تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820926214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استانداري لرستان به عنوان دستگاه برتر در زمينه ايجاد سازمان الکترونيک معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۱۹ب.ظ)
استانداري لرستان به عنوان دستگاه برتر در زمينه ايجاد سازمان الکترونيک معرفي شد موج- مديرکل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري لرستان گفت: اين استانداري به عنوان دستگاه برتر و پيشگام در زمينه ايجاد سازمان الکترونيک در سال 93 معرفي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، کامبيز پورسيف افزود: استانداري لرستان در بررسي انجام شده از سوي اجلاس مديران دبيرخانه هاي نظام اداري کشور واقع در نهاد رياست جمهوري به عنوان دستگاه پيشگام و برتر در زمينه ايجاد سازمان الکترونيک معرفي شده است.
مدير کل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري لرستان اظهارداشت: مواردي از جمله توسعه شبکه دولت، ويدئو کنفرانس، اتوماسيونهاي اداري و مالي، وب سايت، پورتال، الکترونيکي کردن خدمات، توسعه خدمات و الکترونيکي کردن فرايند هاي دفاتر پيشخوان از جمله شاخص هاي ايجاد سازمان الکترونيک است.
وي تصريح کرد: پيش از اين نيز استانداري لرستان در برخي از اين شاخص ها از جمله شبکه دولت و يا کارگروه دفاتر پيشخوان، برتر بوده که در ارزيابي اخير، اين استانداري موفق به کسب رتبه برتر در تمامي شاخص ها شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن