تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820007513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو مجلس خبرگان:آل سعود به ابزار آمریکا برای سرکوب مسلمانان تبدیل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو مجلس خبرگان:آل سعود به ابزار آمریکا برای سرکوب مسلمانان تبدیل شده است دزفول - ایرنا -نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود علیه مردم مظلوم یمن گفت:آل سعود به ابزار آمریکا برای سرکوب مسلمانان تبدیل شده است.


به گزارش ایرنا آیت اله محسن حیدری شنبه شب در نشست بصیرتی عشایر در مسجد روستای زاویه مشعلی دزفول افزود:سران خبیث آل سعود که به ظاهر خود را مسلمان می دانند، جنگ و کشتار مردم مظلوم و بی گناه یمن را در ماه حرام نیز ادامه می دهند.
وی با تشریح رویدادهای خاورمیانه و اینکه این اتفاقات فراتر از یک کشور ، ملت و مذهب است افزود:در یکصد سال اخیر جنایات زیادی علیه مسلمانان رخ داده است که بارزترین آنها در حال حاضر مصوبه اخیر کنگره آمریکا درباره تجزیه عراق و کشورهای منطقه بوده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود:آل سعود حتی در ماه حرام نیز به کشتار کودکان و زنان مظلوم یمن ادامه داده و هدف آل سعود از این جنایات اجرای طرح های آمریکا در منطقه است چرا که رژیم آل سعود به بازیچه آمریکا تبدیل شده است.
وی اظهار کرد:جنگ و ناآرامی در منطقه خاورمیانه ادامه توطئه دشمنان اسلام در طول تاریخ با هدف تفرقه افکنی بین مسلمانان بوده و امروزه مسلمانان باید با حفظ هوشیاری و تدبیر تلاش نمایند این توطئه ها را خنثی کنند.
آیت الله حیدری افزود: دست نشانده های آل یهود در کشور اسلامی حاکم بر دو سرزمین مقدس مکه مکرمه و مدینه منوره با عنوان خادم حرمین، تنهانامی از اسلام دارند اما در عمل در راستای اهداف استکبار جهانی عمل می کنند.
این نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:حرکت عظیم مردمی علیه آل سعود در جهان موجب نابودی وهابیت و آل سعود خواهد شد.
در این گردهمایی عشایر شمال خوزستان ، اقدامات ضد بشری عربستان در حمله به یمن و تجاوز آشکار این رژیم علیه کشور یمن را محکوم کردند.
6068



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن