تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803349760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي درخرم آباد / پلمپ 13واحد قهوه خانه سنتي عرضه قليان در سلسله


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۳۱ب.ظ)
اخبار نيروي انتظامي لرستان اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي درخرم آباد / پلمپ 13واحد قهوه خانه سنتي عرضه قليان در سلسله موج - فرمانده انتظامي خرم آباد لرستان از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح شهر خرم آباد خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، سرهنگ "نجفي" در اين رابطه، گفت: عوامل اين پليس پس از انجام تحقيقات ميداني ، کارهاي اطلاعاتي و شناسايي نقاط آلوده و جرم خيز با همكاري پليس هاي تخصصي ، كلانتري و پاسگاه ها طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را در محله هاي خرم آباد به مرحله اجرا گذاشتند.
وي افزود : در اين طرح ضمن برقراري نظم و آرامش در سطح مدارس ، معابر عمومي و پارک ها ، تعداد 65 نفر مظنون ، معتاد پر خطر و خرده فروش مواد مخدر را دستگير و افراد معتاد جهت درمان و بازپروري تحويل کمپ هاي مجاز ترک اعتياد شده و مقاديري انواع موادمخدر و... نيز کشف و ضبط شد.
اين مقام انتظامي اظهار داشت : در اين طرح تعداد 36 دستگاه وسائط نقليه ( خودرو و موتورسيكلت ) متخلف و پلاک مخدوش که در سطح شهر ايجاد مزاحمت و آلودگي صوتي مي كردند ، توقيف و به پارکينگ دلالت داده شدند.

دستگيري 21 نفر متخلف در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي

فرمانده انتظامي شهرستان دورود از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و طرح پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز و دستگيري 14 نفر توزيع كننده مواد افيوني، سارق و تحت تعقيب در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "هدايت الله حسنوند" در جزييات خبر گفت: ماموران انتظامي در قالب گروه هاي عملياتي و اطلاعاتي در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط جرم خيز با رويكرد برخورد قاطع با عوامل تهيه ،توزيع و فروش مواد مخدر و سارقان در سطح شهرستان دورود ،اقدامات اطلاعاتي و فني گسترده اي را آغاز کردند.
وي در ادامه با بيان اينكه طرح هاي پاكسازي و ارتقا امنيت اجتماعي علاوه بر تاثير گذاري بر كاهش جرايم، بار رواني مثبتي در سطح جامعه ايجاد مي كند، افزود: در نتيجه بررسي هاي انجام شده و تجزيه و تحليل اخبار و اطلاعات بدست آمده تعدادي از منازل و پاتوق تهيه ،توزيع و فروش مواد مخدر و همچنين مخفيگاه چهار نفر متهم تحت تعقيب شناسايي و پس ازهماهنگي با مقام قضايي و تشكيل اكيپ هاي عملياتي محلهاي از قبل شناسايي شده مورد بازرسي قرار گرفت.
اين مقام انتظامي گفت:در اجراي اين طرح تعداد دو نفر خرده فروش مواد مخدر دستگير كه مقاديري مواد مخدر از نوع شيشه و هروئين از آنان كشف شد كه در ادامه اين طرح تعدادچهار نفر سارق و يك نفر سارق سيم برق در حين سرقت دستگير و تحويل مقام قضايي شدند.
سرهنگ" حسنوند " در پايان گفت: همچنين تعداد چهار نفر متهم تحت تعقيب به همراه 11 نفر معتاد ديگر در يكي در از محلات جرم خيز شهرستان دورود دستگير شدند.

كشف 31 فقره انواع سرقت دربروجرد

فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد لرستان از دستگيري 14 نفر سارق و کشف 31 فقره انواع سرقت خبر داد.
سرهنگ "دليري" در تشريح اين خبر افزود : در راستاي مبارزه پليس با سرقت ، ماموران انتظامي اين شهرستان درپنج روز گذشته با استفاده از گشت هاي پنهان و آشكار طي چندين عمليات موفق به شناسايي و دستگيري 14 نفر سارق شدند.
وي در ادامه بيان داشت : در بازجويي هاي به عمل آمده سارقان به 31 فقره انواع سرقت شامل ، سرقت خودرو ، منـزل ، محتويات و لوازم خودرو و سرقت هاي متفرقه اعتراف و با شناسايي مالباختگان ، تحويل مراجع قضايي شدند.

پلمپ واحدهاي قليان سرا در دلفان

فرمانده انتظامي دلفان لرستان از پلمپ 9 واحد قليان سرا در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علي نجات کرمي" در تشريح اين خبر افزود: ماموران اداره نظارت براماکن عمومي اين فرماندهي در اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و برخورد با عرضه کنندگان قليان ، 9 واحد قليان سرا متخلف را پلمپ كرده و تعداد 126 عدد قليان و 100 بسته تنباکوي غير مجاز کشف شد.
اين مقام انتظامي در پايان با اشاره به اينکه نيروي انتظامي با کساني که بخواهند به هر نحوي آسايش شهروندان را سلب نمايند برخورد قانوني و جدي خواهد کرد ، گفت: اجراي اين طرح ها با تعامل و مشارکت مردم با پليس امکان پذير خواهد بود.

پلمپ 13واحد قهوه خانه سنتي عرضه قليان در سلسله

فرمانده انتظامي سلسله لرستان ازجمع آوري 150عدد قليان درسطح قهوه خانه و پارك هاي اين شهرستان خبرداد.
سرهنگ "رحيم رستگاريان" در تشريح اين خبر گفت : ماموران انتظامي سلسله طي 24 ساعت گذشته در اجراي طرح پاكسازي درسطح پارك ها ، تفرجگاه ها و قهوه خانه ها سنتي اقدام به جمع آوري 150عددقليان و پلمپ 13واحد صنفي عرضه قليان كردند.
وي بيان داشت : دراين طرح 18 نفر مظنون ، سارق و مزاحم دستگير و تعداد 27 دستگاه انواع وسيله نقليه از جمله 20 دستگاه موتور سيكلت و 7 دستگاه خودرو فاقد پلاك ، پلاك مخدوش و مزاحم توقيف و 20 كيسه زغال قاچاق درخت بلوط نيز كشف شد.
"رستگاريان" تسريح كرد : قهوه خانه ها و دكه هاي اغذيه فروشي در سطح پارك و تفرجگاه ها مجاز به عرضه قليان نيستند و چنانچه اين گونه موارد مشاهده شود با هماهنگي دستگاه قضايي و مركز بهداشت شهرستان نسبت به پلمپ آنهااقدام خواهد شد.

سارقان احشام در کوهدشت دستگير شدند

فرمانده انتظامي شهرستان کوهدشت لرستان از دستگيري دو سارق احشام و توقيف يک دستگاه وانت نيسان طي دو عمليات خبر داد.
سرهنگ "محمد صادق رستمي" با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام در روستاهاي اطراف کوهدشت، موضوع در دستور كار ماموران اين پليس قرار گرفت.
وي اضافه كرد: مأموران با تشكيل اكيب هاي ويژه ، تحقيقات گسترده اي را آغاز کرده و سارقي به نام "ز-گ" را شناسايي و در يک عملياتي غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير كردند.
وي افزود: اين پليس در عملياتي ديگر موفق شد يک دستگاه وانت نيسان به رانندگي شخصي به هويت " الف-گ" که به قصد سرقت احشام به يكي از روستاهاي اطراف كوهدشت رفته بود شناسايي و با توقيف خودرو دستگير شد.
فرمانده انتظامي کوهدشت با بيان اينكه سهل انگاري مالكان احشام باعث وقوع اين سرقت ها شده است خاطر نشان كرد: نداشتن نگهبان ، دوري محل سكونت با محل نگهداري احشام و عدم روشنايي كافي محل نگهداري احشام از جمله دلايل اصلي وقوع اينگونه سرقت ها است.
"رستمي" اضافه كرد: عدم توجه به توصيه‌هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري احشام و اعتماد بيش از حد به افراد ناشناس از عواملي است كه زمينه‌ساز بروز اين سرقت ها مي‌ شود ، بنابر اين لازم است ، روستاييان و عشاير جهت پيشگيري از اينگونه سرقت ها هشدار هاي پليس را جدي بگيرند.

طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در پلدختر

فرمانده انتظامي شهرستان پلدختر لرستان از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر خبرداد.
سرهنگ "رضاداودي" در اين باره ، گفت : در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در پلدختر، ماموران اين فرماندهي در نقاط جرم خيز اين شهرستان 9 نفر را دستگير و مقاديري انواع مواد مخدر کشف كردند.
وي با اشاره به اينكه ، در اين رابطه يک دستگاه پرايد نيز توقيف شد ، اظهارداشت : اين طرح در پلدختر بصورت هفتگي اجرا خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن