تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819893380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي ۱۹۰ طرح پاک‌سازي مناطق آلوده توسط نيروي انتظامي لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۴۱ق.ظ)
فرمانده نيروي انتظامي لرستان خبر داد: اجراي ۱۹۰ طرح پاک‌سازي مناطق آلوده توسط نيروي انتظامي لرستان موج - فرمانده نيروي انتظامي لرستان گفت: از ابتداي سال تاکنون 190 عمليات و طرح پاک‌سازي نقاط آلوده توسط نيروي انتظامي انجام شده است که طي آن هزار و 887 نفر معتاد دستگير و تحويل مراکز ترک اعتياد شده است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، محمد قنبري، فرمانده انتظامي لرستان لرستان، در نشست خبري که صبح امروز، 19 ارديبهشت‌، در ستاد فرماندهي نيروي انتظامي استان لرستان برگزار شد، گفت: نيروهاي انتظامي استان اشراف اطلاعاتي ريشه‌داري در رابطه با قاچاق‌چيان مواد مخدر و سلاح در استان دارند.
وي ادامه داد: نيروهاي انتظامي از مدت‌ها قبل يکي از اين باندها را تحت‌نظر داشتند و اقدامات اين افراد از مبدأ و زماني‌ که حرکت کرده و وارد معامله شدند تحت کنترل بود و به محض ورود به لرستان با يک کار عملياتي بسيار پيچيده، ضربتي و مؤثر اعضاي باند که از افراد با سابقه در امر ورود و توزيع مواد مخدر به‌ صورت خانوادگي هستند دستگير شدند.
قنبري با اشاره به اين‌که در مجموع نزديک به 600 کيلوگرم ترياک که به قصد توزيع و خرده‌فروشي به استان وارد شده بود، کشف شده است، عنوان کرد: با دستگير اين افراد منازل آن‌ها نيز به‌وسيله اکيپي که پيگير کار بودند مورد بررسي قرار گرفت که از خانه آن‌ها نيز سه قبضه سلاح ژ3 و کلاشينکف، بيش‌ از يک‌ هزار و 100 تير فشنگ جنگي، قطعات باز شده دو قبضه تيربار گرينوف، شش قبضه کارد سنگري، سه چاشني که براي انفجار از آن‌ها استفاده مي‌شود، دوربين و ساير تجهيزاتي که احتمال مي‌رفت اين افراد در آينده به اشرار تبديل شوند و براي ورود مواد مخدر از آن‌ها استفاده کنند، کشف شده است.
فرمانده انتظامي استان لرستان، با بيان اين‌که اقداماتي که اين افراد قبل از دستگيري انجام داده‌اند با هماهنگي دستگاه قضائي در حال رصد و پيگيري است، اظهار کرد: اميدوار هستيم با کار اطلاعاتي و مفيد بتوانيم اعمال مجرمانه‌اي که اين افراد قبل از دستگيري انجام داده‌اند را مشخص کنيم.
وي ادامه داد: اين باند يکي از باندهاي پيچيده و خطرناک است که در کشور فعاليت مي‌کرد و با اقدام به‌ موقع و قاطع نيروي انتظامي استان متلاشي شدند.
قنبري با اشاره به اين‌که در رابطه با مواد مخدر تاکنون سه نفر بازداشت شده‌اند، افزود: همچنين در شهرستان دورود باندي متلاشي شده است که قصد قاچاق سلاح به خارج از استان را داشتند که با اطلاعاتي که در دست داريم تقريباً مطمئن هستيم که قصد آن‌ها از خروج سلاح و معاوضه آن‌ها با مواد مخدر بوده است.
فرمانده انتطامي لرستان تصريح کرد: با اشرافي که نيروي انتظامي بر اين منطقه داشت شب گذشته تعداد 40 قبضه انواع سلاح از اين باند کشف شد که 22 قبضه از آن‌ها جنگي و 18 قبضه ديگر شکاري هستند.
وي با اشاره به اين‌که لرستان يکي از امن‌ترين استان‌هاي کشور است، خاطرنشان کرد: ما اين اقدامات را ادامه مي‌دهيم تا بتوانيم امنيت کامل را در استان حکم‌فرما کنيم.
قنبري با بيان اين‌که ضريب امنيت در استان لرستان بالاست، ادامه داد: اشراف بر مناطق استان باعث مي‌شود که قبل از وقوع هر حادثه‌اي عوامل نيروي انتظامي در محل حضور پيدا کرده و با اين اقدامات برخورد کنند و همين اشراف باعث مي‌شود که ما بگوييم امن‌ترين استان کشور هستيم.
فرمانده انتظامي لرستان با بيان اين‌که افراد نيروي انتظامي روي تمام مجرمين اشراف خاصي دارند، اظهار کرد: ضبط اين ميزان کشفيات به‌ صورت يک‌جا در چند سال اخير در حوزه نيروي انتظامي بي‌سابقه بوده است.
وي با بيان اين‌ که از ابتداي سال تاکنون بالغ‌بر 880 کيلو انواع مواد مخدر، انهدام 18 باند فعال که خارج از استان ورود پيدا مي‌کردند، 66 دستگاه خودرو و 340 قبضه انواع سلاح از قاچاق‌چيان کشف شده است که از نوع خودش يک اقدام بي‌نظير است که نتيجه فعاليت، تلاش و استارتي است که در برنامه سال‌جاري نيروي انتظامي آغاز کرده است.
قنبري ادامه داد: علاوه‌بر برخورد مؤثر با وارد کنندگان مواد مخدر به استان در برخورد با توزيع‌کنندگان خُرد نيز از ابتداي سال تاکنون 190 عمليات و طرح پاک‌سازي نقاط آلوده توسط نيروي انتظامي انجام شده است که طي آن هزار و 887 نفر معتاد دستگير و تحويل مراکز ترک اعتياد شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن