تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815658335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رازهای آرایشی برای اینکه جوان‌تر بنظر برسید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
رازهای آرایشی برای اینکه جوان‌تر بنظر برسید




یک نکته مشخص است و آن اینکه، بعد از تمام شدن سنین نوجوانی هیچ‌کدام از ما برای بالاتر رفتن سن آرایش نمی‌کنیم اما گاهی اوقات اشتباهات آرایشی ناخودآگاه ما را مسن‌تر نشان می‌دهد.





سایت نیکو: همه ما به دنبال راهی برای یافتن سرچشمه جوانی هستیم حتی اگر این راه استفاده از انواع و اقسام لوازم‌آرایش‌ها باشد.


یک نکته مشخص است و آن اینکه، بعد از تمام شدن سنین نوجوانی هیچ‌کدام از ما برای بالاتر رفتن سن آرایش نمی‌کنیم اما گاهی اوقات اشتباهات آرایشی ناخودآگاه ما را مسن‌تر نشان می‌دهد. برای اینکه اشتباهاتمان را متوجه شویم و راهکار تصحیح آن‌ها را یاد بگیریم، با چند کارشناس صحبت کردیم و بهترین توصیه‌ها را در اینجا گردآوری کردیم پس بیایید نگاهی به آن‌ها بیندازیم.


8 ترفند برای داشتن چهره جوان



داخل چشم را سفید کنید. برای بازتر و جوان‌تر کردن چشم‌ها، درون چشم را یک سرمه مدادی سفید بکشید. این توصیه آرایشگر مدل‌های لانکوم است که می‌گوید: یک مداد سفید مثل لانکوم کمی به چشم بُعد می‌دهد و روی مژه‌های پایینی ردّی باقی می‌گذارد که نگاه معصومانه جوانی را زنده می‌کند.


8 ترفند برای داشتن چهره جوان



مژه‌ها را برجسته کنید. از طرف دیگر، می‌توانید یک خط سیاه پشت مژه‌هایتان بکشید تا آن‌ها را برجسته‌تر کند. کریستوفر باکل آرایشگر می‌گوید: قبل از اینکه ریمل بزنید، از یک خط چشم کرمی با قلم‌موی نوک‌تیز مثل خط چشم مشکی مک استفاده کنید تا ریشه مژه‌ها را پرتر نشان دهید. مژه‌های پر و مشکی می‌تواند شمارا جوان‌تر نشان دهد بدون اینکه آرایش زیاد و زننده‌ای داشته باشید.


8 ترفند برای داشتن چهره جوان



رنگ طلایی را امتحان کنید. رنگ‌های روشن همیشه چهره را جوان‌تر می‌کنند. حتی اگر آرایش دودی و تیره دوست دارید، روی مرکز پلکتان یک سایه طلایی یا حتی روشن‌تر بزنید. لینتر می‌گوید: این کار چشم‌ها را باز می‌کند اما به آرایش دودی لطمه‌ای نمی‌زند. برای این کار می‌توانید از سایه طلایی میک‌آپ فور اور یا سایه پلاتینی لائورا مرسیه استفاده کنید.


8 ترفند برای داشتن چهره جوان



8 ترفند برای داشتن چهره جوان



از کانسیلر درست استفاده کنید. با بالا رفتن سن، ناحیه دور بینی و گوشه چشم تیره‌رنگ می‌شوند. راه چاره استفاده از کانسیلر در این دو منطقه است. می‌توانید از کانسیلر لانکوم استفاده کنید. احتیاجی نیست که روی نیم‌دایره‌های زیر چشمتان هم از کانسیلر استفاده کنید. روی خط خنده‌تان هم هرگز کانسیلر نزنید. فقط همان دو منطقه!  لینتر می‌گوید: خانم‌ها معمولاً کانسیلری انتخاب می‌کنند که یک یا دو شماره از پوستشان روشن‌تر است ولی این کار اشتباه محض است چون رنگ روشن‌تر نواقص و چروک‌ها را بیشتر نشان می‌دهد. آیا نمی‌دانید کانسیلری که استفاده می‌کنید چقدر روشن است؟ پس یک سلفی بگیرید!

 
8 ترفند برای داشتن چهره جوان



زیر ابروهایتان را روشن کنید. مارنی برتون توصیه می‌کند که یک ردّ کوچکی از کانسیلر زیر ابرویتان بکشید تا چشم‌هایتان باز و بیدار شوند. او می‌گوید: از اکلیل و سایه‌های براق بپرهیزید؛ مخصوصاً در طول روز، خط باریکی از کانسیلر مدادی زیر ابرویتان بکشید و از انگشت یا قلم‌مو هم استفاده نکنید. برتون کانسیلر مک را پیشنهاد می‌کند.


8 ترفند برای داشتن چهره جوان



رژلب براق بزنید. برتون پیشنهاد می‌کند که از یک برق لب رنگی استفاده کنید تا لب‌های روشن و جذابی داشته باشید و جوان‌تر دیده شوید. برتون این برق لب‌ها را به رژلب‌های مات ترجیح می‌دهد و محصول اینگلات را پیشنهاد می‌کند چون معتقد است خیلی از محصولات امروزی فرمولی شبیه این ندارند.


8 ترفند برای داشتن چهره جوان



بعد از آرایش پوستتان را درخشان کنید. این روزها روغن‌های مخصوص صورت بسیارند اما به‌جای استفاده از آن‌ها قبل از شروع آرایش، بعد از اتمام کار آن‌ها را روی صورت بمالید. برتون توصیه می‌کند که کمی روغن به بالای پیشانی، دور چشم یا هر نقطه خشک دیگری از صورتتان بزنید و برای پخش کردن آن از حرکت دایره‌ای بپرهیزید تا همان تازگی جوانی را به پوستتان برگردانید. برتون روغن صورت آرتمیس را پیشنهاد می‌کند که پوست را مرطوب می‌کند اما باعث خراب شدن آرایش نمی‌شود.


8 ترفند برای داشتن چهره جوان



رژ گونه مناسبی انتخاب کنید. هیچ‌چیز مثل یک رنگ صورتی روی گونه‌ها چهره را جوان نمی‌کند. کمی رژ گونه روشن روی گونه‌ها بزنید تا چهره‌تان شاداب شود و حتی چشم‌هایتان شفاف‌تر نشان داده شوند. باکل رژ گونه مک را پیشنهاد می‌کند.


8 ترفند برای داشتن چهره جوان









تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن