تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799571597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیهان در یک نگاه؛ پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کیهان در یک نگاه؛ پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه تهران - ایرنا- روزنامه کیهان در شماره روز پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه، تیتر نخست خود را به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهوری عراق با عنوان «جنایات سعودی ها در یمن گریبان خودشان را می گیرد»، اختصاص داد .


به گزارش ایرنا، روزنامه کیهان در بازتاب سخنان حضرت آیت الله خامنه ای افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز در دیدار فؤاد معصوم رئیس جمهوری عراق و هیات همراه، عراق را کشوری بسیار مهم و تأثیرگذار در میان کشورهای عربی و اسلامی دانستند و با اشاره به شرایط بسیار تأسف آور منطقه از جمله در یمن و سوریه تأکید کردند: عراق با توجه به جایگاه خود قطعاً می تواند در مسائل منطقه تأثیرگذار باشد و باید از این ظرفیت بیش از پیش استفاده شود.
رهبر انقلاب اسلامی، روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق را بسیار عمیق و برادرانه خواندند و با استقبال از گسترش روز افزون این روابط، گفتند: روابط کنونی ایران و عراق در مقایسه با سال های گذشته، بی سابقه است و این روند که نشان دهنده حکمت و درایت برادران عراقی است، باید همچنان ادامه یابد.
این روزنامه عکس نخست خود را به بازدید دو و نیم ساعته رهبر انقلاب از بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران اختصاص داد.
در خبر عکس نخست روزنامه کیهان آمده است: حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز (چهارشنبه) از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی( ره) بازدید کردند.
در این بازدید دو و نیم ساعته که آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رهبر معظم انقلاب را همراهی می کرد، غرفه داران و برخی ناشران حاضر در نمایشگاه توضیحاتی درخصوص تازه های نشر و فعالیت های صورت گرفته در عرصه چاپ کتاب بیان کردند.
ستون یادداشت روز کیهان به قلم «سعدالله زارعیان» حملات عربستان سعودی علیه یمن را مورد بررسی قرار داد و تیتر «توطئه بین المللی کردن پرونده سیاسی یمن» را برای این مطلب انتخاب کرده است.
در بخشی از این مطلب آمده است: «مطبوعات درون مرزی و فرامرزی آل سعود از چند روز قبل، ایران را به عنوان کشوری مسلمان و موثر که خیر مسلمانان را می خواهد، مورد خطاب قرار داده و از رهبری معظم آن خواسته اند که برای متوقف کردن جنگی که شعله ور ماندن آن به نفع رژیم صهیونیستی است، اقدام نماید! همزمان با این لحن مسلمان دوستانه و آشتی جویانه، هواپیماهای جنگی رژیم عربستان در یک هفته اخیر که بحث برقراری آتش بس مطرح شده است، بر شدت حملات علیه منازل، اماکن و شهروندان مظلوم یمنی افزوده و در 48 ساعت گذشته به اوج خود رسانده اند.
روزهای گذشته روزنامه های الحیات و شرق الاوسط که لندن آن را از جانب عربستان منتشر می کند و روزنامه «عکاظ» چاپ داخل عربستان، در مقالات متعدد خود از ایران و بخصوص رهبر معظم انقلاب اسلامی خواسته اند که به حل منازعه یمن کمک نماید. الحیات روز دوشنبه گذشته در مقاله ای با عنوان «یا قادت تعالوا الی کلمه سواء» نوشته است: «ما و شما- ایران- فقط در بعضی از روش ها با هم اختلاف داریم و این در حالی است که ما هر دو با رژیم صهیونیستی دشمن هستیم و آن را دشمن اول مسلمین می دانیم پس چرا باید بر موارد اختلاف با یکدیگر تاکید نمائیم».
از دیگر اخباری که این روزنامه به بازتاب آن پرداخته می توان به تیترهای «همزمان با هشدار وزارت دفاع به واشنگتن و ریاض/ افخم: اجازه بازرسی از کشتی نجات را نمی دهیم، با حمله جنگنده های سعودی به صعده آتش بس 5 روزه یمن یک ساعته نقض شد، کاظمین میزبان یک میلیون زائر در سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) و آمریکا: بیشتر موفقیت های ایران در دوره تحریم به دست آمد» اشاره کرد.
شبد ** 1095 ** 2023



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن