تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802557497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون رئیس‌جمهور آمریکا:لازم باشد با ایران می جنگیم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



معاون رئیس‌جمهور آمریکا:لازم باشد با ایران می جنگیم
معاون رئیس‌جمهور آمریکا در یک اندیشکده آمریکایی ضمن اعلام حمایت از توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ تأکید کرد که دولت واشنگتن در صورتیکه لازم باشد، آمادگی دارد با ایران وارد جنگ شود.
روز نو : معاون رئیس‌جمهور آمریکا در یک اندیشکده آمریکایی ضمن اعلام حمایت از توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ تأکید کرد که دولت واشنگتن در صورتیکه لازم باشد، آمادگی دارد با ایران وارد جنگ شود.
 
به گزارش روزنو،«جو بایدن» که در موسسه سیاست خاور نزدیک واشنگتن صحبت می کرد، با بیان اینکه وقوع جنگ امری «غیرقابل پیش بینی» است، گفت با این حال «در صورتی که لازم باشد، اتفاق خواهد افتاد. این ریسکی است که اگر ایران به سمت بمب حرکت کرد، ما باید بپذیریم.»


به نوشته پایگاه «جی تی ای» بایدن ادامه داد: «بهترین ارتش تاریخ همچنان آماده است. دوست من باراک اوباما را دست کم نگیرید. او مثل فولاد آبدیده می ماند و حاضر است هرآنچه را که برای ایمن نگه داشتن هم پیمانان ما لازم است، انجام دهد.»


معاون رئیس جمهور آمریکا به استقرار کشتی های جنگی نیروی دریایی آمریکا برای محافظت از کشتی های آمریکایی در خلیج فارس به دنبال توقیف کشتی «مرسک» به دلایل حقوقی در آب های خلیج فارس توسط ایران اشاره کرد و گفت: «ما آماده استفاده از زور هستیم. فقط کافی است به اخباری که امشب درباره آنچه که ما در تنگه ها صورت دادیم، گوش دهید.»


بایدن همچنین تأکید کرد که اوباما اجازه آمادگی نظامی آمریکا برای شرایطی که تصمیم به حمله به ایران گرفته شود را داده است.


وی در این باره گفت: «قبل از اینکه اوباما اعلام کند، چنین سیاستی وجود نداشت که تمامی ابزار الات نیروی آمریکا برای جلوگیری و نه مهار یک ایران مجهز به سلاح هسته ای به کار گرفته شود. او اطمینان داد که ارتش ما قابلیت و توانمندی اجرای این مأموریت را در صورت لازم دارا می باشد.»


بایدن در خصوص توافق هسته ای ایران و 1+5 گفت: «به آن هایی که می گویند، توافق "راه را برای رسیدن ایران به بمب هموار می کند"، با احترام می گویم که چنین چیزی نمی شود.»


به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، معاون اوباما ادامه داد که دولت آمریکا توافقی را به امضا درنمی آورد که به کاهش فوری تحریم ها منجر شود؛ اجازه بازرسی های سرزده را ندهد و همچنین زمان گریز هسته ای را به بیش از سه ماه افزایش ندهد.


بایدن در اظهارات خود خواسته جدیدی را مطرح کرد: «توافق هسته ای، ایران را ملزم می کند که ابعاد احتمالی نظامی فعالیت های هسته ای خود در گذشته را آشکار کند.»


«جو بایدن» در ادامه با رد خواسته های ایران برای لغو فوری تحریم ها در توافق نهایی هسته ای، خواستار دسترسی به تأسیسات نظامی ایران شد.


وی همچون بسیاری از مقامات دولت آمریکا تأکید کرد که کاهش تحریم های ایران باید به صورت مرحله ای باشد و گفت که باید یک مکانیسم «روشن» در سازمان ملل برای وقتی وجود داشته باشد که ایران توافق نهایی هسته ای را نقض کرد.


بایدن همچنین گفت که این توافق «یک فرصت تاریخی برای ایجاد یک راه حل بادوام صلح آمیز به وجود می آورد.»


وی تأکید کرد که طبق توافق هسته ای، مسیر ایران به سوی غنی سازی پلوتونیوم «تا ابد» بسته می شود و مدعی شد که ایران در حال حاضر قابلیت ساخت هشت سلاح هسته ای را دارد.


به نوشته پایگاه شبکه سی ان ان، بایدن ادامه داد: «ما نه تنها سخت ترین نظام تحریم در تاریخ را (علیه ایران) کنار هم قرار دادیم بلکه فراگیرترین تحریم ها علیه ایران را ایجاد کردیم.»




تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن