تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798622271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روستاهای تازه الحاق شده سرپل ذهاب به 22 کیلومتر شبکه لوله گذاری فاضلاب نیاز دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روستاهای تازه الحاق شده سرپل ذهاب به 22 کیلومتر شبکه لوله گذاری فاضلاب نیاز دارند قصرشیرین - ایرنا - رییس اداره آب و فاضلاب سرپل ذهاب گفت: روستاهای زعفران، پاونار، احمدآباد و کوییک محلات تازه الحاق شده به این شهر در مجموع به 22 کیلومتر لوله گذاری فاضلاب نیاز دارند.


جواد کریمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به الحاق این چهار روستا به سرپل ذهاب و قرار گرفتن این روستاها در جمع محلات شهرستان نسبت به رفع مشکل دفع فاضلاب این مناطق از حالت سنتی به شکل صنعتی اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: با توجه به پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جلسه ای که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، مصوب گردید از محل اعتبارات استانی اداره آب و فاضلاب، طرح تصفیه فاضلاب در محله های مذکور بررسی تا نسبت به تامین اعتبار از سوی استانداری اقدام لازم صورت گیرد.
وی میزان اعتبار مورد نیاز برای طرح لوله گذاری فاضلاب در روستاهای تازه الحاق شده به شهرستان سرپل ذهاب را 50 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب شهرستان بصورت امانی مشغول به کار بوده و تاکنون حدود سه کیلومتر لوله گذاری فاضلاب انجام شده است.
رییس اداره آب و فاضلاب سرپل ذهاب اظهار دشت: همسو با اجرای طرح تصفیه فاضلاب تاکنون پنج کیلومتر لوله 200 میلیمتری خریداری شده که اعتبار آن از محل منابع داخلی سازمان آب و فاضلاب شهرستان تامین شده است.
کریمی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از طرح های تصفیه فاضلاب در دست اقدام را 15 میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: با برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار، این طرح در آینده نزدیک عملیاتی می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه در حاشیه بازدید از روستاهای تازه الحاق شده به شهرستان سرپل ذهاب به خبرنگار ایرنا گفت: از آنجا که هیچ مبلغی به عنوان مشارکت از اهالی این محله ها دریافت نشده برهمین اساس پیشرفت فیزیکی این طرح نیز کند خواهد بود.
منصور کیاور اظهار کرد: با توجه به اینکه واگذاری انشعابات در حال انجام است از کسانی که لوله گذاری فاضلاب منازلشان صورت پذیرفته درخواست می شود که ظرف مدت دو هفته با پرداخت حق انشعاب به تسریع در روند اجرا کمک کنند.
نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برای پیشبرد این طرح با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان جلسات بسیاری برگزار شده و با توجه به بازدید مسوولان استانی از این روستاها امید است که هرچه سریعتر این طرح به سرانجام برسد.
فتح الله حسینی افزود: با پیگیری مستمر و تامین اعتبار مورد نیاز از سوی استانداری کرمانشاه مشکل طرح تصفیه فاضلاب در روستاهای سرپل ذهاب نیز تا پایان سال مالی جاری رفع خواهد شد.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه با 175 روستا بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد.ک/3
7079/7399/3012/8066



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن