تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820277865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه ایران: شنبه 19 اردیبهشت ماه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه ایران: شنبه 19 اردیبهشت ماه تهران- ایرنا- تیتر نخست پنج هزارو نهصدو بیست و چهارمین شماره (روز شنبه) روزنامه ایران به گزارش ایران از روشن شدن بخاری در اردبیل تا سیل در خراسان با تیتر پنج استان زیر چتر باران و سرما اختصاص دارد.


به گزارش ایرنا، در بخشی از این مطلب آمده است: ساکنان اردبیل در چهل و هفتمین روز از فصل بهار با رخنه هوای سرد و ناپایدار، بخاری ها و لوازم گرمایشی را روشن کردند شرایط جوی جدید باعث تلطیف هوا شد، اما مشکلاتی را در پی داشت، وارد آمدن زیان به مزارع و باغ ها از جمله آن ها است امروز شنبه بارش باران همراه با رعد وبرق و وزش باد در استان های خراسان رضوی، مرکزی، چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در اصفهان، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد دور از انتظار نیست.
این شرایط جوی ضمن اینکه باعث تلطیف هوا شد، مشکلاتی را نیز درپی داشت که مرگ یکی از هموطنانمان بر اثر برخورد صاعقه، آبگرفتگی معابر و وارد آمدن زیان به مزارع و باغ ها از جمله آنها بوده است.
بررسی نقشه های پیش یابی سازمان هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت بارشی روی کشور به صورت متناوب تا اوایل این هفته است.
عکس نخست این روزنامه به تحولات یمن با تیتر آتش بس در یمن به شیوه سعودی ها اختصاص یافته است.
در بخشی از این مطلب آمده است: تصاویر تکان دهنده از قتل عام یمنی ها در حالی منتشر شد که سعودی ها مدعی اعلام آتش بس شده اند استان شمالی صعده کانون قتل عام گزارش شده است جنگنده های سعودی 22 بار این ناحیه را بمباران کرده اند.
عربستان یک بار دیگر خواهان آتش بس موقت با یمن شد. این در حالی است که این کشور هنوز به حملات هوایی خود در یمن ادامه می دهد.
به گزارش ایرنا، جان کری وزیر امور خارجه امریکا پس از دیدار با عادل الجبیر وزیرخارجه دولت سعودی با تأکید بر اهمیت یافتن یک راه حل سیاسی برای بحران یمن، موافقت دولت امریکا را با برقراری آتش بس پنج روزه در یمن اعلام کرد.
وی برقراری این آتش بس را منوط به توافق همه گروه های درگیر دانست و اعلام کرد: تصمیم گیری در این زمینه در نشستی که قرار است در روزهای آینده در پاریس برگزار شود، صورت خواهد گرفت.
اعلام آتش بس از سوی آل سعود در حالی مطرح می شود که یمن همچنان هدف حملات جنگنده های سعودی است. طبق گزارش ها جنگنده های سعودی 22 بار منطقه مران در صعده را بمباران کردند. از سوی دیگر ارتش و کمیته های انقلابی یمن نیز طی عملیاتی توانستند کنترل منطقه المعلا در عدن را در دست گیرند.
غروب چهره ماندگار تاریخ، شوک پیروزی محافظه کاران، ما می خواهیم همه احساس امنیت کنند، تجلیل از مرد اخلاق و اعتدال، مانور اطفای حریق جنگل، پاسداشت کارگردان<قصه ها> و جزئیات حادثه مهاباد از دیگر عناوین صفحه اول شماره امروز روزنامه ایران است.
شبس**1708**1613



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 382]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن