تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803731764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح بسیج همگام با همکاری سازمان جنگل ها در پنج استان کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رئیس سازمان بسیج کشاورزی: اجرای طرح بسیج همگام با همکاری سازمان جنگل ها در پنج استان کشور تهران - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور، از اجرای طرح بسیج همگام با منابع طبیعی با همکاری سازمان جنگل ها به صورت آزمایشی در پنج استان کشور خبرداد.


به گزارش ایرنا از سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، محمدرضا جهانسوز ضمن تشریح و تبیین محورها و برنامه های ابلاغی این سازمان درسال جاری درباره اجرای موفق طرح بسیج همگام با منابع طبیعی افزود: این امر تلاشی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری توسط نیروی عظیم بسیج است.
وی اظهارداشت: این سازمان درنظر دارد به منظور کمک به تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به فرهنگ عمومی مردم با تعامل نزدیک با سازمان جنگلها و مراتع و آبخیز داری در سطح کشور، طرح بسیج همگام با منابع طبیعی را در پنج استان ایلام، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مازندران به صورت آزمایشی عملیاتی کند.
جهانسوز اضافه کرد: همچنین ایجاد 100 شبکه طرح بسیج همگام با منابع طبیعی برای سال اول در نظر گرفته شده که در هر پنج استان 20 شبکه طرح بسیج همگام با منابع طبیعی را ایجاد خواهند کرد.
وی به اهداف طرح بسیج همگام با منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: افزایش حفاظت، احیاء و توسعه بهره برداری پایدار از منابع طبیعی از طریق دانش و اطلاعات نوینی که پژوهشکده منابع طبیعی با استخراج کتاب هایی که برای پایگاهی روستایی در نظر گرفته می شود، منجر به افزایش دانش افراد شده و از منابع طبیعی بصورت کاربردی تر استفاده می کند.
رییس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور ادامه داد: این طرح برای جلوگیری از خسارت های وارده به محیط زیست، از طریق ترویج وآموزش اقدام به افزایش دانش مردم در مواجه با منابع طبیعی می کند.
جهانسوز به ظرفیت ویژه این سازمان اشاره کرد و اظهارداشت: کمک به حفظ و انسجام فعالیت قشرهای مختلف سازمان بسیج مستضعفین در جهت ورود هماهنگ و مناسب به عرصه کشاورزی و منابع طبیعی از فعالیت های خاص این سازمان است.
رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی تصریح کرد: طرح بسیج همگام با کشاورز هم اکنون در حال اجرا است، همچنین اعلام تجزیه و تحلیل های مناسب و قوی از وضعیت منابع طبیعی از دیگر فعالیت های این سازمان است.
وی طرح بسیج همگام با منابع طبیعی با حضور بسیجان در اواخر سال گذشته با اتکا بر دو محور؛ مشارکت مردمی و ترویج و توسعه گیاهان دارویی در استان کرمانشاه بصورت پایلوت برگزار شد.
رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، آموزش 3500 مهندس کشاورزی را از دیگر برنامه های سال 94 در جهت اجرای طرح ملی بسیج همگام با کشاورز برشمرد و گفت: در بحث سازندگی 1927 نفر از مربیان و 1600 نفر سر مربیان محصولی در جهت اجرای طرح بسیج همکام با کشاورز آموزش خواهند دید.
وی اضافه کرد: سال گذشته 2 هزار شبکه فعال در راستای طرح بسیج همگام با کشاورز در کل کشور ایجاد کردیم و در نظرداریم در سالجاری این تعداد به 4301 شبکه افزایش یابد که 8602 پایگاه مقاومت بسیج روستایی تحت پوشش طرح قرار خواهد گرفت.
جهانسوز ادامه داد: در راستای اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز، برگزاری 801همایش علمی کردن کشاورزی که بصورت نشست های محصولی صورت می پذیرد، برگزاری اردوهای جهادی متخصصین و حضور 10487نفر از مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در کل کشور از دیگر برنامه های سازندگی در این راستا است.
اقتصام(1)9186 ** 1574



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن