تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799245656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر از مدیران شبکه یک با حضور معاون اجتماعی ناجا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تقدیر از مدیران شبکه یک با حضور معاون اجتماعی ناجا
روز گذشته در نشستی که در محل موسسه ناجی هنر برگزار شد، سردار سعید منتظرالمهدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی از مدیرشبکه یک سیما به خاطر پخش برنامه "بیراهه" قدردانی کرد.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، در این نشست که فضل الله شریعت پناهی مدیرگروه اجتماعی، مجید هاشمی فرا مدیرپخش و محمد مهدی فرودگاهی مدیرتامین برنامه شبکه یک نیز حضور داشتند، درباره مستند بیراهه و راههای ارتقای کیفی این برنامه نکاتی بیان شد. 


در ابتدای این نشست پس از پخش کلیپی از برنامه های پخش شده بیراهه درخصوص سرقت خودرو، داروهای ماهواره ای، قتل های آنی، سرقت منزل، فریب دختران در شبکه های اجتماعی، شیشه و ماموران قلابی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی ضمن تشکر از محمد احسانی به خاطر حضور در این جلسه، این حضور را نشان دهنده اهمیت رسانه ملی بخصوص شبکه یک نسبت به امر اطلاع رسانی برابر جرائم اجتماعی دانست و افزود: پخش برنامه هایی مانند مستند بیراهه درکاهش سرقت و جرم جنایت درجامعه تاثیر بسزایی خواهد داشت.  


سردار سعید منتظرالمهدی ادامه داد: ما همچنان خواستار ادامه پخش این مستند از شبکه یک هستیم اما تنها نگرانی ما این است که با پخش این مستند، نا امنی ها در جامعه افزایش یابدکه ان شاالله با اضافه شدن چاشنی هنرهای تصویری و رعایت ظرایف تدوین و پخش، این تردیدها نیز از بین برود. 


مدیرعامل موسسه ناجی هنر همچنین از آغاز پخش سری جدید انیمیشن سیا ساکتی از شبکه یک سیما خبر داد و افزود: تاکنون دو سه قسمت از این انیمیشن به روی آنتن رفته است که ما از جناب آقای احسانی درخواست داریم با توجه به تاثیرگذاری این انیمیشن در افکار عمومی و مخاطبان درصورت امکان ما بین سریال های شبانگاهی شبکه یک، یک نوبت دیگر انیمیشن سیا ساکتی پخش شود.


در ادامه این جلسه مدیرشبکه یک سیما هم گفت: اساس همکاری ما با نیروی انتظامی آرامش بخشی در جامعه بخصوص بین مخاطبان است. هدف ما هم از پخش برنامه های مانند مستند بیراهه، افزایش آگاهی مردم نسبت به سواستفادهای شیادان در حوزه های گوناگون و معرفی روشهای پیشگیری و ترویج امنیت درکشور است. 


محمد احسانی تصریح کرد: یکی از برنامه های ما در شبکه این است که برنامه های مربوط به حوزه نیروی انتظامی را از صرف برنامه های ویژه و مستقیم عملکرد پلیس به سمت حضور در برنامه های پربیننده شبکه و ارائه غیرمستقیم پیام سوق دهیم. 


مدیرشبکه یک سیما در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی گروه کودک، افزود: تولید برنامه هایی با مضامین پلیسی برای کودکان و با زبان آنها در آینده این کودکان بسیار تاثیر گذار خواهد بود به گونه ای که برنامه های آموزشی که الان برای جامعه کودکان پخش می شود 10 تا 15 سال دیگر در قالب هنجارهای اجتماعی آنها بروز خواهد کرد. 


آقای احسانی درباره حضور مسولان ناجا در برنامه های مختلف سیما هم گفت: حضور افرادی از پلیس در سیما خوب است ولی باید حجم آن متناسب بوده و منجر به ضدتبلیغ نشود همچنین با برنامه ریزی درست و انتخاب ماموران زبده و خوش صحبت در انتقال مفاهیم امنیتی، به جذابیت ها و اثرگذاری آن در بین مخاطبان افزود.


 او تصریح کرد: می طلبد تا افرادی از نیروی انتظامی برای حضور در برنامه های سیما انتخاب شوند که از فن بیان خوب در انتقال مسایل مختلف برخوردار باشند که در این راستا حتی می توان از افسران و ماموران زن نیروی انتظامی هم بهره برد.


 مدیر شبکه یک همچنین به ضرورت ورود طنز به حوزه پلیس اشاره کرد و افزود: تاثیرگذاری طنز در انتقال نکات آموزشی غیرقابل انکار است و وجود دست مایه هایی از طنز در سریال های پلیسی قطعا در جذب بیشتر بیننده موثرتر خواهد بود. 


محمد احسانی در پایان گفت: ما در حال تنظیم جدول پخش برنامه های شبکه یک هستیم و هدف ما این است که برنامه ها را دقیقا در همان ساعت مقرر به روی آنتن ببریم بطوریکه برنامه ها را مانند پخش سریال های شبانگاهی که راس ساعت 22 پخش می شود، سر وقت پخش کنیم. برنامه بیراهه هم تا روزهای آینده و با تعیین کد جدید پخش، بصورت هفتگی و در ساعت و روز معین پخش خواهد شد.


در ادامه این نشست مدیرگروه اجتماعی شبکه یک سیما هم در باره زمان پخش مستند بیراهه گفت: پیشنهاد ما این است که این مستند به جای پخش یک برنامه 30 دقیقه ای در هفته به 15 دقیقه کاهش یافته ولی دوبار در هفته پخش شود چرا که اثرگذاری مستندهای آموزشی در حوزه های اجتماعی در تایم های کوتاه، اثربخش تر است. 


فضل الله شریعت پناهی همچنین پیشنهاد داد بمنظور ارتقای کیفی مستند بیراهه به غیر از مسولان و فرمانده های عملیات، از حضور اساتید دانشگاه و روانشناسان و آسیب شناسان هم بهره برد، چرا که این افراد می توانند ضمن واکاوی علل بروز جرائم اجتماعی در کشور، نکات دقیق آموزشی و شهروندی را به بینندگان منتقل کنند.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

ماجراهاي «درحاشيه» را پس از «شمعداني» پي بگيريد
منتقد من مادرم است / متاسفانه پول و پارتی بر سینما حکمفرما شده است
ایران جز چند کشور برتر صنعت انیمیشن است
دومین قسمت «میراث آلبرتا» از شبکه افق پخش می‌شود
معرفی فیلـم های سیـنـمـایـی و تلـویـزیـونـی آخـر هفـتـه شبکه دو
رادیو فرهنگ میزبان قباد آذر آیین می‌شود
جوانترین کارآفرین ایران در "باشگاه مشاوران اقتصادی"




۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن