تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرودگاه آبادان در حال توسعه است/ ترمينال جديد فرودگاه آبادان احداث خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۳ب.ظ)
وزير راه و شهرسازي در بازديد از فرودگاه آبادان: فرودگاه آبادان در حال توسعه است/ ترمينال جديد فرودگاه آبادان احداث خواهد شد موج - وزير راه و شهرسازي با اشاره به اجراي پروژه‌هاي فرودگاه آبادان گفت: احداث ترمينال جديد نشان مي‌دهد فرودگاه آبادان در حال توسعه است.
به گزارش خبرگزاري موج، صبح امروز روز ۲۴ فروردين‌ماه عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي از فرودگاه آبادان بازديد کرد.
آخوندي ضمن بازديد از پروژه فرود اتوماتيک با ابراز خرسندي از نصب اين دستگاه در فرودگاه آبادان گفت: در جريان سفر قبلي به فرودگاه آبادان نصب دستگاه مطرح شد که اکنون شاهد نصب آن هستيم.
آخوندي بيان داشت: نصب اين دستگاه کمک شاياني به معضل کاهش ديد افقي در شرايط خاص خواهد داشت.
وي افزود: پروژه‌هاي خوبي در فرودگاه آبادان در حال انجام است ازجمله احداث ترمينال جديد و اين نشان مي‌دهد فرودگاه آبادان در حال توسعه است.
محمدرضا رضايي مدير فرودگاه آبادان در اين بازديد گزارشي از شرايط و وضعيت عملکرد پروازي فرودگاه آبادان ارائه داد و گفت: در سال 93 فرودگاه آبادان ميزبان بيش از 430 هزار مسافر و شاهد اعزام و پذيرش بيش از سه هزار و 900 فروند هواپيما بوده است.
وي در خصوص دستگاه فرود اتوماتيک گفت: سيستم کمک ناوبري آي‌ال‌اس (ILS) با اعتباري بالغ بر 60 ميليارد ريال به فرودگاه آبادان اختصاص يافت.
رضايي ادامه داد: خريد، نصب و راه‌اندازي اين دستگاه به‌صورت مشارکتي و از محل اعتبار شرکت فرودگاه‌هاي کشور و سازمان منطقه آزاد اروند بوده است.
وي اظهار داشت: عمليات اجرايي نصب دستگاه ILS آغاز شده است و در سال جاري با انجام وارسي پروازي راه‌اندازي خواهد شد.
مدير فرودگاه آبادان در خصوص ساير پروژه‌هاي در حال انجام در فرودگاه ازجمله احداث ترمينال جديد، احيا و ايجاد فضاي سبز در مساحتي بيش از دو کيلومتر و بهسازي ترمينال فعلي توضيحاتي بيان کرد.
در اين بازديد معاون عمراني استانداري خوزستان، مديرعامل، قائم مقام، اعضاي هيات مديره سازمان منطقه آزاد اروند، فرماندار ويژه آبادان، فرماندار خرمشهر و ساير مسئولان شهري و استاني حضور داشتند.
اين دومين بازديد آخوندي وزير راه‌وشهرسازي از فرودگاه آبادان است به‌طوري‌که نخستين سفر وي به آبادان در مهرماه سال 92 بوده است.
يادآور مي‌شود؛ اين بازديد در جريان حضور وزير راه‌وشهرسازي در منطقه شلمچه و آغاز عمليات اجرايي خط آهن خرمشهر به بصره عراق با حضور مسوولان دو کشور انجام شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن