تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821219190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران در یک نگاه؛ پنجشنبه 24 اردیبهشت ماه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایران در یک نگاه؛ پنجشنبه 24 اردیبهشت ماه تهران- ایرنا- تاکید رییس جمهوری بر برقراری آتش بس فوری در یمن در دیدار با همتای عراقی و بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب، تیترهای نخست روزنامه ایران در روز پنجشنبه 24 اردیبهشت است.


به گزارش ایرنا، روزنامه ایران در بازتاب سخنان حسن روحانی در دیدار با فواد معصوم نوشت: این طنز تاریخ است که کشورهایی به گروه های تروریستی پول بدهند و آنها را مسلح کنند و همان کشورها در زمان دیگری بگویند ائتلافی درست کرده اند تا همان تروریست ها را بمباران کنند؛ مردم یمن امروز نیازمند تیم های پزشکی، مواد غذایی و دارو هستند.
در این دیدار فؤاد معصوم نیز گفت: دولت و ملت عراق حمایت ایران از معارضان عراقی در دوران استبداد را فراموش نمی کنند.
این روزنامه در ادامه نوشت: رئیس جمهوری ایران همچنین روز گذشته در دیدار با همتای عراقی خود با تأکید بر اهمیت وحدت و اتحاد ملت عراق برای حفاظت از نعمت مردمسالاری در این کشور، گفت: خوشحالیم که همه طوایف در عراق اعم از شیعه، سنی و کرد، نقش خود را در حفاظت از این نعمت ایفا کرده و ملت های دیگر منطقه نیز به آنها در این مسیر کمک کرده اند.
روحانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با هرگونه سخن و اظهارنظری که در آن نشانه ای از برهم خوردن وحدت عراق باشد، مخالف است و ملت بزرگ عراق نیز اجازه نخواهد داد کسانی در آن سوی آب ها و در محافل خود بخواهند در مسیر تفرقه و انشقاق در این کشور سخن گفته و تصمیم بگیرند.
سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار رییس جمهوری عراق، از دیگر اخبار مهم روزنامه ایران در این شماره است. حضرت آیت الله خامنه ای دیروز در دیدار آقای فؤاد معصوم رئیس جمهوری عراق و هیأت همراه، عراق را کشوری بسیار مهم و تأثیرگذار در میان کشورهای عربی و اسلامی دانستند و با اشاره به شرایط بسیار تأسف آور منطقه از جمله در یمن و سوریه تأکید کردند: عراق با توجه به جایگاه خود، قطعاً می تواند در مسائل منطقه تأثیرگذار باشد و باید از این ظرفیت بیش از پیش استفاده شود.
عکس صفحه نخست روزنامه ایران به بازدید رهبرمعظم انقلاب از نمایشگاه کتاب اختصاص دارد. ایشان در این بازدید با حضور در شبستان عمومی با ناشران و غرفه داران حاضر دیدار و گفت و گو کردند و با تازه های نشر کتاب آشنا شدند. در این بازدید علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدعباس صالحی معاون فرهنگی ارشاد رهبر انقلاب را همراهی کردند.
اظهارات رئیس مجلس با عنوان «عربستان یک قدم به سمت ایران بردارد 10 قدم بر می داریم، یادداشت منتشر نشده ای از امام موسی صدر با عنوان «بال در بال فرشتگان» در آسمان بعثت، روایت فرماندار مهاباد و وکیل خسروانی و مالک هتل، توقف مجوز دانشگاه های غیرانتفاعی، یادداشت چه کسانی مذاکره را برنمی تابند، شهریه مدارس دارا و ندار نمی شناسد و شرایط اعطای وام خودرو» از دیگر تیترهای صفحه نخست روزنامه ایران هستند.
شبد** 1095 ** 2023



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن