تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819099019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زيرساخت‌هاي چشمه آب گرم دلفان فراهم شود/ الگوي جامع احداث کمپينگ‌هاي گردشگري لرستان تهيه شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۶ق.ظ)
مدير کل کل ميراث فرهنگي لرستان: زيرساخت‌هاي چشمه آب گرم دلفان فراهم شود/ الگوي جامع احداث کمپينگ‌هاي گردشگري لرستان تهيه شود موج - خرم آباد - چشمه آب گرم شهرستان دلفان نيازمند تأمين اعتبار و زيرساخت‌هاي لازم جهت رونق گردشگري سلامت در اين استان لرستان است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حسين اماني شامگاه پنج‌شنبه در جلسه کارگروه گردشگري لرستان که در سالن جلسات استانداري برگزار شد، افزود: در مجموع ظرفيت هزار و 230 تخت در استان وجود دارد.
وي ادامه داد: از زيرساخت‌هاي گردشگري لرستان مي‌توان به 60 واحد پذيرش بين‌راهي و سفره‌خانه سنتي و 22 دفتر خدمات مسافرتي و جهانگردي در لرستان اشاره کرد.
مدير کل ميراث فرهنگي لرستان با اشاره به وجود 6 کمپ گردشگري در 6 نقطه استان لرستان، عنوان کرد: 25 منطقه گردشگري نمونه در لرستان وجود دارد.
وي تصريح کرد: در مجموع، لرستان، 19 هتل با ظرفيت 880 تخت، 417 سوئيت و 42 رستوران بين‌راهي در لرستان وجود دارد.
اماني با اشاره به اينکه هزار و 200 تخت براي اقامت گردشگران و مسافران در لرستان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: 2 مرکز اقامتي در استان که 30 تا 80 درصد پيشرفت فيزيکي دارد به‌دليل کمبود منابع مالي راکد مانده است.
وي بيان کرد: عدم همکاري برخي از دستگاه‌هاي دولتي و برخي از اقدامات شهرداري‌، از قبيل تغيير کاربري و ممانعت در صدور پروانه‌ها سبب رکود سرمايه‎گذاري در استان شده است.
مدير کل ميراث فرهنگي لرستان گفت: پيشنهاد مي‌شود که مجوز مجتمع‌هاي خدمات رفاهي و بين‌ راهي به نام ميراث فرهنگي باشد تا بتوانند از معافيت‌هاي مالياتي استفاده کنند، کما اينکه ماليات يکي از دغدغه‌هاي بسيار مهم آن‌هاست.
وي افزود: 6 کمپينگ استان لرستان به‌ دليل عدم اعتبارات کافي به‌حالت رکود و تعطيلي در آمده است.
اماني با اشاره به لزوم اختصاص تسهيلات ويژه جهت واگذاري به متقاضيان سرمايه‌گذاري در بخش گردشگري، عنوان کرد: پيشنهاد مي‌شود که تجديدنظر در دستورالعمل‌ها، تهيه الگوي جامع احداث کمپينگ‌هاي گردشگري و اختصاص بودجه براي احداث اين کمپ‌ها در دستور کار قرار بگيرد.
مدير کل ميراث فرهنگي لرستان عنوان کرد: در خصوص ايجاد زيرساخت‌هاي گردشگري در لرستان، اعتبارات لازم تأمين شود.
وي چشمه آب گرم دلفان را يکي از زيرساخت‌هاي گردشگري لرستان دانست و تصريح کرد: اين چشمه آب گرم نيازمند تامين اعتبار و زير ساخت‌هاي لازم جهت رونق گردشگري سلامت در اين استان لرستان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن