‌شود.
راه‌اندازی 1130 اتاق زایمان یک‌نفره در سراسر کشور/ راه‌اندازی 366 بلوک زایمانی تا پایان سال 94
معاونت درمان وزارت بهداشت از راه‌اندازی 366 بلوک زایمانی تا پایان سال 94 خبر داد و افزود: برای حفظ حریم شخصی مادر باردار، استفاده از تجهیزات کامل و فراهم‌کردن شرایط حضور پدر و یا همراهی در کنار مادر، هزار و 130 اتاق تک‌نفره زایمان در سراسر کشور در حال احداث است. البته در حال حاضر حضور یک همراه در کنار مادر در بیمارستان شهید اکبرآبادی تهران و بیمارستان بعثت کردستان انجام می‌شود.
رضایت 85 درصدی از خدمات بستری و 86 درصدی از هتلینگ
دبیر اجرایی ستاد کشور طرح تحول سلامت در خصوص رضایت‌مندی مردم از این طرح گفت: طبق آخرین آمار، میزان رضایت‌مندی مردم از خدمات بستری و کاهش پرداخت‌ها 85 درصد، خدمات هتلینگ 86 درصد و کیفیت غذاهای بیمارستانی 66 درصد است. 
آقاجانی در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور تکریم ایرانیان و ارائه خدمات در شأن مردم، طرح هتلینگ بیمارستان‌ها و مرکز درمانی اجرا شد. در این طرح یک میلیون و 400 هزار مترمربع از فضاهای بیمارستانی به‌سازی، نوسازی و استانداردسازی شد.
برای استفاده از خدمات بستری به واحد بیمه بیمارستان‌ها مراجعه شود
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این‌که تمامی افراد بیمه‌شده اعم از بیمه خدمات درمانی، تأمین اجتماعی، فرهنگیان، بانک‌ها و... می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند، افزود: اگر کسی هنوز ثبت‌نام نکرده ‌است، می‌تواند به واحد بیمه در بیمارستان‌ مراجعه و ثبت‌نام کند تا از این خدمات بهره‌مند شوند.
9 میلیون نفر دفترچه بیمه سلامت ایرانیان دریافت کرده‌اند
وی در پایان با اشاره به 9 میلیون نفر زیرمجموعه طرح بیمه سلامت و اخذ دفترچه بیمه سلامت ایرانیان گفت: حق بیمه برای بیمه سلامت ایرانیان 28 هزار تومان است که افراد باید تنها 15 درصد آن یعنی حدود 3 ‌هزار 500 تومان بپردازند. البته دولت حق بیمه افراد نیازمند را نیز پرداخت می‌کند. 
به گزارش مهرخانه، لازم به ذکر است آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت‌نام بیمه سلامت ایرانیان اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی www.bimehsalamat.ir در این سامانه ثبت‌نام کنند.   مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است. بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/

94/02/28 - 16:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن