تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813155515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برخي مسوولان شهرستان محروم لامرد: لامرد نياز به توجه ويژه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: برخي مسوولان شهرستان محروم لامرد: لامرد نياز به توجه ويژه دارد
داخلي. اجتماعي. محروميت.

برخي مسوولان شهرستان لامرد در استان فارس اين شهرستان را شايسته دريافت خدمات بيشتربراي محروميت زدايي مي‌دانند ومي‌گويند:شهرستان محروم و گرمسيري لامرد نياز به توجه ويژه مسوولان دارد.

به‌گزارش خبرنگار ايرنا ، اين مسوولان مشكلات عمده‌اين شهرستان را در زمينه بهداشت و درمان، آب ، برق و راه و اشتغال اعلام مي‌كنند و خواستار پيگيري جدي آن از سوي مسوولان استاني هستند.

فرماندار لامرد گفت: در زمينه بهداشت و درمان اين شهرستان با مشكلات جدي روبروست و حمايت مسوولان دانشگاه علوم پزشكي را مي‌طلبد.

محمد جعفري افزود: دو بيمارستان لامرد و اشكنان حدود شش ميليارد ريال بدهي دارند كه درآمدهاي بيمارستان و كمك‌هاي خيرين كفاف هزينه‌هاي اين دو بيمارستان را نمي‌دهد.

وي اظهار داشت: با توجه به حضور شركت‌هاي نفت و گاز در شهرستان لامرد، تاكنون هيچگونه اقدامي براي جذب نيروهاي بومي توسط اين شركتها و اشتغال جوانان جوياي كار در لامرد انجام نشده است.

وي اضافه كرد:ايجاد اشتغال و جذب نيروهاي بومي توسط شركتهاي نفت و گاز، يكي از مصوبات سفر رييس جمهوري به فارس بود كه همچنان مسكوت باقي مانده است.

فرماندار لامرد همچنين گفت: مشكلات راههاي ارتباطي لامرد به خنج، علامرودشت به خنج، علامرودشت به گله دار و اشكنان به كمشك يكي از تنگناهاي اين شهرستان است.

وي ادامه داد: در صورتي كه مشكل اين راهها حل شود مي‌تواند در توسعه شهرستان لامرد و محروميت زدايي از اين شهرستان اثرگذار باشد.

جعفري افزود: رفع مشكل مسير اشكنان به كمشك،زمان مسير لامرد به بندرعباس را سه ساعت و نيم كاهش مي‌دهد و بهره برداري راه لامرد به خنج ، مسير لار به شيراز را يك ساعت تقليل مي‌دهد.

نماينده مردم لامرد و مهر در مجلس شوراي اسلامي نيز عمده‌ترين مشكل اين شهرستان را كمبود آب در شهرستان گرمسيري لامرد عنوان كرد.

محمد علي حياتي گفت: با توجه به اينكه اغلب مردم از آب انبارها استفاده مي‌كنند، سرعت بخشيدن به اتمام پروژه آب محرم و آبرساني به لامرد بسيار راهگشاست.

وي افزود:شهرستان لامرد درمنطقه گرمسيري واقع شده و در تابستان دماي اين شهرستان به ‪ ۵۰‬درجه مي‌رسد.

وي ادامه داد: متاسفانه در زمينه توزيع و مصرف برق اين شهرستان با مشكل جدي روبروست و افت ولتاژ برق باعث بروز مشكلات متعددي براي مردم مي‌شود.

وي اضافه كرد:اين شهرستان بدليل گرمسيري بودن بايداز تعرفه برق گرمسيري درجه يك مانند استان‌هاي هرمزگان و بوشهر برخوردار باشد.

حياتي خواستار بررسي و پيگيري جدي مسوولان در زمينه توزيع و مصرف برق در اين شهرستان شد.

همچنين امام جمعه لامرد گفت:شهرستان محروم لامرد نيازبه توجه ويژه مسوولان و حمايت در بخش‌هاي فرهنگي و مذهبي دارد.

حجت‌الاسلام سيد علي اصغر شهيدي افزود: با توجه به اينكه اين شهرستان در حوزه دو منطقه عظيم گازي پارس جنوبي و تابناك واقع شده است در آينده با مسايل فرهنگي غير بومي مواجه خواهد بود.

وي اضافه كرد:تقويت حوزه علميه لامرد و ايجاد يك حوزه‌علميه ويژه خواهران براي ايجاد موازنه فرهنگي در اين شهرستان ضروري بنظر مي‌رسد.

شهرستان لامرد در ‪ ۴۶۴‬كيلومتري جنوب شيراز واقع شده است .ك/‪۴‬
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 389]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن