تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820062480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قبر‌ها در مناطق سرسبز بهشت زهرا گران‌تر فروخته مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قبر‌ها در مناطق سرسبز بهشت زهرا گران‌تر فروخته مي‌شود
كليات طرح الزام شهرداري تهران به تشكيل ستاد مديريت جمعيت شهر تهران در جلسه شوراي شهر به تصويب رسيد.
نویسنده : بیژن یانچشمه 
كليات طرح الزام شهرداري تهران به تشكيل ستاد مديريت جمعيت شهر تهران در جلسه شوراي شهر به تصويب رسيد.
 در جلسه روز گذشته شوراي شهر طرح الزام شهرداري به تشكيل ستاد مديريت جمعيت شهر تهران مطرح شد كه براساس اين طرح شهرداري بايد اقدامات و بسته‌هاي تشويقي افزايش جمعيت را ارائه دهد كه در نهايت كليات اين طرح به تصويب رسيد و مقرر شد جزئيات آن نيز در جلسه آينده مطرح شود. ر‌ئيس شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص اين طرح در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: طرح سومي كه امروز در شوراي اسلامي شهر تهران مطرح شد، الزام شهرداري تهران به تشكيل ستاد مديريت جمعيت شهر تهران بود كه براساس آن جمعيت شهري ساماندهي شود. چمران افزود:‌در حال حاضر ما افزايش جمعيت نداريم بلكه با افزايش مهاجرت مواجه هستيم كه در نهايت كليات اين طرح نيز به تصويب رسيد و جزئيات آن نيز در جلسات آينده مطرح مي‌شود.
در ادامه رئيس شوراي شهر در پاسخ به تذكر يكي از اعضاي شوراي شهر مبني بر پاسخگو نبودن شهردار گفت: در مورد پاسخگويي و زمان پاسخگويي شهردار انتقاد وجود دارد و اين موضوع نيز مطرح شده است. به گفته وي، پاسخگويي شهرداري به طور طبيعي كند است و بايد به افزايش سرعت پاسخگويي در شهرداري بپردازيم. رئيس شوراي اسلامي شهر تهران همچنين در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينكه قيمت بعضي از قبرها در بهشت‌ زهرا 30ميليون تومان است، گفت: قبر 30 ميليون توماني نداريم بلكه قبرهاي محدودي در فاز قديمي بهشت زهرا حدود 15‌ميليون تومان به فروش مي‌رسد ولي در فاز 2 بهشت زهرا قبرها مجاني و حدود 700 هزار تومان براي رزرو قبرهاي دو طبقه يا سه طبقه كه جلوتر خريداري مي‌شود، مي‌گيرند و قطعات قديمي به دليل سرسبز بودن گران‌تر به فروش مي‌رسد.
همچنين در ادامه جلسه شوراي شهر پايتخت طرح الزام شهرداري تهران به اجراي برنامه پيشگيري و كاهش آسيب‌پذيري و سازگاري و تغييرات آب و هوايي شهر تهران روي ميز بررسي اعضاي شوراي شهر قرار گرفت و مقرر شد شهرداري مطالعات آن را انجام دهد كه البته در سال 88 نيز اين طرح در شوراي شهر به تصويب رسيد. در نهايت با اعتراض اعضا نسبت به موازي‌كاري مقرر شد شهرداري بعد از چهار ماه نتيجه نهايي را در خصوص الزام اين طرح اعلام كند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن