تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820969702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوژه از شما برنامه از ما ، در برنامه ای تلویزیونی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سوژه از شما برنامه از ما ، در برنامه ای تلویزیونی تهران - ایرنا - مستند گزارشی ما و شما برنامه ای ترکیبی است که پیرامون مباحث مورد نیاز و قابل استفاده برای عموم هموطنان در سه باکس از شبکه شما تقدیم مخاطبان می گردد . برنامه درسه محور گردشگری، استعداد یابی و مسائل اجتماعی با رویکرد های مرتبط با هر محور تهیه و پخش می شود.


به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از شبکه شما ، هموطنان از سراسر کشور می توانند به طور مستقیم با این برنامه ارتباط برقرار کرده و پیشنهاد و نظرات خود را جهت تهیه گزارش اعلام نماید تنها کافی است همراه و همدل این برنامه باشند .
پخش گردشگری برنامه ما و شما انعکاس از آداب و رسوم و سنت ها اقوام مختلف در ایران زمین است همچنین در این بخش مکان ها بکر و ناشناخته استان های کشور، لباس و پوشاک محلی ، سوغات و صنایع دستی ، اغذیه و شیرینی جات محلی و بازی ها و فعالیت های اجتماعی هر منطقه به صورتی جذاب همراه با تصاویر و موسیقی محلی تهیه می گردد.
بخش استعداد یابی این برنامه فضایی است جهت معرفی استعداد های ناشناخته در زمینه های علمی ، مهارتی ، اقتصادی ، اجتماعی و ... که هدف از تولید آن آشنایی با افراد ناشناخته برتر و نخبه در زمینه های خاص است .
بخش بررسی مسائل اجتماعی و انعکاس مشکلات شهروندان در سراسر کشور ایران نیز از دیگر محور های برنامه ما و شماست که وظیفه ارتباط مسئولین با مردم و مردم با مسئولین را عهده دارد و صرفا" فضایی جهت تبادل نظر و حل مشکلات و مسائل اجتماعی است . این بخش از برنامه جزو اولین برنامه های مستقلی است که به بررسی مسائل شهروندی و حل آن خواهد پرداخت .
از طرفی بررسی و تهیه گزارش از حوادث و انفاقات و نیز در این بخش خواهد گنجید که جنبه اطلاع رسانی دارد و در کوتاه ترین زمان این گزارش به جهت آموزش و پیشگیری تهیه و تولید می شود .
لازم به ذکر است که گروه تهیه کننده این برنامه با پیشینه و تجربه خود در زمینه تهیه برنامه های همچون : برنامه در شهر از شبکه پنج سیما و مستند گردشگری کوچه پس کوچه های شهر از شبکه جام جم و مستند گزارشی دوربین هفت از شبکه آموزش به تهیه و تولید برنامه ما و شما پرداخته اند .
این برنامه در سه باکس : (( 11:00 ، 20:20 و 22:30 )) از شبکه شما پخش خواهد شد. هموطنان می توانند از طریق شماره های 02122010170 با این برنامه در ارتیاط باشند .
فراهنگ **9187**1601**



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن