تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802792066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح پاکسازي مناطق آلوده در خرم آباد/دستگيري سارقان به عنف در بروجرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۶ب.ظ)
اخبار کوتاه نيروي انتظامي لرستان اجراي طرح پاکسازي مناطق آلوده در خرم آباد/دستگيري سارقان به عنف در بروجرد موج - خرم آباد- فرمانده انتظامي خرم آباد لرستان از اجراي طرح پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز شهر خرم آباد از وجود خرده فروشان مواد مخدر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، سرهنگ "نجفي" در اين رابطه گفت: در پي اخبار و اطلاعات واصله مبني بر اينکه برخي افراد سودجو ، مواد فروش و عرضه كننده قليان ، با احداث مغازه هاي متروکه درسطح محله هاي خرم آباد اين مكان ها را بعنوان محل امني براي فروش مواد مخدر انتخاب کرده که سبب نارضايتي و نگراني اهالي محل شده بودند.
وي افزود: پليس هاي تخصصي، كلانتري و پاسگاه ها با اقتدار کامل طرح ارتقاء امنيت را در اين محله ها به مرحله اجرا گذاشتند.
"نجفي" بيان داشت: ساختمان و مغازه هاي متروکه غير مجاز محل فروش مواد مخدر تخريب و چهارخرده فروش مواد مخدر و چهار نفر مظنون و تحت تعقيب دستگير و اين منطقه از وجود افراد مواد فروش پاکسازي شد.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: در بازرسي از اماکن غير مجاز 50 عدد قليان، 250 عدد قرص متادون ، 300 گرم شربت متادون و... كشف و ضبط شد .

سارق اينترنتي توسط پليس فتا كوهدشت دستگير شد

رئيس پليس فتا لرستان از دستگيري سارق اينترنتي 15 ميليون ريالي در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ " فرهاد ابدال چگني" با اعلام اين خبر گفت:مأموران پليس فتاي شهرستان كوهدشت در پي شكايت يك شهروند مبني بر اينكه از حساب بانكي وي به صورت غير مجاز مبلغ 15 ميليون ريال برداشت شده است، موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وي افزود:کارشناسان پليس فتا كوهدشت تحقيقات خود را آغاز کرده و با اقدامات فني توانستند متهم را كمتر از 24 ساعت شناسايي و دستگير کنند.
" ابدال چگني" ادامه داد: با ارائه مدارک و مستندات از سوي پليس، متهم لب به اعتراف گشود و اذعان داشت ، با ترفندهاي متقلبانه رمز دوم کارت عابر بانک شاکي را بدست آورده و اقدام به خالي کردن حساب او کرده است .
رئيس پليس فتا، با بيان اينكه متهم با تشكيل پرونده به مقام قضايي معرفي شد ، از شهروندان خواست : در حفظ و نگهداري کارت عابر بانک و رمز دوم آن نهايت دقت را بكنند و ازفروشگاه هاي مورد اعتماد خريد نمايند تا ضريب امنيت حساب بانكي آنها افزايش يابد.

اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در دلفان

فرمانده انتظامي دلفان لرستان از دستگيري 72 نفر معتاد و مظنون و توقيف 53 دستگاه انواع وسايل نقليه متخلف در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علي نجات کرمي " در بيان اين خبر گفت : ماموران انتظامي اين فرماندهي طي هفته گذشته در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي موفق به دستگيري 72 نفر معتاد و مظنون و توقيف 38 دستگاه موتورسيکلت مزاحم و فاقد پلاک و 15 خودرو متخلف در شهرستان دلفان شدند.
وي افزود : در اين طرح تعداد پنچ سارق دستگير و مقاديري انواع مواد مخدر و... نيز کشف شد.

دستگيري سارقان به عنف در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد لرستان از دستگيري دو سارق به عنف و كشف اموال مسروقه در اين شهرستان خبر داد و گفت: متهمان در کمتر ين زمان ممکن پس از ارتكاب جرم دستگير شدند.
سرهنگ "دليري" در تشريح اين خبر ، گفت : در پي مراجعه شهروندي به کلانتري 15 اين شهرستان ، مبني بر سرقت به عنف گوشي تلفن همراه و مقاديري وجه نقد از وي توسط دو سارق ، ماموران بلافاصله در محل وقوع جرم حاضر شدند.
وي ادامه داد: فرد مالباخته اذعان كرد ، سارقان با ضرب و جرح ، گوشي تلفن همراهم و مبلغ 50 هزارريال وجه نقد را سرقت و از محل متواري مي شوند.
فرمانده انتظامي بروجرد اضافه کرد: ماموران پس از اخذ اظهارات مالباخته اقدام به بررسي اوليه صحنه سرقت كرده و براي دستگيري متهمان وارد عمل شدند.
" دليري" تصريح کرد: ماموران با اعلام مشخصات ظاهري فرد سارق بلافاصله به محل سكونت وي عزيمت که نامبرده باديدن ماموران متواري شد.
وي گفت: متهم دستگير شده به جرم خود با همدستي فرد ديگري اعتراف كرده و همدست وي نيز دستگير شد.
اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد:اموال ‏سرقتي شامل گوشي تلفن همراه و مبلغ 50 هزار ريال از متهمان کشف شد.

سارق حرفه اي منزل در دورود دستگير شد

"فرمانده انتظامي دورود لرستان از دستگيري سارق حرفه اي و كشف 10 فقره سرقت منزل در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ"هدايت الله حسنوند"با اعلام اين خبر بيان داشت:در پي چندين فقره سرقت منزل در دورود ، تيمي ويژه از ماموران دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي تشکيل و دستگيري سارقان يا سارق را در دستور كار خود قرار دادند.
وي ادامه داد:ماموران با بررسي صحنه هاي سرقت و جمع آوري سرنخ هاي موجود به سارق حرفه اي سابقه دار و تحت تعقيب در دورود به هويت معلوم مظنون شده و پس از تحقيقات گسترده پليسي ، وي را دستگير كرد.
اين مقام مسئول اظهار داشت: در بازجويي هاي به عمل آمده، متهم تاكنون به ده فقره سرقت منزل اعتراف کرده و پس از تشكيل پرونده به مقام قضايي معرفي شد.
" هدايت الله حسنوند" در پايان خاطر نشان كرد: از نگهداري وجه نقد ، طلا و جواهرات به مقدار زياد در منزل بپرهيزند و در مواقعي كه مجبور به نگهداري موقت وجوه نقد و اشياء قيمتي در داخل منزل هستيد،از پنهان نمودن آن بصورت يك جا خودداري کرده و حتي الامكان از گاوصندوق استفاده کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن