تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819566172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرحهای نیمه تمام سلماس با سرعت ادامه می یابند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده معین سلماس: طرحهای نیمه تمام سلماس با سرعت ادامه می یابند ارومیه - ایرنا - نماینده معین سلماس گفت: پروژه ها و طرحهای نیمه تمام نماینده فقید سلماس با سرعت و جدیت تمام ادامه می یابند.


جواد جهانگیرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح های عمرانی و اجرایی شهرستان سلماس در اولویت برنامه های کاری قرار گرفته و با جدیت تمام دنبال می شوند.
وی اظهار کرد: برای سرعت بخشی به طرحهای عمرانی و اجرایی مهندس آقایی باید مدیران سلماس، امام جمعه، فرماندار و سایر مسوولان شهرستان همکاری کنند.
نماینده معین سلماس ادامه داد: برای اینکه طرح های اجرایی و عمرانی این شهرستان دچار مشکل نشوند دفتر نماینده فقید سلماس نیز همچنان به کار خود ادامه می دهد.
جهانگیرزاده با اشاره به طرحهای نیمه تمام این شهرستان گفت: طرحهایی چون پایانه مرزی سلماس، راه سلماس - صوفیان، منطقه ویژه اقتصادی و گازرسانی به برخی روستاها از جمله روستای کوره سنی با تمام توان مورد پی گیری قرار می گیرند.
وی تجهیز بیمارستان این شهر را نیازمند حمایت ویژه وزیر بهداشت و درمان دانست و افزود: برای تحقق پروژه ها و طرحهای نیمه تمام سلماس باید تمامی مسوولان شهرستان همکاریهای لازم را انجام دهند.
نماینده معین سلماس اضافه کرد: در خصوص پایانه مرزی سلماس نیز جلسه ای با معاون وزیر امورخارجه برگزار می شود.
جهانگیرزاده ادامه داد: همچنین اخیرا معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه محسن آقایی فرزند نماینده فقید سلماس در این شهرستان حضور یافت و برای بهبودی وضعیت راههای ارتباطی و روستایی قول مساعد داد.
وی با اشاره به توانمندیهای بی نظیر علی اکبر آقایی نماینده فقید سلماس گفت: این شخصیت ارزشمند از ظرفیت و توانایی بالقوه ای بهره مند بود و هیچ کسی نمی تواند جای خالی او را پرکند.
نماینده معین سلماس ادامه داد: خدمات ارزنده آقای آقایی به نظام، استان و سلماس فراموش نشدنی است و درگذشت وی ضایعه ای جبران ناپذیر برای مردم استان، نمایندگان مجلس و مخصوصا مردم قدرشناس این شهرستان است.
وی افزود: برنامه ها و طرحهایی که توسط این نماینده توانمند آغاز شده نباید متوقف شده و برزمین بماند بلکه باید با جدیت تمام سرعت گرفته و محقق شوند.
با درگذشت علی اکبر آقایی نماینده مردم سلماس و رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور بر اساس تصمیات گرفته شده از سوی مجمع نمایندگان استان و طی حکم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی جواد جهانگیرزاده به عنوان نماینده معین سلماس انتخاب شد.
جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و قائم مقام مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی است.
رسیدگی به طرحها، پروژه ها و کارهای به جا مانده نماینده فقید سلماس و همچنین مسائل و مشکلات دیگر شهرستان سلماس از این پس توسط جواد جهانگیرزاده پی گیری می شود.
8135/6008



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن