محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1832353155
قیمتِ همه چیز بالا رفته جز "سیاهیلشکر" | خبرگزاری ایلنا
واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: زمانی که روی صندلی مینشینی و غذایت را زیر سایهبان و در سایه میل میکنی؛ او که تو به اسمِ سیاهلشکر میشناسیاش؛ باید روی زمین بنشیند و غذا را درحالیکه داغیِ آفتاب روی فرقِ سرش است؛ بخورد. اگر خیلی بامرام باشی؛ این اجازه را میدهی که بعد از اتمام غذای همه عوامل؛ جای آنها بنشیند و نهار یا شامی به بدن بزند. سینما؛ گروهی دارد که همیشه در سایهاند. به آنها هیچگاه فرصتِ ظهور داده نمیشود. گویی محکومند به درحاشیه بودن. سرمای استخوانسوزِ زمستان و گرمای داغِ تابستان را به جان میخرند بیآنکه اجازهی درخواستِ یک لیوان چای یا آب را داشته باشند. تمام سهم آنها از سینما؛ دستمزدِ روزانه ۱۰ هزار تومان و کممحلی -به تعبیر خودشان تحقیر- است. این هزار نفری که خواسته یا ناخواسته در دایرهی بزرگ خانوادهی سینما جای میگیرند؛ غالبا از ضعیفترین طبقهی اجتماعیاند اما عاشق سینما. از بیمنزلتیها دلشکستهاند. نیاز به دستِ حمایتی دارند که بر سرشان کشیده شود. اما دریغ. اگر در صحنهی فیلمبرداری دچار سانحه شوند؛ کسی جز خودشان یاریرسانشان نخواهد بود. میگویند اگر جانشان را هم در طول فیلمبرداری از دست دهند؛ دستاندرکاران فیلم هر ترفندی را برای نپرداختن دیه بهکار میگیرند. معتقدند حتی سرپرستها هم دلسوز و مدافعشان نیستند. نهایتِ خواستهی هنرورها از مسئولان و تصمیمگیران؛ به داشتن یک صنف ختم میشود. بیحرمتی به جرم نداشتنِ دعوتنامه سکانس مجلس عروسی در پاسداران. تضاد از ثانیه اول توی ذوق میزند. عروسی عیانی در منطقهای برای "از ما بهترون". بیحرمتیها هنوز شروع نشده. نهار میخورم؛ نه غذایی که کارگردان و بازیگران خوردند و نه در یک جایگاه مناسب. روی سنگفرش یخزدهی حیاط خانه ویلایی پاسداران. پس از ۱۷ ساعت کار ده هزار تومان کف دستم گذاشتند. سوار سرویس شدم. تنم به شدت خارش گرفته. یاد لباس کثیفی افتادم که روز گذشته برای فیلم "....." مسئولِ لباس به زور تنم کرد. به دلیلِ حساسیت پوستیام خواستم لباس را روی مانتو بپوشم اما او که جای دخترم بود؛ لباس را از دستم گرفت و گوشهای پرت کرد. هنوز صدایش در گوشم هست: «... همینه؛ کسی برات دعوتنامه نفرستاده. نمیخواهی برو. اصراری به بودنت نیست...». راننده صدا میکند «میدان آزادی» از هپروت بیرون میآیم. نگاهی به ساعتم میاندازم. عقربهها ساعت سهِ نیمهشب را نشان میدهد. با ترس و دلهره از مینیبوسِ دود گرفتهای که دیگر رنگ سبزش مشخص نیست؛ پیاده میشوم تا به سمت خانهی اجارهایم بروم. تاکسی... نظام آباد... هنرور بردهی "زرخرید" نیست اینها را مهری اشرفی میگوید که روزی کارمندِ وزارت صنایع سنگین بود و به دلایل ناامن بودن محیط کاریاش؛ فرار را بر قرار ترجیح داد. هرچند از این موضوع که چرا به حرف رییساش گوش نکرد و سرِ شغلش نماند؛ خیلی پشیمان است. از همان روزهای ترک محل کار یعنی سال ۷۸؛ وارد عالم سینما شد. از آن زمان پانزده سال گذشته و با دستمزد ماهیانه ۱۵۰ هزار تومانی کارِ هنروری درکنار حقوقِ بازنشستگی همسرِ فوتشدهاش روزگار میگذارند. اشرفی از برخوردهایی که با هنروران میشود به شدت گلهمند و دلشکسته است: «هنرور برای خود شخصیت دارد. بردهی زرخرید نیست. میل باطنی ما این است که به ما توجه شود اما شبیه کارتنخوابها با ما برخورد میشود. حتی تدارکات فیلم از دادن یک لیوان آب یا چای به ما امتناع میکند.» او به جلسهای اشاره میکند که هنروران با یکی از روسای وزارت ارشاد داشتند: «آنها قول دادند مشکلات ما را پیگیری کنند. اما تا امروز که نزدیک به دو سال گذشته؛ هیچ رسیدگی نشده. حقوقمان را باید سرپرستهایی که ما را برای فیلم آفیش میکنند؛ مطالبه کنند اما آنها هم طرف وزارت ارشاد هستند.» امان از دست هموطن... تاسفبارترین نکته در حرفهای خانم اشرفی تفاوت نوع برخورد فیلمسازان خارجی و به زعم ما "بیدین" با فیلمسازان داخلیست: «من اخیرا فیلمی را با یکسری فیلمساز ایتالیایی کار کردم. آنها رفتارِ مودبانه و محترمی با هنروران داشتند. اگر کاری نداشتند؛ ما را نیمههای روز تعطیل میکردند. برعکسِ فیلمسازان داخلی که بدون هیچ نیازی تا نیمهشب ما را معطل میکنند فقط برای اینکه ساعت کاریمان پرشود.» چه استفادهی ابزاری کریهی! دورنمای سینما، پول و شهرتش دلِ هرکس در هر سن و طبقهای را غنج میدهد. جذابیتهایی که دلسپردگانش را در خود غرق میکند اما تنها برای عدهای معدود اعتبار، شهرت و پول همراه دارد. آنهم گاه برای صباحی محدود! شاید انتظار توجه به معیشت و آیندهی کاری از مسئولان برای "نامبر وان"های سینما هم اندکی دور از ذهن باشد اما باید قبول کرد سینما به هنروری که قیافه ندارد، تیپ ندارد، رابطه و پول ندارد؛ بدهکار است. اما فیلم برای فیلم شدنش به وجودش نیاز دارد. هنروران میپرسند: آقای کارگردان و تهیهکنندهای که پول چند میلیاردی برای ساخت یک فیلم تاریخی میگیری؛ آیا تا به حال این فکر به ذهنت خطور کرده که اگر هنرورانت نباشند چگونه باید فیلمات را بسازی؟ آیا با خود فکر کردهای که کاری برای این عده انجام دهی؟ یا تنها به وقتِ نیاز به دستیار رده چندمت گفتهای چند ده سیاهیلشکر برای فیلمبرداری یک سکانس جمع کند تا کارت راه بیفتد. بعد از اتمام کار هم دیگر در هیچ کجای ذهنت؛ اثری از آنها باقی نمانده. چه قانونی از هنرور حمایت میکند؟ در پمپِ بنزینی بین "محمدعلی جناح" و "آزادی" او را درحالی مییابیم که بساطش پهن است. جلالی؛ جوانمردیهای فردین را هنوز از یاد نبرده. با همه نامردیهای روزگار پای ناموس که به میان میآید از جان هم میگذرد. دستش در یک دعوای خیابانی دچار آسیب شده. در تعریف آن روز میگوید: «برای یک کار تاریخی آفیش بودم. زمان برگشت از کار دیدم برای یک خانم مزاحمت ایجاد شده. تاب نیاوردم و وارد معرکه شدم که با قمه دستم آسیب دید. دکترها حکم به قطع دستم داده بودند که شکرخدا این اتفاق نیفتاد اما هنوز بابت۲۰ میلیون تومانی که برای مداوای دستم قرض کردم؛ زیر بار نزولم.» او سی سال در حرفهی کفاشی فعال بود و از عاشقان سینماست. از همان روزگار؛ کنار کفاشی در لالهزار؛ تئاتر بازی میکرده تا تمایلات درونی خود را ارضا کند. الان ۱۳ سال است وارد کار هنروری شده که به خاطر همه مشقتها، سختیها و بیاحترامیها "قرار" را بر "فرار" ترجیح داده. دلش خیلی پر است. به همکاری اشاره میکند که در فیلم "...." جان خود را از دست داد و سازندگانِ فیلم سعی در -به قول خودش- "ماستمالی کردن" قضیه داشتند. پیگیریها اجازهی قِسِر در رفتن را به عوامل فیلم نداد. ناچار به خانوادهی "درگذشته" ۶۵ میلیون تومان دیه پرداخت کردند. میگوید: «همهی فیلمها بیمه هستند اما عوامل تا آنجا که بتوانند حوادث را تقصیرِ هنرور میاندازند و چیزی را گردن نمیگیرند تا از پرداخت دیه شانه خالی کنند.» هنرور نیاز به صنف دارد چرا جمعیت هزار نفری هنروران؛ صنف ندارد؟ کبری بختیاری؛ سرپرست حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ هنرور است. مجموعهی او تقریبا بیشتر هنرورهای سینما را در خود جای میدهد. بختیاری؛ دلِ پری از راهروهای وزارت ارشاد و خانهسینما دارد و ادعا میکند پنج سال به دنبال تشکیل صنف برای هنرورها دویده؛ اما موفق نشده کاری از پیش ببرد. جوابی که به او میدهند در همین یک جمله خلاصه میشود: «هنرورها نیازی به صنف ندارند» او میگوید: سال گذشته مکاتباتی با آقای محمدرضا مویینی و فرهاد توحیدی در رابطه با راهاندازی یک مدرسه ملی برای هنروران داشتم. هنرور نیاز به آموزش دارد و نباید همیشه در سایه باقی بماند. قولهایی برای اجرایی شدن این طرح دادند اما تا امروز مساعدتی نکردند. بختیاری از درد و دلش با رییس سابق سازمانِ عریض و طویلِ صداوسیما یاد میکند: چند سال قبل زمان فیلمبرداری «نردبانی بر آسمان» جلوی او را گرفتم و از بدبختی هنرورها برایش گفتم. اما در جواب من گفت: "هنرورها آدمهای غربتی و جنگزدهای هستند". من او را توجیه کردم که چنین نیست بر فرض هم که اینطور باشد که نیست؛ آدم جنگزده که بیشتر به کمک نیاز دارد. درنهایت شماره تلفنهای دستیارهایش را داد که با آنها تماس بگیرم و پیگیری کنم. اما با وجود قولهایی برای مساعدت؛ کاری انجام نشد. طبق گفتههایش قبل از عید با آقای مویینی، توحیدی و ملکی برای تشکیل صنف هنرورها گفتگویی داشته و آقای توحیدی قولهای مساعدی را به او داده. قرار بر این است که در آینده این مطالبه را از طریق خانهسینما پیگیری کند. زیرا اعتقاد دارد تشکیل صنف برای هنرورها بهترین کمک به آنهاست: «نداشتن یک جایگاه مناسب؛ برخوردهای توهینآمیز و تحقیرآمیز؛ تفاوت نداشتن میزان دستمزد هنرور سابقهدار با تازهکار؛ تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نبودن؛ پایین بودن میزان دستمزد؛ از عمده دلایل اصرار او برای تشکیل صنف هنروران است.» او در مورد دستمزد هنرورها میگوید: «درحالیکه حداقل دستمزد برای کارگران ۵۰ هزار تومان است اما هنرور یک پنجم این مبلغ را میگیرد. قیمتِ همه چیزی بالا رفته جز هنرور. من برای هر هنرور ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان از تهیهکننده فیلم میگیرم و حدود ۱۳ تا ۱۴ هزار تومان به او پرداخت میکنم. مواردی هم هست که تهیهکنندهها پول سرپرستها را نمیدهند. به عنوان مثال ۴ سال قبل من کاری به نام "..." به کارگردانی "..." انجام دادم. تهیهکننده فیلم آقای "..." بود و فیلم به سفارش "...." ساخته شده بود. با وجود اینکه موسسه سه ماه بعد از اتمام کار با تهیهکننده تسویه حساب کرده بود اما من تا امروز موفق به گرفتن پولم نشدم. حتی تهدید و شکایت هم افاقه نکرده. بختیاری معتقد است؛ هنرور فیلم را جذاب میکند و فیلم با حضور هنروران دیدنی میشود. به همین دلیل برای این عضوِ حذفناپذیرِ فیلم باید منزلت و شانیت قائل شد. تشکیل یک صنف برای این اقشار اولین گام برای رسیدن به این مهم است. سیاهیلشکرها در طرح ایوبی چه جایی دارند؟ به تازگی حجتالله ایوبی(رییس سازمان سینمایی) طی حکمی فرهاد توحیدی، علی دهکردی، محمد رضا موئینی، مجید مسچی و رمضانعلی حیدری خلیلی را به سمت اعضای هیات اجرایی طرحی به نام «حمایت از ارتقای منزلت اجتماعی سینماگران» منصوب کرده. اما اقشاری که از کمترین منزلت اجتماعی در سینما برخوردارند؛ چه سهمی از این طرح خواهند داشت. آیا میتوان این طرح را سرآغازی برای بهبودِ وضعیت هنرورها و تشکیل یک صنف برای آنها تلقی کرد؟ زمانی که روی صندلی مینشینی و غذایت را زیر سایهبان و در سایه میل میکنی؛ او که تو به اسمِ سیاهلشکر میشناسیاش؛ باید روی زمین بنشیند و غذا را درحالیکه داغیِ آفتاب روی فرقِ سرش است؛ بخورد. اگر خیلی بامرام باشی؛ این اجازه را میدهی که بعد از اتمام غذای همه عوامل؛ جای آنها بنشیند و نهار یا شامی به بدن بزند. هنرورها انتظار دستمزدهای چندده میلیونی ندارند و نباید هم داشته باشند اما شانیت دادن، به رسمیت شناختن، بیمه و یک دستمزد قابل قبول کمترین خواستهای است که میتوانند از کارگردان، تهیهکننده، بازیگر، مسئول سینمایی، وزیر و نماینده مجلس مطالبه کنند. گزارش: شانلی عبادیان «خانهسینما»؛ در این سی سال چه کرد؟ سرانجام بیمه طلایی هنرمندان سینما و تئاتر از زبان رئیس جامعه صنفی تهیهکنندگان سینما
۱۳۹۴/۰۲/۱۵ ۰۸:۰۸:۴۸
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]
صفحات پیشنهادی
اینترنت عمق روابط انسانی را گرفته است/ شاید همه چیز دروغ باشد!
گفتگوی مهر با کارگردان رخ دیوانه - ۲ اینترنت عمق روابط انسانی را گرفته است شاید همه چیز دروغ باشد شناسهٔ خبر 2538809 سهشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰ ۰۷ هنر > سینمای ایران ابوالحسن داودی که فیلم رخ دیوانه را با موضوع روابطی که از طریق اینترنت شکل می گیرد ساخته است تاکید دارهمه چیز درباره سریال "در حاشیه2"
سری جدید در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری نخستین سریالی کمدی است که مدت طولانی در زندان بوده و به شوخی با این فضا میپردازد روند تولید فصل دوم سریال در حاشیه در شرایطی در دستور کار قرار میگیرد که مطابق با جمعبندی نهایی این فصل در زندان ساخته میشود و سکانس پایانی فصل نخسفرکی: امیدوارم همه چیز در کمال صداقت و پاکی باشد/تراکتورسازی معادلات را بر هم میزند | خبرگزاری ایلنا
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ابراز امیدواری کرد رقابتهای لیگ چهاردهم در کمال صداقت و پاکی به پایان برسد حسین فرکی در گفتوگو با خبرنگار ایلنا درباره شرایط دو هفته پایانی لیگ برتر گفت من به شخصه امیدوارم این 2 هفته هم به خوبی و خوشی تمام شود و همه چیز در کمال صداقت و پاکی باشدهمهچیز درباره انتخابات سراسری ۲۰۱۵ "بریتانیا"
دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸ ۰۳ انتخابات سراسری پارلمانی بریتانیا انگلیس ولز اسکاتلند و ایرلند شمالی پنجشنبه هفتم مه 17 اردیبهشت برگزار میشود تا رهبر حزبی که بتواند بیشترین کرسیهای را در مجلس عوام پارلمان کسب کند مامور تشکیل دولت شود به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایرانشهبازی «نسیم» را کلید میزند | خبرگزاری ایلنا
پیش تولید فیلم نسیم به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیهکنندگی مسعود ردایی مدتیست آغاز شده و قرار است با انتخاب بازیگران اصلی از ۲۵ اردیبهشت ماه وارد مرحله فیلمبرداری شود به گزارش ایلنا ساعد سهیلی و یک دختر بیست ساله دو بازیگری هستند که تاکنون حضورشان در فیلم نسیم قطعی شده استافتتاح «خانه کاغذی»/ اجرای «همه چیز میگذرد» تمدید شد
دو خبر از تئاتر افتتاح خانه کاغذی اجرای همه چیز میگذرد تمدید شد شناسهٔ خبر 2568701 - سهشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰ ۳۷ هنر > تئاتر افتتاح نمایش خانه کاغذی به کارگردانی مهدی برومند با حضور کورش نریمانی و تمدید اجرای همه چیز میگذرد تو نمیگذری تا پایان اردیبهشت ماه دشاید همه چیز دروغ باشد
شاید همه چیز دروغ باشدرضا مدنی 11 اردیبهشت 94تاریخ انتشار جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶ ۲۱ تیزر«رخ دیوانه» فیلمی که می توان آن را جزو خلاقانهترین فیلمهای سینمای ایران در پنج سال گذشته دانست که توانسته بدون وارد کردن فضاهای هیجانی بی معنی تکخدمات رسانی خط ۵ مترو تهران از سر گرفته شد | خبرگزاری ایلنا
خدمات رسانی خط ۵ مترو تهران که به دلیل قطعبرق از سوی وزارت نیرو متوقف شده بود از سر گرفته شد به گزارش ایلنا صبح امروز خبری از سوی روابط عمومی شرکت مترو اعلام شد که به دلیل قطع برق از طرف نیروگاههای تامین کننده خط ۵ مترو تهران - کرج تا اطلاع ثانوی سرویسدهی نخواهدهمه چیز درباره سریال در حاشیه2
همه چیز درباره سریال در حاشیه2 سری جدید در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری نخستین سریالی کمدی است که مدت طولانی در زندان بوده و به شوخی با این فضا میپردازد روند تولید فصل دوم سریال در حاشیه در شرایطی در دستور کار قرار میگیرد که مطابق با جمعبندی نهایی این فصل در زندان ساعلی جنتی: نباید همه چیز را با عینک سیاسی نگاه کرد
علی جنتی نباید همه چیز را با عینک سیاسی نگاه کرد فرهنگ > مدیریت فرهنگی - ایلنا نوشت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت در حوزه فرهنگ نباید سیاسی فکر و عمل کرد و همه موضوعات را با عینک سیاستزدگی نگاه کرد علی جنتی در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی اسقرارداد نمایش فیلم «قصهها» در شورای صنفی نمایش ثبت نشد | خبرگزاری ایلنا
زمان اکران فیلم قصهها که پیش از این شنیده میشد قرار است در گروه آزادبه نمایش دربیاید به وقت دیگری موکول شد غلامرضا فرجی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جلسه امروز 14 اردیبهشت شورای صنفی نمایش دوشنبه ۱۴ اردیبهشت گفت در جلسه امروز هیچ صحبتی پیرامون ثبت قرارداد فیلم&zwn`یادداشت پیمان معادی برای نمایش «همه چیز میگذرد اما تو نمیگذری»
پیمان معادی فیلمنامهنویس و بازیگر سینما به بهانه اجرای نمایش همه چیز میگذرد اما تو نمیگذری متنی منتشر کرد به گزارش ایلنا در متن این یادداشت آمده است 1 نور را میگیرند نور ما را نور تماشاچیها را توقع دارم کمکم نور صحنه بیاید اما نمیآید ظکارگردان رخ دیوانه: شاید همه چیز دروغ باشد!؟
کارگردان رخ دیوانه شاید همه چیز دروغ باشد ابوالحسن داودی که فیلم رخ دیوانه را با موضوع روابطی که از طریق اینترنت شکل می گیرد ساخته است تاکید دارد که تشخیص راست و دروغ آنچه افراد در شبکه های مجازی از خود اعلام می کنند کار ساده ای نیست ابوالحسن داودی کارگردان فیلم رخ دیوانهبالاخره صدای کارگردان "خانه دختر" درآمد و اعتراض کرد!
شهرام شاه حسینی کارگردان خانه دختر گفت هار ماه از سیوسومین جشنواره فیلم فجر میگذرد و تلاش ما برای اکران بینتیجه مانده است خانه دختر بعد از نمایش در جشنواره فیلم فجر مورد بیمهری شدید و اجحاف شدیدتر قرار گرفت که به قول آقای رضاداد بهنفع فیلم شد هنوز زود است هنوز زوحمایت هما روستا و آکادمی استاد سمندریان از بیسرپناهان | خبرگزاری ایلنا
هما روستا هنرمند تئاتر و سینما و همسر زنده یاد حمید سمندریان همزمان با سالروز تولد این هنرمند حمایت خود را از سین هشتم اعلام کرد به گزارش خبرنگار ایلنا هما روستا درباره همراهیاش با این برنامه گفت از طرف آکادمی سمندریان و شخص خودم حتما در این برنامه شرکت میکنیم ادر هر مقطعی رجوع به تصاویرگذشته جذابیت دارد | خبرگزاری ایلنا
استاد علی معتقد است وقتی قرار است به گذشته یک منطقه رجوع کنیم و درباره آن بیشتر بدانیم یکی از مواردی که میتواند کمک بسیاری کند چهره شهر است به گزارش ایلنا محسن استادعلی کارگردان فیلم جایی برای زندگی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری یک جشنواره نباید تنها صرف برگزاری آن باشدهمایون اسعدیان دبیر هفدهمین جشن خانه سینما شد | خبرگزاری ایلنا
همایون اسعدیان با رای هیات مدیره خانه سینما به عنوان دبیر هفدهمین جشن خانه سینما معرفی شد به گزارش ایلنا آتیلا پسیانی سخنگوی هیات مدیره خانه سینما اعلام کرد هیات مدیره جامعه اصناف سینمای ایران به اتفاق آراء همایون اسعدیان را به عنوان دبیر هفدهمین جشن خانه سینما برگزیدند-
فرهنگ و هنر
پربازدیدترینها