تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805521595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیفیت گرایی و رعایت استانداردها رمز موفقیت شرکت کاشی پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کیفیت گرایی و رعایت استانداردها رمز موفقیت شرکت کاشی پرسپولیس یزد - ایرنا - تعدادی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان یزد روز دوشنبه از کارخانه کاشی سرامیک پرسپولیس در شهرستان مهریز بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت این واحد صنعتی قرار گرفتند.


به گزارش ایرنا، مدیر عامل کارخانه کاشی و سرامیک پرسپولیس در این بازدید گفت: رمز موفقیت ما توجه به استانداردها و کیفیت در تولید و موضوع صادارت محصولات این واحد است .
محمد رمضانی اظهار کرد: کاشی پرسپولیس با سرمایه‎‎گذاری دو هزار میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای 612 نفر، سالانه 12 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک و بیش از دو میلیون مترمربع سنگ مصنوعی تولید می کند.
این کارآفرین یزدی با بیان اینکه در سال گذشته 36 میلیون دلار صادارات محصولات به 16 کشور دنیا داشته است، افزود: عمده کشور مقصد محصولات این واحد عراق و با فاصله زیادی کشورهای افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس است.
رمضانی اضافه کرد: با توجه به وضعیت کنونی و ناآرامی های عراق در حالی که سال 92 تا 64 درصد از محصولات کاشی پرسپولیس به این کشور صادر شده، این میزان در سال گذشته کمتر از 40 درصد بوده است.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه علی رغم اشباع شدن کارخانجات کاشی در استان یزد هنوز هم عده ای به دنبال کسب مجوز و احداث واحد های جدید هستند و نظر شما چیست ، گفت: بازار و تولید کاشی و سرامیک نه تنها در استان یزد بلکه در کشور اشباع شده و اگر از طرف مسئولان پیگیری نشود قطعا شرکت های دیگری هم به مشکل برخواهند خورد همانگونه که در اواخر سال گذشته 8 کارخانه کاشی در یزد تعطیل شدند.
مدیر عامل این واحد صنعتی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر آلودگی کارخانجات کاشی ، گفت: این مسئله قطعا رد می شود چرا که نظارت شدیدی از طرف بازرسان محیط زیست بر این واحد صنعتی و دیگر واحد های سطح استان صورت می گیرد و علاوه بر آن علی رغم هزینه های بالا، تمام استانداردهای زیست محیطی در این واحد رعایت می‎‎شود.
این صادرکننده نمونه کشوری در مورد دلیل توقف ساخت واحد فولاد مهریز گفت: این واحد بدلیل مشکلات اعتباری دولت و عدم پرداخت تسهیلات فعلا متوقف شده و شرایط دولت را درک می کنیم و در حال رایزنی برای رفع مشکل هستیم و در آینده با راه‎‎اندازی این واحد تعداد کار آفرینی انجام شده توسط اینجانب به چهار هزار نفر خواهد رسید که تحولی بزرگ برای شهرستان مهریز در استان یزد است چرا که اکثر واحد های صنعتی در مسیر یزد تا اردکان قرار گرفته و این واحد تنها کارخانه صنعتی است که در مسیر یزد به مهریز قرار گرفته است.
در ادامه فرماندار مهریز در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت:هرچه تعداد واحدهای صنعتی و میزان تولید در شهرستان مهریز بیشتر باشد، به طور قطع مشکلات کمتری نیز در جامعه خواهیم داشت و لذا تمام توان خود را برای رفع مشکلات واحد های صنعتی بکار خواهیم گرفت و این مهم از اولویت های کاری ما بوده و هست.
سید محمد رستگاری اظهار داشت : بخشی از مشکلات صنایع قابل پیگیری در شهرستان و استان است و انجام خواهد شد و آن دسته از مشکلاتی که نیاز به پیگیری از مراجع بالاتر دارد نیز با مکاتبات مورد نیاز و کمک مسئولان انجام خواهد شد و شهرستان مهریز دارای پتانسیل های زیادی در زمینه های مختلف بویژه کشاورزی و دامداری است که برای هر گونه سرمایه گزاری و مساعدت نیز کمال همکاری را تا کنون با سرمایه گزاران داشته و خواهیم داشت.
همچنین در ادامه خبرنگاران ضمن بازدید از واحد تولیدی موکت فیروزه در شهرک صنعتی مهریز در نشست خبری مدیر عامل این واحد حضور یافتند و ابوالفضل رمضانی در این نشست گفت: این واحد شش سال متوالی به عنوان صادرکننده نمونه استان و دو مرتبه کاندیدای صادرکننده نمونه کشوری را داشته است.
وی ادامه داد: این واحد با تولید سالانه 10 میلیون مترمربع موکت در سال گذشته 12 میلیون دلار صادرات داشته و کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای آفریقایی و آسیای میانه از مهمترین بازارهای هدف صادارت این شرکت هستند.
مدیر عامل موکت فیروزه یزد گفت: تا کنون در این واحد برای 190 نفر اشتغالزایی شده و امیدواریم تا شهریورماه سالجاری که فاز جدید این واحد در طرح توسعه راه اندازی خواهد شد این تعداد افزایش یابد و برای اولین بار در کشور نیز اجرای طرح چاپ دیجیتال موکت در این واحد راه اندازی خواهد شد که برای این طرح توسعه سرمایه گزاری ارزی سه میلیون دلار و سرمایه گذاری ریالی پنج تا هفت میلیارد تومان انجام شده است.
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب یزد واقع است. ک4
8068/7547






29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن