تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819471562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمامي اهداف بانک مسکن در سال گذشته محقق شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۱۸ب.ظ)
مديرعامل بانک مسکن: تمامي اهداف بانک مسکن در سال گذشته محقق شده است موج - مديرعامل بانک مسکن در جمع مديران و روساي شعب برتر اين بانک طي سخناني به بيان عملکرد بانک مسکن در سال 1393 پرداخت.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدهاشم بت شکن ميزان تسهيلات پرداختي در سيستم بانکي را در سال گذشته 3 هزار و 414 ميليارد ريال عنوان کرد که از اين ميزان 11.8 درصدآن تسهيلات اعطايي در بخش مسکن و ساختمان بوده است.
بت شکن گفت: بانک مسکن سهم 47درصدي از تسهيلات اعطايي بخش مسکن درسيستم بانکي را به خود اختصاص داده است که اين درصد معادل 198 هزار ميليارد ريال در سال گذشته بوده است. در واقع بيشترين مانده تسهيلات کشور و کمترين ميزان معوقه نظام بانکي متعلق به بانک مسکن است.
بر اساس اين گزارش، وي تسهيلات عمده بانک مسکن را در سه حوزه اصلي مشارکت مدني ساخت خريد و جعاله عنوان کرد و افزود:در سال گذشته در بخش مشارکت مدني ساخت حدود 95 هزار واحد مسکوني به مبلغ 33 هزار ميليارد ريال تسهيلات پرداخت کرده ايم.
به گفته بت شکن در بخش خريد خانه براي 125 هزار واحد مسکوني تسهيلاتي معادل 34هزار ميليارد ريال و در بخش جعاله تعمير مسکن نيز براي 123هزار فقره تسهيلات 10 ميليون توماني به مبلغ 12هزار ميليارد ريال تسهلات پرداخت شد.
مديرعامل بانک مسکن ميزان تسهيلات پرداختي در بخش فروش اقساطي سهم الشرکه بانک را112 هزار ميليارد ريال براي 578 هزار واحد مسکوني عنوان کرد.
وي با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب و دولت يازدهم براي تکميل مسکن مهر گفت: با تلاش کارکنان بانک مسکن درراستاي رفع اين دغدغه تا کنون قرارداد 482هزار ميليارد ريال منعقد و معادل 440 هزار ميليارد ريال تسهيلات پرداخت شده است.
مديرعامل بانک مسکن با بيان اين مطلب که در سال 1393 نيز 385هزار واحد مسکن مهر را فروش اقساطي کرديم افزود: تاکنون يک ميليون و 420هزار واحد فروش اقساطي شده است
وي با اشاره به وصول 26 هزار ميليارد ريال از تسهيلات مسکن مهر مجموع اين وصولي ها را 55هزار ميليارد ريال عنوان و تصريح کرد: بانک مسکن از محل اين وصولي ها اقدام به تکميل واحدهاي مسکن مهر نموده است.
دکتر بت شکن با اشاره به وظيفه خطير پرداخت تسهيلات 2ميليون و 300 هزار واحد مسکن مهر و فروش اقساطي و وصول مطالبات آن، درخواست استمهال 15ساله خطوط اعتباري مهر را به منظور تبديل مجدد اين منابع به تسهيلات مطرح و اظهار اميدواري کرد که از اين طريق موتور خروج از رکود اقتصادي در بخش را توسط بانک مسکن به حرکت درآيد.
وي همچنين درخواست افزايش سرمايه بانک ،مجوز انتشار انواع اوراق بهادار در بازار سرمايه و بيمه تخصصي اعتبارات مسکن را از مراجع ذيصلاح عنوان کرد.
رييس هيات مديره بانک مسکن در ادامه به ايجاد دو نهاد مالي به عرصه تامين مالي مسکن در سال گذشته اشاره کرد و افزود: يکي از اين ابزار ها ايجاد نخستين شرکت تامين سرمايه بانک مسکن براي ارايه خدمات تامين مالي غير سپرده اي از طريق ابزارهاي بازار پول و بازار سرمايه و ديگري راه اندازي صندوق زمين و ساختمان است.
وي در خصوص فعاليت هاي بانک مسکن درحوزه ارزي نيز گفت با توجه به تحريم بانک ها در فعاليت هاي ارزي، بانک مسکن در سال گذشته 567ميليون دلار براي واردات کالاهاي اساسي کارسازي کرده است.
بت شکن درخصوص فعاليت هاي بانک مسکن در بخش خدمات الکترونيک افزود: درسال گذشته بارشد 150درصدي در کاربران اينترنت بانک مسکن مواجه بوده و نيز متوسط تراکنش هاي غير حضوري خود را به 90 درصد افزايش داديم.
مديرعامل بانک مسکن درادامه با اشاره به تحقق تمامي اهداف بانک مسکن در سال گذشته به تشريح برنامه هاي بانک مسکن در سال جاري پرداخت و گفت: در بانک مسکن يک نظام برنامه ريزي جامع مورد بهره برداري قرار گرفته تا مبتني بر ان بودجه ريزي عملياتي سال 1394 صورت پذيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن