تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804366334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت بنیاد سینمایی فارابی از تولید فیلم های ورزشی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حمایت بنیاد سینمایی فارابی از تولید فیلم های ورزشی تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی تولید فیلم‏های اجتماعی و توجه به جوانان و مسائل ورزشی را مهم قلمداد کرد و گفت: یکی از اولویت های مهم فارابی حمایت از تولید فیلم‏های سینمایی با موضوعات اجتماعی، ورزش و جوانان است.


به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، علیرضا تابش در دیدار با محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به موفقیت های ورزش والیبال کشورمان در سطح جهانی افزود: خوشبختانه ورزش والیبال به واسطه موفقیت‏هایی که در سطح جهان برای کشورمان کسب کرده موجب شده در رسانه‏ها‏ی دنیا جایگاه ارزشمندی به خود اختصاص دهد.
براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد سینمایی فارابی؛ وی در ادامه با تاکید بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های هنر سینما برای موفقیت های بیشتر جوانان در عرصه ورزش، گفت: با توجه به تاثیرات فراوان یک اثر سینمایی، باید از هنر سینما برای موفقیت هر چه بیشتر ورزش در تمامی رشته ها، خصوصا والیبال استفاده کرد و پیشنهاد می شود فیلم هایی در این رابطه تولید شده و هم زمان با اکران عمومی در داخل کشور، به عنوان سفیر ورزشی و هنری در سایر کشورها نیز اکران عمومی شود تا بتواند جلوه ای از اتفاقات ایران امروز را به نمایش بگذارد.
وی در این زمینه، خواستار تشکیل کارگروهی با حضور کارشناسان سینما و ورزش والیبال برای نگارش فیلمنامه و تولید آن شد
محمدرضا داورزنی نیز در این دیدار ضمن اظهار تأسف مبنی بر وجود برخی معضلات در حوزه اخلاق و تربیت گفت: برای رفع این مشکلات می توان با بهره گیری از زبان هنر و فیلم از ورزش والیبال، به عنوان یک برند اجتماعی استفاده کرد.
وی به انتقال مفاهیم اجتماعی و اخلاقی از طریق ساخت و اکران فیلم‏های سینمایی ورزشی در سایر کشورها اشاره کرد و گفت: می توان با تولید فیلم‏های موثر و آموزنده در حوزه ورزش از جمله والیبال با نسل جوان ارتباط برقرار کرد و خواسته‏های خود را در قالب هنر به این نسل منتقل کرد.
وی همچنین به حضور موثر سعید معروف عضو تیم ملی والیبال در سال گذشته در عرصه اجتماعی به عنوان چهره برتر کشور، اشاره کرد و افزود: می‏بایست از این فرصت که یک ذائقه شیرینی را نیز در مردم ایجاد و بهره برد و با نگارش یک فیلمنامه قوی و ارزشمند در چارجوب ورزش و تولید و اکران آن مردم را برای حضور در سینما تشویق کرد و همچنین با نسل جوان ارتباط بیشتر برقرار کرد.
داورزنی در پایان ضمن اشاره به کمبود آب در کشور، بازیکنان تیم ملی والیبال را سفیران آب معرفی کرد و گفت: بازیکنان در بازی‏های لیگ جهانی با شعار «آب هست ولی کم هست» وارد زمین خواهند شد و از سوی کاپیتان تیم نیز برای جلب توجه تماشاگران به صرفه‏جویی در مصرف آب، قبل از آغاز بازی مقابل تیمهای آمریکا، لهستان و روسیه تندیسی نمادین که سمبل «آب هست» به کاپیتان تیم مقابل اهدا خواهد شد.
فراهنگ**9246**1601**



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن