تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805575596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح سند جامع گرد و غبار لرستان اجرا مي‌شود/معرفي دستگاه‌هاي برتر لرستان در زمينه جذب اعتبارات ملي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۱۱ب.ظ)
استاندار لرستان: طرح سند جامع گرد و غبار لرستان اجرا مي‌شود/معرفي دستگاه‌هاي برتر لرستان در زمينه جذب اعتبارات ملي موج - خرم آباد - استاندار لرستان از تدوين طرح سند جامع گرد و غبار لرستان خبر داد و گفت: لرستان اولين استاني است که در کشور مبادرت به تدوين سند ريزگردها کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند عصر امروز در جلسه شوراي برنامه‌ريزي لرستان که در سالن جلسات استانداري برگزار شد، افزود: لرستان اولين استاني است که در کشور مبادرت به تدوين سند ريزگردها کرده است.
وي عنوان کرد: تدوين سند جامع گردوغبار در لرستان توسط محيط‌ زيست استان لرستان کار بسيار ارزشمند و قابل‌ تقديري است که اگر اين کار توسط يک مشاور انجام مي‌شد حداقل 500 ميليون براي تدوين اين سند دريافت مي‌کرد.
بازوند خاطرنشان کرد: در بهمن 93 بود که مصوب شد سند جامع ريزگردها در لرستان تدوين شود و اين پيشنهاد زماني که در وزارتخانه و هيأت دولت مطرح شد، با استقبال وزرا و رياست‌جمهور روبه‌رو شد.
استاندار لرستان با بيان اينکه طبق سند ريز گردها، وظايفي براي دستگاه‌هاي اجرايي تعريف‌ شده، تصريح کرد: برخي از وظايف تعريف‌شده در سند ريزگردها بر عهده دستگاه‌هاي اجرايي است و بخش ديگر بايد از طريق وزارتخانه‌هاي مربوطه پيگيري شود.
وي با بيان اينکه درمجموع 86 ميليارد تومان براي تحقق دستورالعمل‌هاي سند مقابله با ريزگردها در نظر گرفته‌ شده، بيان کرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي نبايد انتظار داشته باشند ‌اين پول از محل اعتبارات استاني در اختيار آن‌ها قرار بگيرد، بلکه بخش عمده آن، بايد از طريق وزارتخانه‌هاي مربوطه دريافت شود.
استاندار لرستان عنوان کرد: اوايل سال گذشته بنا شد که ميزان جذب اعتبارات ملي توسط دستگاه‌ها، يکي از شاخص‌هاي ارزيابي آن‌ها باشد و هر دستگاهي که بيشتري اعتبارات را از محل اعتبارات ملي جذب کند به‌عنوان دستگاه برتر معرفي شود.
بازوند بيان کرد: در جلسه آينده شوراي برنامه‌ريزي دستگاه برتر لرستان در زمينه جذب اعتبارات ملي معرفي مي‌شود و اين روند براي سال 94 نيز لحاظ مي‌شود.
وي گفت: امسال فقط اعتباري معادل 65 ميليارد تومان براي مقابله با ريزگردها در نظر گرفته‌ شده است، بنابراين براي تأمين هزينه‌هاي مورد نياز براي مقابله با سند جامع مقابله با ريزگردها نبايد فقط به بودجه دريافتي از مرکز اکتفا کنيم و لازم است که مسوولان استاني در اين زمينه تلاش کنند.
در جلسه شوراي برنامه‌ريزي مصوب شد که طرح سند مقابله با ريزگرد در لرستان اجرا و کميته تخصصي متشکل از معاونت عمراني، اداره محيط‌ زيست، مديريت بحران، هواشناسي، جهاد کشاورزي تشکيل و به‌طور مستمر با اجراي جلساتي به ارائه و بررسي گزارش عملکرد دستگاه‌ها بپردازد.
مدير کل محيط‌ زيست لرستان موظف شد که شرح خدمات دستگاه‌هاي اجرايي در رابطه با مقابله با ريزگردها را به آن‌ها به‌طور مکتوب اعلام کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن