تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819516640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس الجزایر: پیشرفت ایران در شرایط دشوار تحریم شگفت انگیز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در دیدار با گروه دوستی پارلمانی ایران و الجزایر نماینده مجلس الجزایر: پیشرفت ایران در شرایط دشوار تحریم شگفت انگیز است الجزیره - ایرنا - فیلالی غوینی نماینده مجلس الجزایر در دیدار با اعضای ایرانی گروه دوستی پارلمانی ایران و الجزایر تاکید کرد که پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در شرایط دشوار تحریم قابل توجه و شگفت انگیز است.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، اعضای ایرانی گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و الجزایر به ریاست حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم به الجزایر سفر کرده است.
غوینی در این دیدار که رضا عامری سفیر جمهوری اسلامی ایران در الجزایر نیز حضور داشت با استقبال از سفر اعضای ایرانی گروه دوستی پارلمانی دو کشور، آن را گامی مهمی برای گسترش روابط و همکاری های میان تهران و الجزیره دانست.
وی با اشاره به نقش واهمیت گروه دوستی پارلمانی میان کشورها درتوسعه روابط دو جانبه خواستار تلاش و همکاری بیشتر گروه دوستی پارلمانی ایران و الجزایر شد.
رییس الجزایری گروه دوستی پارلمانی ایران و الجزایر به سفر اعضای الجزایری این گروه به تهران اشاره و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در شرایط دشوار ناشی از تحریم های بین المللی پیشرفت های قابل توجهی در زمینه های مختلف داشته است.
اعضای الجزایری گروه دوستی پارلمانی الجزایر و ایران خرداد ماه سال گذشته به تهران سفر کرده بودند.
غوینی با بیان اینکه بعداز بازگشت به الجزایردرگزارشی پیشرفت های ایران رابه اطلاع مقامات ارشد کشور متبوعش رسانده است، خواستار تقویت همکاری های ایران و الجزایر در زمینه های مختلف به ویژه فنی ومهندسی، گردشگری، آموزش عالی و پزشکی شد.
مصباحی مقدم نیز با اشاره به اشتراکات تاریخی و فرهنگی ایران و الجزایر از بالا بودن سطح روابط سیاسی کنونی میان دو کشور ابراز خرسندی کرد.
وی سفرمتقابل مقامات بلند پایه دو کشور ازجمله علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر امور خارجه ایران به الجزایر و سفر رییس مجلس ملی مردمی الجزایر به تهران را حاکی از سطح بالای روابط سیاسی میان دو کشوردانست.
رییس ایرانی گروه دوستی پارلمانی دو کشوربا تاکید به اهمیت مواضع مشترک جمهوری اسلامی ایران و الجزایر در خصوص تحولات منطقه ای و بین المللی از حمایت های الجزایر از مواضع ایران در عرصه بین المللی تشکر کرد.
مصاحی مقدم با ابراز خرسندی از مواضع الجزایر در خصوص تحولات یمن خواستار توقف هر چه سریع تر حملات علیه مردم مسلمان این کشور شد.
خاورم ** 1324



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن