تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799164867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لحظات نفسگیر یوونتوس در سانتیاگو برنابئو


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئال مادرید - یوونتوس + مصاحبه‌ها
لحظات نفسگیر یوونتوس در سانتیاگو برنابئو
به طور حتم با توجه به برد شکننده 2 بر یک خانگی یوونتوس در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، بیانکونریهای برای صعود در سانتیاگو برنابئو لحظات نفسگیری را تجربه می‌کنند.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رئال مادرید به سرمربیگری کارلو آنچلوتی با ترکیب 3-3-4 به مصاف یونتوس ترکیب 2-1-3-4 به سرمربیگری ماسیمو الگری می‌رود.


بر اساس این گزارش بازیکنان رئال مادرید، ایکر کاسیاس رافائل وارن، سرخیو راموس، مارسلو، دانیل کارواخال، تونی کروس، جیمز رودریگز، اسیکو، کریس رونالدو، کریم بنزما و گرت بیل خواهد بود.


همچنین بازیکنان یوونتوس، جان لوئیجی بوفوت، جورجوکیه‌لینس، لئوتاردو بوتوچی، استفان لیشاشتانیر، پاتریس اورا، پائول پوگبا، کلودیومارکیزیو، آندره پیرلو، آرتورویدال، آلوارو موراتا و کارلوس توز خواهند بود.


این گزارش حاکیست بیانکونریها در دیدار رفت 2 بر یک در ورزشگاه یوونتوس استادیوم شهر تورین به پیروزی رسیده بودند و قوهای سفید مادرید با پیروزی یک بر صفر می‌توانید فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابند.


آلگری: امیدوارم امشب بی خوابی نگیرم!


ماسیمو آلگری سرمربی تیمفوتبال یوونتوس در آستانه برگزاری مسابقه با تیم رئال مادرید در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گفت: برای یوونتوس یک فرصت استثنایی فراهم شده که بباید از آن نهایت استفاده و بهره برداری را داشته باشد و خود را برای سفر به برلین آماده کند. 
 
ما باید تمام دقایق مسابقه را با اعتماد به نفس هر چه تمامتر پیش رفته و حرکت کنیم، من شب گذشته را به راحتی خوابیدم و امیدوارم که امشب به دلیل اشتباهات فاحش تیم خود بیدار نمانم. 


آنچلوتی: آرزویم حضوردر فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپاست


کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادریددر آستانه برگزاری بازی برگشت مقابل تیم فوتبال یوونتوس گفت: احساس من شبیه به همه زمانهایی است که در مرحله نیمه پایانی از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا داشته ام، حالا هم تمام آرزویم این است که بتوانیم موفق حرکت کرده و توان فنی مان را بالا برده  تا بلکه نتیجه دور رفت را جبران کنیم و جواز حضور در فینال را بدست آوریم، من تیم خود را برای حضور در فینال شایسته می دانم و معتقد هستم که رئال توانایی پشت سر گذاشتن یوونتوسی‌ها را دارد. 

 
بوفون: در مقابل رئال هوشمند عمل خواهیم کرد 
 
جان لوئیجی بوفون کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس در آستانه برگزاری بازی مقابل رئال مادرید گفت: ما همگی آماده برگزاری بازی برگشت هستیم و تلاش خواهیم کرد تا با هوشمندی بالایی در این بازی ظاهر شده و توانمان را بکار بگیریم. 
 
یوونتوس شایستگی صعود به فینال رقابتها را داشته و تلاش خواهد کرد تا از این فرصت بیشترین بهره برداری را داشته و راهی شهر برلین شود. 



ماروتا: از رئال مادرید هیچ کینه ای ندارم


باشگاه یوونتوس که در گام نخست مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان موفق شد رئال مادرید را از میان بردارد، امشب به مصاف این تیم در سانتیاگو برنائلو در مادرید می رود. 
 
آلوار ماروتا بازیکن باشگاه یوونتوس که پیش از این در رئال مادرید بازی کرد در این خصوص گفت: من هیچ بغض و کینه ای را از کسی در دلم نگه نمی‌دارم،‌من از کارلو آنچلوتی به خاطر آنکه به من اجازه داد در بازی های زیادی حضور یابم، تشکر می کنم، حتی از اینکه مدت کمی گذاشت من در رقابت های فینال لیگ قهرمانان بازی کنم، تشکر می کنم. 


رودریگز: حمایت هواداران ضامن حضور ما در فینال است


در جریان رقابت‌های مرحله نهایی لیگ قهرمان اروپا، باشگاه یوونتوس در گام نخست و در خانه خود موفق شد با نتیجه 2 بر 1 از سد کهکشانی‌ها بگذرد،‌اما بیانکنری‌ها علی رغم پیروزی که داشتند هنوز یک بازی بسیار سخت پیش رو خود در سانتیاگو برنائبو می بینند، دیداری که خامس رودریگز گلزن کلمبیایی باشگاه رئال مادرید از آن با تکیه بر حضور هواداران به عنوان جهنمی برای یوونتوس یاد می کند. 
 
رودریگز در این خصوص گفت: من امیدوارم در هر ضربه ای که به توپ می زنیم از حمایت هواداران برخوردار باشیم، 11 بازیکنی  که در زمین حضور دارند به حمایت همه جانبه هواداران نیاز دارند و تماشاگران نیز باید از جان و دل مایه بگذارند اگر می‌خواهند  رویای ما برای حضور در فینال و برلین تحقق شود. 

 
انتهای پیام/ 




اخبار مرتبط

ندود: بجای محاسبه باید به فکر بازی مقابل رئال بود
آنجلوتی: در رئال به ستاره یوونتوس نیاز نداریم
اولویت اولم رئال مادرید است
ویدال در لیست خرید باشگاه رئال مادرید




۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن