تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813055381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاپلو: یوونتوس در برنابئو هم خطرناک است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کاپلو: یوونتوس در برنابئو هم خطرناک است
فابیو کاپلو که سابقه هدایت هر دو تیم یوونتوس و رئال مادرید را در کارنامه دارد، معتقد است که رئال مادرید در برنابئو هم برای جبران شکست 2-1 بازی رفت، کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در تورین موفق شد رئال را 2-1 شکست دهد و بازی یرگشت، چهارشنبه این هفته در مادرید برگزار خواهد شد.

فابیو کاپلو که در یک مصاحبه اختصاصی با AS شرکت کرده بود،  در مورد بازی برگشت دو تیم گفت:" من با یوونتوس دو اسکودتو را کسب کردم؛ هرچند که این دو عنوان را از ما پس گرفتند. با یووه حتی رئال را در فصل 2004-2005 از دور رقابت ها حذف کردیم. جدال این دو تیم، جدال دو تیم قدرتمند و با کیفیت بود. نتیجه 2-1 همه چیز را به بازی برگشت کشاند اما یوونتوس بازیکنان باارزشی در اختیار دارد و در برنابئو هم کار را برای رئال مشکل خواهند کرد. رئال در بازی رفت، غیبت مودریچ را کاملا حس کرد و در بازی برگشت هم همینگونه خواهد بود"

کاپلو در مورد درست بودن استفاده از راموس در خط میانی گفت:"گوش کنید؛ در این مورد آنچلوتی که هر روز با بازیکنانش در تمرین حضور دارد و طبیعتا شناخت بیشتری از وضعیت تیمش دارد، بهتر می تواند نظر بدهد. هافبک های رئال خیلی می دوند و کیفیت بالایی دارند. هم در حمله و هم در دفاع مشارکت خوبی دارند. در این مورد من با تصمیمات کارلو موافق هستم و فکر می کنم تیمی که که به زمین فرستاد، تیمی کامل بود."

کاپلو در مورد شیوه بازی یوونتوس در بازی برگشت گفت:" یوونتوس می تواند با دو یا سه مدافع مرکزی به خوبی بازی کند. بستگی دارد که آلگری تیمش را برای چه هدفی به زمین بفرستند. دفاع کردن یا زدن حداقل یک گل. مساله مهم این است که پوگبا در بازی برگشت حضور خواهد داشت. او یک هافبک خارق العاده است که تاثیر مثبتی روی بازی یوونتوس می گذارد."



15:30 1394/02/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن