تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819512204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون پژوهشی؛ مهمان امروز خوابگاه های دانشجویی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از دانشگاه ها؛ معاون پژوهشی؛ مهمان امروز خوابگاه های دانشجویی تهران- ایرنا- وحید احمدی معاون پژوهشی وزیر علوم در دومین روز از هفته خوابگاه های دانشجویی از خوابگاه های دانشگاه تهران بازدید و با دانشجویان گفت و گو می کند.


به گزارش روز یک شنبه خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، هفته خوابگاه های دانشجویی از روز شنبه 26 اردیبهشت ماه و همزمان با مبعث پیامبر اسلام (ص) با شعار «خوابگاه سازی؛ ضرورت ملی، تجلی همدلی و هم زبانی» آغاز شده است.
عادلانه سازی، بهینه سازی و بالندگی روحی و فکری سه رویکرد اصلی هفته خوابگاه های دانشجویی کشور هستند.
هر روز از هفته خوابگاه های کشور به یک عنوان نامگذاری شده و امروز (یکشنبه) 27 اردیبهشت ماه نیز به عنوان «خوابگاه، خانواده، مسوولین و تعامل سازنده» نامگذاری شده است.
ترویج همدلی و هم زبانی بین مسوولین و دانشجویان؛ ترویج خوابگاه سازی به عنوان ارزش اسلامی و نیاز اساسی کشور و اهتمام ملی جهت رفع نیازهای موجود؛ عادلانه سازی توزیع امکانات و منطقی سازی قیمت ها؛ لزوم بهسازی و بازسازی ساختمان های خوابگاهی و حفظ و ارتقای سطح بهداشت خوابگاه ها و مشورت با دانشجویان و مشارکت آنها در مدیریت خوابگاه ها از جمله اهداف اعلام شده در هفته خوابگاه های امسال هستند.
در حال حاضر جمعیت کل دانشجویان ساکنین در خوابگاه های دولتی به تفکیک عبارت است از: 113 هزار و 779 دانشجو در بخش پسران، 114 هزار و 517 دانشجو در بخش دختران و یک هزار و 519 دانشجو در خوابگاه های متاهلی است.
برنامه های اجرایی روز دوم هفته خوابگاه های دانشجویی، نشست مسوولین دانشگاه و جلسه پرسش و پاسخ در خوابگاه؛ دعوت از معاونین دانشگاه و روسای دانشکده ها و گروه های آموزشی برای بازدید از خوابگاه و آشنایی با مسائل زندگی دانشجویان در خوابگاه؛ دعوت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت بازدید از خوابگاه های دانشجویی؛ دعوت از اعضای شورای شهر و مسوولین شهرستان برای بازدید از خوابگاه های دانشجویی و افتتاح پروژه های جدید خوابگاهی؛ تقدیر از سرپرستان خوابگاهی موفق و ... اعلام شده اند.

** انتصاب معاون دانشجویی و اجرایی موسسه فرهنگ و هنر
سرپرست موسسه آموزش عالی فرهنگ و هنر در 2 حکم جداگانه معاون آموزشی و دانشجویی و معاونت اجرایی این موسسه را منصوب کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی فرهنگ و هنر، حمید شاه آبادی در حکمی قادر آشنا را به عنوان معاون آموزشی و دانشجویی و جعفر عطایی را به عنوان سرپرست معاونت اجرایی موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی فرهنگ و هنر منصوب کرد.
در بخشی از حکم قادر آشنا که پیش از این معاون اجرایی موسسه آموزش عالی فرهنگ و هنر بود، آمده است: بی تردید گران ترین امانتی که امروز برعهده ماست اوقات شریف دانشجویان عزیزی است که باید صرف تحصیل علم و کسب مهارت شود و مهم ترین وظیفه موسسه، تحقق ماموریت هایی است که در حوزه معاونت آموزشی و دانشجویی موسسه آمده است.
در بخشی از حکم جعفر عطایی نیز تصریح شده: ساماندهی درآمدهای موسسه و نظارت بر روند دریافت شهریه دانشجویان، توجه ویژه به امور معیشتی کارکنان، برقراری نظم و انظباط مالی، اداری و پشتیبانی و نیز بودجه نویسی مراکز دولتی از جمله بخشی از اولویت های کاری جنابعالی خواهد بود.
فراهنگ**9129 **1027



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن