تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین کرم بهداشتی و آرایشی ارگانیک کشور رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخستین کرم بهداشتی و آرایشی ارگانیک کشور رونمایی شد تهران- ایرنا- نخستین کرم صورت بهداشتی وآرایشی ارگانیک کشور با داشتن استانداردهای جهانی روز دوشنبه با حضور رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو رونمایی شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، آناهیتا بهمنی مدیر پروژه محصولات بهداشتی و آرایشی ارگانیک درحاشیه رونمایی از این محصول گفت: این کرم صورت با داشتن استاندارد جهانی در اتاق تمیز دارویی و در کلاس A تولید می شود.
وی تصریح کرد: این کرم با نام تجاری " میراکل " برای نخستین بار در خاورمیانه و کشور تولید شده و به زودی وارد بازار عرضه می شود.
دکتر بهمنی گفت: برای تولید این محصول از 23عصاره ناب طبیعی استفاده شده که 4 عصاره آن تاکنون درهیچ محصول بهداشتی و آرایشی خاورمیانه نیز بکار برده نشده است.
وی گفت: بسیاری از کرم های تولیدی داخل و موجود در بازار حاوی مواد نگهدارنده ها ، معطرکننده ها و سایر مواد شیمیایی هستند ولی این محصول آرایشی و بهداشتی همه استانداردهای گیاهی طبیعی و یا ارگانیک ساخت ایران را دارد که تمامی مواد اولیه آن نیز از خاک ایران تامین شده است.
نخسین دپارتمان تخصصی تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ارگانیک با بالاترین استاندارد جهانی از مجموعه تولیدات شرکت بهداشتی دکترعبیدی امروز افتتاح شد.
اجتمام**9188 ** 1418



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن