تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819869566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلب 4500 ميلياردي قطعه‌سازان از خودروسازها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: طلب 4500 ميلياردي قطعه‌سازان از خودروسازها
سخنگوي شوراي سياستگذاري خودرو با اعلام اينكه در فروردين ماه57 هزار و 895 خودرو توليد شد، صرفه‌جويي ناشي از ساخت داخل قطعات خودرو را حدود ۸/۴ ميليارد دلار اعلام كرد و گفت: مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازها حدود 4 هزار و 500 ميليارد تومان است.


سخنگوي شوراي سياستگذاري خودرو با اعلام اينكه در فروردين ماه57 هزار و 895 خودرو توليد شد، صرفه‌جويي ناشي از ساخت داخل قطعات خودرو را حدود ۸/۴ ميليارد دلار اعلام كرد و گفت: مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازها حدود 4 هزار و 500 ميليارد تومان است.
به گزارش «جوان» به نقل از شاتا، ساسان قرباني گفت: در اولين جلسه سياستگذاري خودرو در سال94 وزير صنعت، معدن و تجارت با تأكيد بر لزوم ايجاد يك شركت‌ صادراتي و ايجاد واحدهاي طراحي ـ مهندسي مشترك، فعال شدن واحد صادرات در مجموعه‌سازان بزرگ و برنامه‌ريزي و يافتن راهكار كيفي جهت حل مشكلات را خواستار شد.
سخنگوي شوراي سياستگذاري خودرو با اشاره به سخنان وزير پيرامون ضرورت حمايت از توسعه سهم ساخت داخل گفت: مهندس نعمت زاده مي‌گويد در صورت وجود قطعات با كيفيتي كه ساخت داخل باشد، قطعات از خارج وارد نشود.
قرباني گفت: در سال 93 حدود 30 هزار شغل مستقيم در صنعت قطعه‌سازي خودرو ايجاد شد كه اين موضوع صرفاً به دليل افزايش تيراژ توليد خودرو بوده است.
وي افزود: حجم سرمايه‌گذاري در صنعت قطعه‌سازي 9 هزار و 500 ميليارد تومان، حجم سرمايه در گردش 14 هزار و 300 ميليارد تومان و حجم فروش قطعات 22 هزار و 500 ميليارد تومان بوده است كه سهم قطعه‌سازي از ارزش افزوده كل صنعت حدود 9 درصد مي‌باشد.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن