تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820510900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير نفت: توجه به منابع انساني، اساس هر سازمان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: وزير نفت: توجه به منابع انساني، اساس هر سازمان است


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: وزير نفت گفت: توجه به منابع انساني به ويژه اهميت دادن به مسائل بهداشت رواني، مهم ترين نكته در هر سازمان است.

به گزارش روز يكشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" مهندس غلامحسين نوذري در سفر اخير هيئت دولت به استان گلستان، با حضور در جمع كاركنان شركت گاز استان گلستان گفت: توجه به نيروي انساني و مهم شمردن بهداشت رواني كاركنان مهم ترين نكته در سازمان است كه پيش ازهر چيز بايد به آن توجه شود.
وزير نفت با بيان اين كه در اين مورد اقدام هاي مناسبي صورت گرفته است، تصريح كرد: كرامت نيروي انساني موجود در سازمان نكته حايز اهميتي است كه بايد بيش از پيش به آن توجه شود.
وي افزود: تكريم همكاران و ارباب رجوع بايد به نحو احسن انجام گيرد و با ازخود گذشتگي احترام ديگران را برخود مقدم بدانيم.
وزير نفت گفت: سازماني پويا خواهد بود كه فعاليت ها در آن به نحو مطلوب انجام شود و افراد بايد به گونه اي در آن سازمان فعاليت كنند كه نبود او در سيستم، محسوس باشد.
نوذري با اشاره به تلاش هاي شركت گاز استان گلستان در زمستان سال گذشته، ضمن قدرداني از خدمات كاركنان اين شركت، به فرهنگ سازي هر چه بيشتر در استفاده بهينه از گازطبيعي به عنوان يك انرژي پاك تاكيد كرد.
وزير نفت همچنين ضمن تشكر از همراهي مردم اين استان با شركت گاز استان گلستان گفت: مردم اين استان به اين نكته كه اين انرژي پاك (گاز طبيعي) با گذر از فواصل طولاني و با زحمت به در منازل آنها مي رسد، گفت: بايد قدردان اين موهبت بود و در مصرف منطقي و بهينه آن بيش از پيش دقت كرد تا در سال هاي آينده مشكلي مبني بر قطع گاز وجود نداشته باشد./د/184/120
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن