تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802418270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش بس، کینه و عداوت مردم یمن از سعودی ها را از بین نمی برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیب جمعه قم: آتش بس، کینه و عداوت مردم یمن از سعودی ها را از بین نمی برد قم -ایرنا - خطیب جمعه قم گفت: آتش بس میان عربستان و یمن گرچه فرصتی را برای تسکین آلام مردم یمن ایجاد می کند، اما کینه و عداوت از سعودی ها با آتش بس از بین نمی رود.


به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه قم در حرم حضرت معصومه(س) ابراز داشت: دولت سعودی به مدت پنج روز آتش بس اعلام کرده است اما توپخانه های آنها فعال است و صعده بمباران می شود و هواپیماهای شناسایی این رژیم همچنان بر فراز یمن پرواز می کنند گرچه پس از این همه جنایت ها و کشتار کودکان امیدواریم آتش بس طولانی و دائمی شود.
وی گفت: دولت سعودی از باب دلسوزی برای یمن آتش بس اعلام نکرد بلکه آتش بس به دلیل فضاحتی که به بار آورده بودند اعلام شد و در حالی که ده ها رسانه چون العربیه در اختیار آن ها قرار دارد افکار عمومی ملت های آزاده از این همه جنایت احساس نفرت می کنند.
خطیب جمعه قم با بیان اینکه باید بر جمهوری اسلامی ایران آفرین گفت، بیان داشت: با وجود جو سازی بازرسی از کشتی کمک رسانی ایران به مردم یمن به صراحت اعلام می کنیم جمهوری اسلامی مدافع ارزش ها و مظلومان بوده و به هیچ کس اجازه بازرسی از کشتی نجات را نخواهد داد.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به سفر رییس جمهوری عراق به ایران گفت : احساس می کنیم جمهوری اسلامی عراق به عنوان کشور همسایه، برادر و دوست ما بوده و امنیت عراق امنیت ما به شمار می رود و این سفر دستاوردهای خوبی برای هر دو کشور داشته است.
وی با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات هسته ای میان ایران و 1+5 ابراز داشت: یاوه گویی های آمریکایی ها را با شروع هر دور شاهدیم و آن ها همه گزینه ها را روی میز می گذارند و بیان می کنند قصد بازرسی سرزده از تاسیسات ما را دارند و آمانو هم در کنار این ها قرار می گیرد که شاید می خواهند اسرائیل و هم پیمانان غربی ها در منطقه را راضی نگه داشته و امتیاز بیشتری بگیرند.
وی تاکید کرد: به صراحت به برادران در تیم مذاکره کننده ایران اعلام می کنیم که خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی را همانطور که رهبرمعظم انقلاب بر آن تاکید دارند حفظ کنند و حفظ صنعت صلح آمیز هسته ای و فناوری صلح آمیز هسته ای را در نظر داشته باشند چرا که تعطیلی مراکز هسته ای امکان پذیر نیست و نباید به وعده های آمریکایی ها اعتماد کرد.
آیت الله حسینی بوشهری افزود: متن توافق نامه باید به گونه ای تنظیم شود که روز توافق همه تحریم ها لغو شود و بیگانگان حق نزدیک شدن به مراکز نظامی و دفاعی ما را نداشته و نظارت های غیر متعارف را نمی پذیریم.
وی ادامه داد: پذیرش محدودیت ها نباید مایه توقف توسعه فناوری هسته ای شود و این مطالبات ملت ما در کنار مطالبات رهبر معظم انقلاب است.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بیان داشت: این نمایشگاه پدیده فرهنگی مهمی است که در کشور برگزار می شود و برگزاری آن در حالی است که کتاب جزو فرهنگ ما به شمار می رود ولی فضای کتاب خوانی در جامعه ما کم فروغ است و رسانه هاباید برای جذب مردم به کتاب خوانی تلاش کنند.
آیت الله حسینی بوشهری افزود: مسوولان ذیربط نیز باید اقتصاد نشر را به گونه ای تنظیم کنند که ناشران با انگیزه بیشتری وارد شوند و ناشران باید نیاز سنجی از مخاطبان خود داشته باشند چرا که گاهی کتاب ها متناسب با سطح مخاطبان نیست.
وی بیان داشت: مسوولان فرهنگی کشور باید بر محتوای کتاب ها نظارت کافی داشته باشد و این طور نباشد که مسوولان بهداشت دغدغه سیب و خیار و سیب زمینی مردم را داشته باشند و مسوولان فرهنگی دغدغه آن که جوانان چه محتوایی را مطالعه می کنند نداشته باشند.
خطیب جمعه قم افزود: اگر پالایش مناسبی روی کتاب ها صورت نگیرد دشمن از طریق نفوذ، فرهنگ خود را القا می کند و جوان ما از نظر روحی بیمار خواهد شد.
وی با اشاره به 25 اردیبهشت ماه روز جهانی خانواده گفت: اگر مرد، زن، پدر و مادر و سایر اعضای خانواده به وظایف دینی خود به خوبی پایبند باشند خانواده پایدار و ماندگار می ماند و امروز در غرب خانواده در حال متلاشی شدن به دلیل پای بند نبودن به ضوابط است.
وی به فرارسیدن 26 اردیبهشت ماه روز نکبت سالروز اعلام تاسیس رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: فلسطینی های زیادی در این ساله ها کشته و آواره شدند و جای تاسف است که دنیای اسلام در خواب خرگوشی عمیقی فرو رفته است و برخی تا کمپ دیوید می روند و بیان می کنند که ارتباط ما با اسرائیل ارتباطی ناگسستنی است.
خطیب جمعه قم با اشاره به مبعث حضرت محمد(ص) بیان داشت: مبعث از عرصه های معرفتی ما به شمار می رود و نبوت از عرصه های اعتقادی ما بوده و در حقیقت تبیین صحیح ترین مسیرها برای رسیدن به کمالات است.
وی ادامه داد: بعثت احسانی الهی در حق بندگان است و پیامبر آمد تا به نیکی ها دعوت کند و مسیر سعادت را به بندگان نشان داده و زنجیرهای تحمیلی جهل را پاره کند.ک/4
7408/ 6133/ 1596



25/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن