تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819230146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه باند فرودگاه زنجان از سر گرفته شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۱۹ب.ظ)
توسعه باند فرودگاه زنجان از سر گرفته شد موج - مدير فرودگاه زنجان، اعلام کرد: تکميل توسعه باند فرودگاه زنجان نيازمند اختصاص اعتبار به موقع است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد قاسمي مدير فرودگاه زنجان، با اشاره به اين موضوع که عمليات اجرايي توسعه باند فرودگاه زنجان بعد از مدت‌ها رکود در حال انجام است، گفت: با انجام مناقصه محدود و برنده شدن پيمانکار ذي صلاح، عمليات اجرايي توسعه باند فرودگاه زنجان بعد از مدت‌ها رکود آغاز و پيمانکار کار خود را شروع کرد.
وي با بيان اينکه باند فعلي فرودگاه زنجان داراي سه کيلومتر طول و ۴۵ متر عرض است، گفت: کلنگ‌زني توسعه باند فرودگاه زنجان از سال 91 براي افزايش 600 متر به طول باند صورت گرفت.
قاسمي عنوان کرد: پس از وقفه ايجاد شده عمليات اجرايي اين پروژه پس از نقشه‌برداري و مطالعات انجام شده از 27 خرداد 92 شروع شد.
در اين مدت زيرسازي 300 مترمربع از توسعه باند اتمام يافته بود، اما؛ از مدت‌ها قبل پروژه راکد بود که با مساعدت شرکت فرودگاه‌ها و استانداري زنجان، اين پروژه از حالت رکود خارج شد و عمليات اجرايي آن شروع شد.
وي افزود: در اين مرحله قرار است به طول 300 متر و عرض 60متر (45متر باند و 15 متر حاشيه باند) عمليات آسفالت‌ريزي و خط‌کشي باند انجام شود.
مدير فرودگاه زنجان بيان داشت: اعتبار اين مرحله ۱۵ ميليارد ريال است که قرار است شش ميليارد ريال آن از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌هاي کشور و همچنين ۹ ميليارد ريال آن از محل اعتبارات استانداري زنجان تامين شود.
وي در پايان گفت: خوشبختانه باند اين فرودگاه پذيراي هواپيماهاي مختلف است و در صورت تکميل باند، هواپيماهاي پهن‌پيکر نيز روي آن نشست و برخاست خواهند کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن