تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803280941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ایلام: آسیب شناسی مهم ترین راه مقابله با حوادث طبیعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار ایلام: آسیب شناسی مهم ترین راه مقابله با حوادث طبیعی است ایلام - ایرنا - فرماندار ایلام گفت: آسیب شناسی حوادث و رویدادها از سوی کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرایی مهم ترین راه مقابله با حوادث طبیعی و کاهش آثار زیان بار آن است.


به گزارش ایرنا، ناصر خوشخبر روز یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار کرد: آنچه بیش از هر چیز مهم و ضروری است ارایه خدمات به مردم به منظور کسب رضایت مندی شهروندان است.
وی افزود: مسوولان دستگاه های اجرایی در مواجه با بحران های طبیعی باید به عوامل قبل، بعد و حین بحران توجه و آمادگی کافی را در برابر بحران ها داشته باشند تا با مدیریت منسجم و مناسب بتوانند مشکلات را به حداقل ممکن کاهش دهند.
فرماندار ایلام هدف از تشکیل این کمیته ها را شناسایی منطق بحران و شناسایی امکانات شهرستان در مقابله با مشکلات احتمالی عنوان کرد و یادآور شد: رزمایش آزمایشی در سطح شهرستان بمنظور ارزیابی توان دستگاه های امدادی به اجرا در می آید تا میزان آمادگی و ظرفیت های موجود بررسی شده و بر اساس آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
خوشخبر با اشاره ارایه آموزش های لازم برای آمادگی جامعه به هنگام بروز بلایای طبیعی (آتش سوزی) افزود: دو مقوله فرهنگ سازی و ارایه آموزش در انتقال صحیح آموزه ها به افراد جامعه و آمادگی دستگاه های ذیربط می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران باید همکاری لازم را داشته باشند.
وی گفت: باید ارتباط تنگاتنگی بین مردم و دستگاه های دولتی و خدمات رسان برقرار کرد و با شیوه های ابتکاری اطلاع رسانی، آمادگی مردم برای مقابله با حوادث را تقویت کرد.
خوشخبر فرسودگی شبکه، هدر رفت و مصرف بالای شهروندان را از مهمترین معضلات شهر ایلام در حوزه آب اعلام و اضافه کرد: مدیریت مصرف و نظارت دقیق دستگاه های متولی ضمن صرفه جویی در این موهبت الهی رضایت هر چه بیشتر شهروندان را بدنبال دارد.
فرماندار ایلام تاکید کرد: شبکه آب شهری مرکز استان نیازمند اصلاحات اساسی است تا از هدر دادن این نعمت خدادادی جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه آب بسیاری از مناطق روستایی مرکز استان هم اکنون از طریق آبرسانی سیار تامین می شود، گفت: پارسال دولت توجه ویژه ای را با اختصاص اعتبار برای آبرسانی به روستاها داشت ولی منابع مالی موجود پاسخگوی نیاز این حوزه نیست و امیدواریم با تخصیص اعتبارهای جدید بخشی از مشکلات حوزه آب روستایی مرکز ایلام امسال برطرف شود.
فرماندار ایلام همچنین خواستار نظارت جدی دستگاه های متولی بویژه دانشگاه علوم پزشکی و شرکت آب و فاضلاب برای حفظ بهداشت منابع آبی منطقه شد.
3032/9002






20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن