تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اجتماعی ناجا: جامعه امروز نیاز به فعال کردن پلیس درونی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اجتماعی ناجا:
جامعه امروز نیاز به فعال کردن پلیس درونی دارد
معاون اجتماعی ناجا گفت: جامعه ما امروز نیاز به یک پلیس درونی دارد، باید تلاش کنیم جامعه ما عاری از پلیس و سلاح باشد، آنگاه که پلیس درون ما فعال شود یقینا نیاز به پلیس بیرونی نخواهیم داشت.

خبرگزاری فارس: جامعه امروز نیاز به فعال کردن پلیس درونی دارد



به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سعید منتظرالمهدی صبح امروز در نخستین همایش بین‌المللی «سیمای حضرت محمد (ص) در هنر» که با حضور میهمانان داخلی و خارجی در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش، اظهار کرد: این همایش با رونمایی القاب، صفات، حرکات، سکنات، روش، منش، بینش، کردار و گفتار دردانه عالم خلقت در آیینه ادبیات و هنر است، پیامبری که رهاورد وجود ایشان امنیت و ایمنی است. منتظرالمهدی افزود: به اذعان اندیشمندان هیچ بشری در 14 قرن اخیر نتوانسته است چنین اثرات ماندگار و پایداری را در اذهان مخاطبان و شیفتگان ادبیات و عرفان قرار دهد.

معاون اجتماعی ناجا افزود: هرگاه آموزه‌های دینی و آرایه‌های مذهبی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم حتما امنیت هم به دنبال آن محقق می‌شود.

وی بیان کرد: جامعه ما امروز نیاز به یک پلیس درونی دارد، باید تلاش کنیم جامعه ما عاری از پلیس و سلاح باشد، آنگاه که پلیس درون ما فعال شود یقینا نیاز به پلیس بیرونی نخواهیم داشت. دبیر علمی همایش «سیمای حضرت محمد (ص) در هنر» در زاهدان نیز در ادامه اظهار کرد: در مجموع 480 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که 193 مقاله در مرحله داوری برای ارائه به صورت سخنرانی و پوستر انتخاب شد. علیرضا طاهری گفت: امروز و فردا در نوبت صبح و عصر 63 عنوان سخنرانی علمی در این همایش ارائه خواهد شد. وی ادامه داد: علماء و روحانیون برجسته شیعه و سنی کشور از جمله آیت‌الله مکارم شیرازی، علوی گرگانی، حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی و چندین تن از علمای اهل تسنن از برگزاری این همایش که مایه وحدت مسلمانان می‎شود با توجه به شرایط فعلی منطقه و جهان اسلام حمایت کرده‌اند. گفتنی است، همایش «سیمای حضرت محمد (ص) در هنر» که صبح امروز در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرده تا فردا ادامه دارد.

انتهای پیام/3139/غ20

94/02/16 - 12:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن